auto väikese avariiga. mõlk esistanges, kapott nats, parem tagatiib.
saksast toodud, eestis sõitnud pole.
hetkel pole veel Eestis arvel.
turbo p.... aga uus juba olemas. K26 koos WG ga.
auto ise vajab veel palju putitamist, aga loodan suveks liikuma saada.
Viimati muutis retspets, 30.12.2006 20:33, muudetud 5 korda kokku.
sai siis vahepeal juppe muretsetud. olemas nüüd saabi cooler, koonus, ja st2 chip peaks ka lähialjal tulema.
vaja veel paar vidinat ja saab hakata mootorit kokku panema
kuule ...kuidas sa nii saad autot ehitada üldse?!:S torud lahti, kalts ees jne...CA18DET`iga ikka nii ei käituta ...!!!
mis vedru WG on ja palju rõhku on?!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
kes ütles et torud lahti??
ise võtsin torud lahti, et turbot eemaldada.
ja keegi meist ei ole vast täiuslik- see seletab kaltsu vahelejäämist.
aga ütle parem miks see mutter sealt lahti tuli? ega ise seda ju puutuda ei või?
kas kalts tegi seda?
paar turbot olen kodus lahti kakkunud...
mutri jaoks on spets. padrun müüa - kalts võib selles lahtitulekus ka väga vabalt süüdi olla, sest kui see võll seal ikka 100000 pööret laseb...aga mis pärast kaltsust järgi jäi, see on teine teema
lohutuseks sulle, et osta kiiremas korras kell:
mul oli orig. vedru ja 1,3 bar`i esimesega, 3.ndaga juba pea poolteist!
aga seda on juba PALJU!
nagu ma aru saan sul orig. bens pump, kaanetihend ja pihustid?!
Rene
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
zoom1 kirjutas:Look whos talking Miks turbo ei lae, by-passi vaakumvoolik polnud üldse lahti ju
ouhhh...midamida?!
voolik oli ju täitsa taga ja 0,6 bar`i lõi ju
aga jah...siiski siiski...üle p*rse ei tasu sellist asja teha!
alates korralikest vaakumvoolikutest, üleminekutest ja ühendustest
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued