Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 08.02.2007 17:34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
plaanis lähi tulevius oma Audi a4 1,8t 96a. sisselaske süsteemi tuunida. Sooviks igasugust nõu.
Töö ei ole nii lihtne et ühendad cooleri ja torud. kindlasti on ju andurid ka mis vaja külge aretada. Kas BOV paigaldatakse enne või pärast coolerit. olen näinud erinevaid varjante aga kumb on parem?
Töö ei ole nii lihtne et ühendad cooleri ja torud. kindlasti on ju andurid ka mis vaja külge aretada. Kas BOV paigaldatakse enne või pärast coolerit. olen näinud erinevaid varjante aga kumb on parem?
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Originaal aju kasutades on soovitatav jääda bypass klapi juurde.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 08.02.2007 17:34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Isegi BOV pole soovitav originaal ajuga? millist aju soovitate ja palju nad maksta võivad?
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
MAF anduriga autodele saab paigaldada spetsiaalse klapi mis laseb veidi õhku välja ja teeb häält kuid enamus tsirkuleeritakse turbo ette. Tavalise BOV'iga tekivad MAF'iga autodel jamad.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 08.02.2007 17:34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Cooleri ja torude vahetus küll halba ei tee. Miliist klappi audile soovitate, kust saab ja palju maksavad?
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
mina pole küll tähele pannud et bov oleks mingeid jamasid tekitanud. kui gaasipedaali täiesti lahti lased käiguvahetusel (mida peaks alati tegema) siis ta ju ei pihusta üldse kütust peale. seega käiguvahetusel võibolla iga kümnes kord korra köhatab aga vaevu märgatavalt.
kinni on teinekord poonud siis kui tahta pikalt vile lasta, seega lased gaasi aeglaselt maha ja siis kiirendada tahad. kuid ka siis vaid hetkeks. summutisse visatud kütus läheb reaktiivkütuseks ja kogu moos.
ja kui paned bovi ja see ei peaks sobima, hakkab lollusi tegema siis võib ka selle asendada by-passiga. või siis osta selline bov kuhu saab vooliku kinnitusega otsa külge kruvida ja sealt voolik ennem turbot torustikku tagasi. tahad susistad linnapeal, tahad saad probleemideta rajal sõita.
kinni on teinekord poonud siis kui tahta pikalt vile lasta, seega lased gaasi aeglaselt maha ja siis kiirendada tahad. kuid ka siis vaid hetkeks. summutisse visatud kütus läheb reaktiivkütuseks ja kogu moos.
ja kui paned bovi ja see ei peaks sobima, hakkab lollusi tegema siis võib ka selle asendada by-passiga. või siis osta selline bov kuhu saab vooliku kinnitusega otsa külge kruvida ja sealt voolik ennem turbot torustikku tagasi. tahad susistad linnapeal, tahad saad probleemideta rajal sõita.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

-
- Postitusi: 8
- Liitunud: 08.02.2007 17:34
- Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Cooleri ja torude paigaldus! Kui palju kasu on? http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... /fmic.html
Teema veel õhus!!!
Teema veel õhus!!!
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Vaevalt sealt nüüd mingit tagumikuga tuntavat vahet väga tuleb, pigem oleks kasu kui originaal asi täis on kasvand või lekib.
Turbos make torque and torque makes fun
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
1.8T mootorile UNUSTAGE selline asi nagu BOV! Tahad häält, pane koonusfilter ja originaal by-passiga laulab küll. Olen näinud neid 1.8T mootoreid plõuoffidega ja neist MITTE ÜKSKI ei ole isegi tühikäigul korrektselt töötanud (siinkohal on aju olnud kas 100%originaal või siis chipitud),rääkimata midagi turbomootorile omasele edasiliikumisele.
Häid Pühi!
Häid Pühi!
Powered by K04
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Igasugune tuuning ilma remapita on suhteliselt mõttetu antud aju puhul.
Rõhku juhitakse õhulugeja näidu järgi, ehk siis nii palju või nii vähe rõhku antakse peale, et saavutada mingisugune silindri täituvus (õhulugeja/rpm).
Kui sa nüüd õhku külmemaks teed, siis aju reguleerib laaderõhku lihtsalt allapoole.
Kui auto chipitud juba, siis järgmine samm, et jõudu juurde saada on K04, millele lisaks tootlikum kütusepump ja pihustid ning aju seadistus.
Peale seda VÕIB hakata väljalaskele, intercoolerile ja surveastme alandamisele mõtlema, aga K03 puhul on see maha visatud raha.
Mis nendesse BOV-desse puutub, siis kui õhulugejast läbi käinud õhk atmosfääri lasta, siis läheb segu väga rikkaks käiguvahetusel.
Tühikäigul ei tohiks väga hullu olla, aga see tähendab, et tühikäigul peab see BOV kinni olema...
Bypass on aga vaakumis alati lahti.
Rõhku juhitakse õhulugeja näidu järgi, ehk siis nii palju või nii vähe rõhku antakse peale, et saavutada mingisugune silindri täituvus (õhulugeja/rpm).
Kui sa nüüd õhku külmemaks teed, siis aju reguleerib laaderõhku lihtsalt allapoole.
Kui auto chipitud juba, siis järgmine samm, et jõudu juurde saada on K04, millele lisaks tootlikum kütusepump ja pihustid ning aju seadistus.
Peale seda VÕIB hakata väljalaskele, intercoolerile ja surveastme alandamisele mõtlema, aga K03 puhul on see maha visatud raha.
Mis nendesse BOV-desse puutub, siis kui õhulugejast läbi käinud õhk atmosfääri lasta, siis läheb segu väga rikkaks käiguvahetusel.
Tühikäigul ei tohiks väga hullu olla, aga see tähendab, et tühikäigul peab see BOV kinni olema...
Bypass on aga vaakumis alati lahti.
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte 

Ega aju chippimine ei aita sind, kui sa oled tehasest lollina tulnud..
Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus
Ikka ennem õhulugejat, mitte peale.kassu01 kirjutas:Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte
See tähendab, et õhulugeja on:
a) Surve poole peal ning selle näit läheb hoopis teiseks, rääkimata juhtmestiku ja torustiku ringi tegemisest.
b) Kuna BOV madalatel koormustel ei avane (vaid ainult kõrgemate pööretega, suurema vaakumiga), siis tekkivad ikkagi sisselaskesse pulsatsioonid ning segu/süüde läheb paigast ära.