Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kotkas2002
Postitusi: 8
Liitunud: 08.02.2007 17:34
Asukoht: Tallinn,Mustamäe

Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas kotkas2002 »

plaanis lähi tulevius oma Audi a4 1,8t 96a. sisselaske süsteemi tuunida. Sooviks igasugust nõu.
Töö ei ole nii lihtne et ühendad cooleri ja torud. kindlasti on ju andurid ka mis vaja külge aretada. Kas BOV paigaldatakse enne või pärast coolerit. olen näinud erinevaid varjante aga kumb on parem?
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas Martinez »

Originaal aju kasutades on soovitatav jääda bypass klapi juurde.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
kotkas2002
Postitusi: 8
Liitunud: 08.02.2007 17:34
Asukoht: Tallinn,Mustamäe

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas kotkas2002 »

Isegi BOV pole soovitav originaal ajuga? millist aju soovitate ja palju nad maksta võivad?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas Ragnar »

MAF anduriga autodele saab paigaldada spetsiaalse klapi mis laseb veidi õhku välja ja teeb häält kuid enamus tsirkuleeritakse turbo ette. Tavalise BOV'iga tekivad MAF'iga autodel jamad.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
kotkas2002
Postitusi: 8
Liitunud: 08.02.2007 17:34
Asukoht: Tallinn,Mustamäe

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas kotkas2002 »

Cooleri ja torude vahetus küll halba ei tee. Miliist klappi audile soovitate, kust saab ja palju maksavad?
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas kilplane »

mina pole küll tähele pannud et bov oleks mingeid jamasid tekitanud. kui gaasipedaali täiesti lahti lased käiguvahetusel (mida peaks alati tegema) siis ta ju ei pihusta üldse kütust peale. seega käiguvahetusel võibolla iga kümnes kord korra köhatab aga vaevu märgatavalt.
kinni on teinekord poonud siis kui tahta pikalt vile lasta, seega lased gaasi aeglaselt maha ja siis kiirendada tahad. kuid ka siis vaid hetkeks. summutisse visatud kütus läheb reaktiivkütuseks ja kogu moos.
ja kui paned bovi ja see ei peaks sobima, hakkab lollusi tegema siis võib ka selle asendada by-passiga. või siis osta selline bov kuhu saab vooliku kinnitusega otsa külge kruvida ja sealt voolik ennem turbot torustikku tagasi. tahad susistad linnapeal, tahad saad probleemideta rajal sõita.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
kotkas2002
Postitusi: 8
Liitunud: 08.02.2007 17:34
Asukoht: Tallinn,Mustamäe

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas kotkas2002 »

Cooleri ja torude paigaldus! Kui palju kasu on? http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... /fmic.html
Teema veel õhus!!!
Marko_N
Postitusi: 151
Liitunud: 01.07.2005 11:48

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas Marko_N »

Vaevalt sealt nüüd mingit tagumikuga tuntavat vahet väga tuleb, pigem oleks kasu kui originaal asi täis on kasvand või lekib.
Turbos make torque and torque makes fun
Tamar
Postitusi: 69
Liitunud: 07.03.2007 22:32

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas Tamar »

1.8T mootorile UNUSTAGE selline asi nagu BOV! Tahad häält, pane koonusfilter ja originaal by-passiga laulab küll. Olen näinud neid 1.8T mootoreid plõuoffidega ja neist MITTE ÜKSKI ei ole isegi tühikäigul korrektselt töötanud (siinkohal on aju olnud kas 100%originaal või siis chipitud),rääkimata midagi turbomootorile omasele edasiliikumisele.

Häid Pühi!
Powered by K04
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas prj »

Igasugune tuuning ilma remapita on suhteliselt mõttetu antud aju puhul.
Rõhku juhitakse õhulugeja näidu järgi, ehk siis nii palju või nii vähe rõhku antakse peale, et saavutada mingisugune silindri täituvus (õhulugeja/rpm).
Kui sa nüüd õhku külmemaks teed, siis aju reguleerib laaderõhku lihtsalt allapoole.

Kui auto chipitud juba, siis järgmine samm, et jõudu juurde saada on K04, millele lisaks tootlikum kütusepump ja pihustid ning aju seadistus.
Peale seda VÕIB hakata väljalaskele, intercoolerile ja surveastme alandamisele mõtlema, aga K03 puhul on see maha visatud raha.

Mis nendesse BOV-desse puutub, siis kui õhulugejast läbi käinud õhk atmosfääri lasta, siis läheb segu väga rikkaks käiguvahetusel.
Tühikäigul ei tohiks väga hullu olla, aga see tähendab, et tühikäigul peab see BOV kinni olema...
Bypass on aga vaakumis alati lahti.
kassu01
Postitusi: 35
Liitunud: 27.06.2010 2:11
Asukoht: Tallinn

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas kassu01 »

Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte :ohshit
Ega aju chippimine ei aita sind, kui sa oled tehasest lollina tulnud..
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: Intercooleri, torude ja BOV paigaldus

Postitus Postitas prj »

kassu01 kirjutas:Miks ei peaks saama bov-i paigaldada? Lihtsalt tuleks õhulugeja asukoht ära muuta ja bov paigaldada peale õhulugejat. Siis saab ikkagi mootor oma õiged andmed kätte :ohshit
Ikka ennem õhulugejat, mitte peale.

See tähendab, et õhulugeja on:
a) Surve poole peal ning selle näit läheb hoopis teiseks, rääkimata juhtmestiku ja torustiku ringi tegemisest.
b) Kuna BOV madalatel koormustel ei avane (vaid ainult kõrgemate pööretega, suurema vaakumiga), siis tekkivad ikkagi sisselaskesse pulsatsioonid ning segu/süüde läheb paigast ära.
Vasta