vw golf III gt
vw golf III gt
Olen siin nüüd enamus teemad siin turbode kohta läbi lugenud, kuid nagu näha on golfide kohta siin väga vähe infi. Oman siis golf III 1,8 gt aastast 1992 (monopritse). Mis tubrot te sellele isendile soovitate ja mis olex see hobuste arv mida kannatavad veel stock jupid
mõlemad variandid on head aga kui tahad vr6 siis soovitan sulle 2,8 sest sellele mootorile mahuvad g60 kolvid sisse,leidma pead ainult plokaane tihendi mis vastu peax.teine variant mida lilhtne ehitada olex on 1.8 g60 mootor,sinna on tarvis ainult dochi kaan ning turbo ja kw hakkavad lendama ma ise ehitan samasugust praegu
VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
M-Tech kirjutas:VR6-e kepsusõrm on siis sama mõõduga?
seda ei oska öelda võin uurida aga muidu g60 kolvidel on sõrmeauk madalamal põlemiskambri pärast ja seega usun et vr6 le tulex panna ka g60 kepsud.muidu ise soovitan seda g60 mootorit teha see nagu mõeldud ylelaadimisex ja sellele on saada ka tugevaid saalesi orginaalis ja kaane tihend on samuti olemas
G60-nel on kolvi pealse ruumala suurem, see tõmbab surveastme alla.
Sõrme augu madalamal olemaise kohapealt mõtlesid lühemat kepsu?
G60 mootori pikemaajaliseks taluvuspiiriks olen mina kuulnud 250hp, kui tõsi see on, seda ei tea.
IMO originaal ajuga võib G60 mootori suuremate modidega suht kiiresti laiali lasta, kuna Digifant ei suuda segu piisavalt rikkana hoida.
Sõrme augu madalamal olemaise kohapealt mõtlesid lühemat kepsu?
G60 mootori pikemaajaliseks taluvuspiiriks olen mina kuulnud 250hp, kui tõsi see on, seda ei tea.
IMO originaal ajuga võib G60 mootori suuremate modidega suht kiiresti laiali lasta, kuna Digifant ei suuda segu piisavalt rikkana hoida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.