Tundub, et see lõõpimine toimib, mott on ületanud kriitilise piiri - pole küll veel päris laes, kuna see kevad on nagu ta on (10 päeva ilmaennustus näitab et mu garaazis loomulikku + kraade ei teki).
Aga plaanides on küsimärgid liikunud KAS? asemel MITU BARI? taha.
See, et antud teemal 150000+ vaatamist, tekitab pausi, ja peab vist ütlema, et ma ei tea, palju ilma turbo klubita oleks teinud.
Igastahes, n.ö. tiim on koos, ja pauku peab saama.
Masin küll vaid tänavale, aga et aeg kirja saada siis, kas lausa SR Laksule testima saab, paistab varst. Samas mais on veel 1 päevi puhkust ja sisetunne ütleb, et juunis EMV Kiltsi etapp peab kohal olema, kuigi pole kindel, et seal ikka Läti MV toimub, aga huvitab kuna neil vähemalt siiani on 1 klass, kus ei pea 3.0TN või BBC+N olema. 1 variant on veel Street B kuna ta 11.5s indeks on tervelt 0.58s eelmisest rekordist kaugemal ja oleks huvitav. Eriti huvitav kuna seal ei peab tänavarehv olema, millega sai 12.7s libistatud, aga eriti sobilik, kuna ei plaanigi sellest treilapilli. Samas, kui on valida, siis paneb slikid alla ja osaleb lätikatel ja saab vähemalt mitte aja teada.
Lühikokkuvõte:
Kõik oluline on sama mis enne: CA18DET + GT3582R + eraldi toruga 38mm WG + 3" väljalase + KMS MP25 + >100kg kergendust + ~4:1 differ stock lsd
Teisiti on:
- * uued märksa kergemad keraamikaga kaetud wisecod vs eelmistel CPdega oli ühe pütil kompressioon 6
* puurimisest tulnud plokk, orig.mõõdus vänt (enne .25) tasakaalustatud koos siduriga
* ei mäletagi aga võibolla Daido saaled, ühesõnaga no-name
* KA24 segusiiber (mingi 30% suurem)
* 3" IC torustik, vana 2.3...2.6 asemel. Torustik ka 1m lühem ja 270-kraadi otsem
* 3" poole suurem cooler
* 3" LiquidIC kah hetktel tühjalt vahel asendamas 180kraadist põlve (vajadusel täidab või viskab vahelt ikkagi 4kg)
* uus juhtmestik
* vajadusel 36-1 triggerit, mis ligi 1kg kergema ca18de rihmaratta otsas
* 10.5-11.5" Hoosierid vs eelmised 8" MT
* esiosa 20kg kergem (klapptuledest loobusin, originaal esijuhtmesik eemaldatud + nina tiba kärbitud)
* stock kaas originaal-klapipesadega - ehk vähem kartust, et pesa laksu all sisse kukub
* Windorfi täis-raadiusega pesad + kõris freesijäägi-servad käisin ise üle + kolled port matched VS enne oli korralikult avardatud silma järgi korralik porting
* uued tomei vedrud - enne oli vist HKS, aga suht sama jäigad (ehk päris 7200 ei tohiks hj loodetavast kukkuda, nagu stock vedrudega täägitakse, kui tõukur peab)
* 256 8.6mm hks nukad vs enne tomei 270 10.2mm IN + 264 9.4mm JUN OUT mehhaanilised nukad (ehk hingamist korralikult alla poole, sinna kus enne alles spoolis.)
* hüdrotõukurid (ise taastatud) vs mehh tõukurid (rpm limit tuleb 8700 pealt loodetavasti vaid 7700ni)
* nüüd 1.9mm cometic, enne oli std paksusega metalltihend - ehk siis kui enne käis 1.7-2.4bar siis nüüd... rahulikult 1.7 ja kestab aastaid :D
Jutt jutuks, aga põhiprobleemid:
Vaja käima ajada, mölisemist paistab, et üksi ei piisa :D ToDo listi ei hakka kirja panema, läheks pikale... :D
Kui 1. käivitamisel surnud kala haisu ei tule, siis polegi nagu enam midagi välja vahetada, et kalast lahti saada
* 36-1 trigger peaks tegema vaese aju elu lihtsamaks kui 60-2'ga, kuna kahtlustan ka aju kiirust, sest kala käis vaid üleval ca 6500...8600 (200rpm kaupa)
* kuskilt teist KMS MP25 aju laenata ehk veel aitaks
* 1 naiivsus on see, et enne oli kompressioon 9 8 6 9, ja aju solvus
Eeldusel, et kala pole, teel enam võistluseks testida ei saa, kuna pidamine peaks 255mm rehviga 165kmh'st algama (VKM düno vast abiks)
Hüdro-nukk+tõukur võib lõppeda liiga vara ära. (enne oli iga käik väike uus spool, kui alla 8200 vahetasin ilma spinnita)
* 256-nukk toob küll täiteaste 4000-6500 pöördevahemiku, aga kas see toob spooli piisavalt alla kompenseerimaks seda, et hingamine ülevalt kannatab, et katta käigu vahetus? Enne igastahes pidi piirajat tõstma turbole sobivasse vahemikku.