1992 Nissan 200SX 1,8 T 124 KW- retspets MÜÜDUD

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

1992 Nissan 200SX 1,8 T 124 KW- retspets MÜÜDUD

Postitus Postitas retspets »

auto väikese avariiga. mõlk esistanges, kapott nats, parem tagatiib.
saksast toodud, eestis sõitnud pole.
hetkel pole veel Eestis arvel.
turbo p.... aga uus juba olemas. K26 koos WG ga.
auto ise vajab veel palju putitamist, aga loodan suveks liikuma saada.
Viimati muutis retspets, 30.12.2006 20:33, muudetud 5 korda kokku.
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

tore kuulda, et nissaniste ka l-eestisse tekib :))
http://www.200sxs13.nismo.org/the_legendary_drift.html ;)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

sellise hinna ja seisukorraga autot ei oleksi tohtinud sinna autopoodi jätta 8)

Loodan et suvel siis saab sx cruisi ka korraldada kuna omanike järjest juurde tekib.

edu ehitamisel :-D
tahvka
Postitusi: 19
Liitunud: 01.03.2005 22:36

Postitus Postitas tahvka »

mis hinnaga said selle kui saladus ei ole? ja käisid ise kohapeal otsimas?
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

tahvka
mis hinnaga said selle kui saladus ei ole? ja käisid ise kohapeal otsimas?
leidsin auto raadi autoturust lumahangest
:lol:
arvasin et 20k saab kätte kuid jah kui hinda küsisin siis oli küll :shock: 10500 eeku :lol: ;)
rohkem polnud vaja mõeldagi
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
tahvka
Postitusi: 19
Liitunud: 01.03.2005 22:36

Postitus Postitas tahvka »

no krt... see oli kyll nagu lotovõit siis:D
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

sai siis vahepeal juppe muretsetud. olemas nüüd saabi cooler, koonus, ja st2 chip peaks ka lähialjal tulema.
vaja veel paar vidinat ja saab hakata mootorit kokku panema ;)
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

korras
Viimati muutis retspets, 05.12.2006 23:05, muudetud 1 kord kokku.
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

kuule ...kuidas sa nii saad autot ehitada üldse?!:S :shock: torud lahti, kalts ees jne...CA18DET`iga ikka nii ei käituta ...!!!
mis vedru WG on ja palju rõhku on?!
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

kes ütles et torud lahti?? :roll:
ise võtsin torud lahti, et turbot eemaldada.
ja keegi meist ei ole vast täiuslik- see seletab kaltsu vahelejäämist.
aga ütle parem miks see mutter sealt lahti tuli? ega ise seda ju puutuda ei või?
kas kalts tegi seda?
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

aa ja WG on originaalvedru.
rõhku ei tea veel, sest pole kella aga vaevalt ta nii kõrge on et midagi paha teeb ;)
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

paar turbot olen kodus lahti kakkunud...
mutri jaoks on spets. padrun müüa - kalts võib selles lahtitulekus ka väga vabalt süüdi olla, sest kui see võll seal ikka 100000 pööret laseb...aga mis pärast kaltsust järgi jäi, see on teine teema
lohutuseks sulle, et osta kiiremas korras kell:
mul oli orig. vedru ja 1,3 bar`i esimesega, 3.ndaga juba pea poolteist!
aga seda on juba PALJU!
nagu ma aru saan sul orig. bens pump, kaanetihend ja pihustid?!

Rene
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Renn kirjutas:kuule ...kuidas sa nii saad autot ehitada üldse?!:S :shock: torud lahti
Look whos talking ;) Miks turbo ei lae, by-passi vaakumvoolik polnud üldse lahti ju :-D

Autol hetkel orig kivi, seega enne kui miskit juhtub läheb asi fuel cutti, ja seda me ootamegi.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

zoom1 kirjutas:Look whos talking ;) Miks turbo ei lae, by-passi vaakumvoolik polnud üldse lahti ju :-D
ouhhh...midamida?! :lol:
voolik oli ju täitsa taga ja 0,6 bar`i lõi ju :-D
aga jah...siiski siiski...üle p*rse ei tasu sellist asja teha!
alates korralikest vaakumvoolikutest, üleminekutest ja ühendustest :)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

kaanetihend, pihustid ja benapump ikka originaalid veel.
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Suletud