Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas Motary1 »

Kasutad isegi veel originaal väljalaske kollektorit, kapoti alla vaadates on isegi sleeper :-D
matzz007
Postitusi: 32
Liitunud: 06.03.2008 21:22
Asukoht: Saue vald
Kontakt:

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas matzz007 »

Väga kena masinaga on tegu. Kohtan seda suht tihti töökojas, kus seda putitatakse :D
Jõudu ja paksu rahakotti sulle!
Kasutaja avatar
Nonstop
Postitusi: 12
Liitunud: 14.02.2011 23:04

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas Nonstop »

Üsna kena. Tühikäigu mootorist räägin paar söna kui sul peaks kunagi samasugune asi ette tulema nagu mul. Mingi aast tagasi mul mootori tuli läks põlema, veakood ütles esimene lambda ja tühikäigumootor. Lambda vahetati ära ja tühikäigu mootor puhastatti aga tuli läks ikka põlema, mitte kohe aga mingi paar päeva hiljem, veakood nulliti mitu korda ära. Lõpuks arvas et aku on liiga nõrk, kuna kui kliima sisse lülitas siis tema arvates põõrded tõusid liiga aeglaselt, läks mingi paar sekundit ennem kui pöördeid tõstis. Vahetasin siis aku ära ja siiamaani pole probleeme olnud. Seda nüüd ei tea kas lambda oli katki või olid need asiad üksteisega seotud. Aku oli 3 aastat vana, kuna mul webasto siis koormas akut rohkem.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas eclipse »

Chipitud evo sõitis ainult mõni kümnendik kehvemat aega. Sidur libises läbi?
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas wirx »

Siduri sai õnneks pidama peale väikest regulli, aga probleemiks jäi Evo-de tüüpviga - käigu vahetusel lööb pöörded ~0.5sekiks 300-500rpm ülespoole ja sellel ajal on suht võimatu käiku sisse saada. Sellest on jauratud siin http://forums.evolutionm.net/ecuflash/2" onclick="window.open(this.href);return false; ... table.html ja http://forums.evolutionm.net/evo-engine" onclick="window.open(this.href);return false; ... hifts.html üle 50 lehekülje(viga leidub ka stock autodel, mis mõni tuhat kilomeetrit sõitnud), lugesin enam-vähem kõik läbi ning teada sain, et mõni üksik on probleemile jälile saanud, aga kindlat põhjust ei tea keegi, tundub, et mitsu tehase soft on vigane vms. Sõitsin 2x ainult, teisest sõidust eriti kiiremini pole võimalik käike sisse tampida, aga kui need ikka ~0.4 seki sisse lähevad, siis sellest tuleb juba kaotus 1,2 seki+boosti langemine...kusjuures 4 käiku esimes sõidus proovisin oma 3-4x sisse panna, no ei lähe lihtsalt, murra või kang pooleks, samas sõites rahulikumalt pole probleemi. Teises sõidus võtsin tühikäigu mootori küljest juhtimise ära ning läksid tiba paremini käigud ka sisse, aga ei miskit meeldivat. Esimene sõit oli 13.0, teine 12.7, teisel sõidul oli 4-s käik piirajas...http://wirx.ee/pildid/main.php/v/evo9/e" onclick="window.open(this.href);return false; ... d.jpg.html selle järgi siis tiba alla 190km/h aga no 60ft ajad...4vedu ja 2.2 seki...ha-ha-ha, ei viitsinud rehvi rõhvudega väga vaeva nägema hakata, sest II käigu vahetus jääb nagunii 60t peal sisse. Eks ma pusin seda rpm-ide tõusmist ning ehk saab selle korda või tuntavalt paremaks. Natuke läks paremaks juba selle peale, kui ühendasin lahti gaasiklapi soojenduse, mille eesmärk on talvel tühikäigul heitgaase vähendada ja ühtlasemat tühikäiku hoida. Õnneks ringrajal käigu vahetuse kiirus pole üli-oluline, aga eks ta häiriv ikka ole, kui kiirelt käike vahetada ei saa :s
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas eclipse »

plug&play ajule pole mõelnud, mis probleemi kaotaks?
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas wirx »

asi pole softis, seda viga esineb nii täiesti stock autodel, kui ka über tuuning pillidel...kusagil sisselaske osas on vist põhjus, aga kus, seda ei tea keegi täpselt öelda, ühele aitab üks, teisele teine asi...enamusele aga ei mõju miski
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas Raceboy »

Kas gaasiklapil kasutatakse mingeid vaakumiga juhitavaid aktuaatoreid vms, mis võivad takistada klappi ppiisavalt kiiresti sulgumast? Kas oled proovinud ilma tühikäigumootorita kiirendada ja käike vahetada (võtad vahelt välja ja paned nt 3mm avada toru vahele katseks)?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas mitsu_manic »

Raceboy kirjutas:Kas gaasiklapil kasutatakse mingeid vaakumiga juhitavaid aktuaatoreid vms, mis võivad takistada klappi ppiisavalt kiiresti sulgumast? Kas oled proovinud ilma tühikäigumootorita kiirendada ja käike vahetada (võtad vahelt välja ja paned nt 3mm avada toru vahele katseks)?
Näita üks mitsu, millel sa nii teha saad.

Punasega tühikäigumootor.

Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas Raceboy »

Kle ära targuta, ma lihtsalt pakkusin variante.

Kui sa nii kõva mitsu-spets oled, äkki pakud ise ka midagi välja?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
enkei
Postitusi: 66
Liitunud: 04.05.2006 18:35

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas enkei »

Aeg tõesti veits nadi sellise kombo kohta. Olen ise kolme erineva evoga ringi kärutanud ja esimene kuulmine sellisest müstilisest veast. Sai ise kunagi sõidetud 12.8 s. remapitud evo üheksaga 6mt,3 toll väljalase, 259kw/510nm tehase rehvi ja Cusco vedrustusega ja 1.6 bar rõhuga.
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas mitsu_manic »

Ära kohe karjuma hakka. Nagu naisterahvas.

Panin ju õpetava pildi ka, järgmiste pakkumiste ennetamiseks.

Kui paljudel Evodel see siis aktuaalne teema on? Iga 1000-s Evo?
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas eclipse »

Kui selline kemüüse, siis juba lihtsam sinna uue kolle otsa mingi lihtsam gaasiklapp panna ja siibriga tühikäiku regullida.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas Audiophile »

Mnjaa..

See on ikka sitt lahendus. kuna :
1. Vaevalt originaalaju sellega hakkama saab
2. Tegu on tänavaautoga mis ei sõida koguaeg põhjagaasiga. Tühikäigu mootor rekendub minuteada ka siis kui on kerge light load ja selline cruisimine.

See gaasiklapist tühikäigu määramine on väga kirvega meetod.. võistlusautol on see ehk veel mõeldav aga siin mitte IMO

Progeaju + korralik tühikäigu mootor ehk?
Kui selline kemüüse, siis juba lihtsam sinna uue kolle otsa mingi lihtsam gaasiklapp panna ja siibriga tühikäiku regullida.

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
andrec
Postitusi: 197
Liitunud: 05.12.2007 20:36
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx

Postitus Postitas andrec »

Shift cut'i pole võimalik kasutada kuidagi?
http://differ.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Vasta