
Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Kasutad isegi veel originaal väljalaske kollektorit, kapoti alla vaadates on isegi sleeper 

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Väga kena masinaga on tegu. Kohtan seda suht tihti töökojas, kus seda putitatakse :D
Jõudu ja paksu rahakotti sulle!
Jõudu ja paksu rahakotti sulle!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Üsna kena. Tühikäigu mootorist räägin paar söna kui sul peaks kunagi samasugune asi ette tulema nagu mul. Mingi aast tagasi mul mootori tuli läks põlema, veakood ütles esimene lambda ja tühikäigumootor. Lambda vahetati ära ja tühikäigu mootor puhastatti aga tuli läks ikka põlema, mitte kohe aga mingi paar päeva hiljem, veakood nulliti mitu korda ära. Lõpuks arvas et aku on liiga nõrk, kuna kui kliima sisse lülitas siis tema arvates põõrded tõusid liiga aeglaselt, läks mingi paar sekundit ennem kui pöördeid tõstis. Vahetasin siis aku ära ja siiamaani pole probleeme olnud. Seda nüüd ei tea kas lambda oli katki või olid need asiad üksteisega seotud. Aku oli 3 aastat vana, kuna mul webasto siis koormas akut rohkem.
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Chipitud evo sõitis ainult mõni kümnendik kehvemat aega. Sidur libises läbi?
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Siduri sai õnneks pidama peale väikest regulli, aga probleemiks jäi Evo-de tüüpviga - käigu vahetusel lööb pöörded ~0.5sekiks 300-500rpm ülespoole ja sellel ajal on suht võimatu käiku sisse saada. Sellest on jauratud siin http://forums.evolutionm.net/ecuflash/2" onclick="window.open(this.href);return false; ... table.html ja http://forums.evolutionm.net/evo-engine" onclick="window.open(this.href);return false; ... hifts.html üle 50 lehekülje(viga leidub ka stock autodel, mis mõni tuhat kilomeetrit sõitnud), lugesin enam-vähem kõik läbi ning teada sain, et mõni üksik on probleemile jälile saanud, aga kindlat põhjust ei tea keegi, tundub, et mitsu tehase soft on vigane vms. Sõitsin 2x ainult, teisest sõidust eriti kiiremini pole võimalik käike sisse tampida, aga kui need ikka ~0.4 seki sisse lähevad, siis sellest tuleb juba kaotus 1,2 seki+boosti langemine...kusjuures 4 käiku esimes sõidus proovisin oma 3-4x sisse panna, no ei lähe lihtsalt, murra või kang pooleks, samas sõites rahulikumalt pole probleemi. Teises sõidus võtsin tühikäigu mootori küljest juhtimise ära ning läksid tiba paremini käigud ka sisse, aga ei miskit meeldivat. Esimene sõit oli 13.0, teine 12.7, teisel sõidul oli 4-s käik piirajas...http://wirx.ee/pildid/main.php/v/evo9/e" onclick="window.open(this.href);return false; ... d.jpg.html selle järgi siis tiba alla 190km/h aga no 60ft ajad...4vedu ja 2.2 seki...ha-ha-ha, ei viitsinud rehvi rõhvudega väga vaeva nägema hakata, sest II käigu vahetus jääb nagunii 60t peal sisse. Eks ma pusin seda rpm-ide tõusmist ning ehk saab selle korda või tuntavalt paremaks. Natuke läks paremaks juba selle peale, kui ühendasin lahti gaasiklapi soojenduse, mille eesmärk on talvel tühikäigul heitgaase vähendada ja ühtlasemat tühikäiku hoida. Õnneks ringrajal käigu vahetuse kiirus pole üli-oluline, aga eks ta häiriv ikka ole, kui kiirelt käike vahetada ei saa :s
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
plug&play ajule pole mõelnud, mis probleemi kaotaks?
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
asi pole softis, seda viga esineb nii täiesti stock autodel, kui ka über tuuning pillidel...kusagil sisselaske osas on vist põhjus, aga kus, seda ei tea keegi täpselt öelda, ühele aitab üks, teisele teine asi...enamusele aga ei mõju miski
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Kas gaasiklapil kasutatakse mingeid vaakumiga juhitavaid aktuaatoreid vms, mis võivad takistada klappi ppiisavalt kiiresti sulgumast? Kas oled proovinud ilma tühikäigumootorita kiirendada ja käike vahetada (võtad vahelt välja ja paned nt 3mm avada toru vahele katseks)?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Näita üks mitsu, millel sa nii teha saad.Raceboy kirjutas:Kas gaasiklapil kasutatakse mingeid vaakumiga juhitavaid aktuaatoreid vms, mis võivad takistada klappi ppiisavalt kiiresti sulgumast? Kas oled proovinud ilma tühikäigumootorita kiirendada ja käike vahetada (võtad vahelt välja ja paned nt 3mm avada toru vahele katseks)?
Punasega tühikäigumootor.

Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Kle ära targuta, ma lihtsalt pakkusin variante.
Kui sa nii kõva mitsu-spets oled, äkki pakud ise ka midagi välja?
Kui sa nii kõva mitsu-spets oled, äkki pakud ise ka midagi välja?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Aeg tõesti veits nadi sellise kombo kohta. Olen ise kolme erineva evoga ringi kärutanud ja esimene kuulmine sellisest müstilisest veast. Sai ise kunagi sõidetud 12.8 s. remapitud evo üheksaga 6mt,3 toll väljalase, 259kw/510nm tehase rehvi ja Cusco vedrustusega ja 1.6 bar rõhuga.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Ära kohe karjuma hakka. Nagu naisterahvas.
Panin ju õpetava pildi ka, järgmiste pakkumiste ennetamiseks.
Kui paljudel Evodel see siis aktuaalne teema on? Iga 1000-s Evo?
Panin ju õpetava pildi ka, järgmiste pakkumiste ennetamiseks.
Kui paljudel Evodel see siis aktuaalne teema on? Iga 1000-s Evo?
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Kui selline kemüüse, siis juba lihtsam sinna uue kolle otsa mingi lihtsam gaasiklapp panna ja siibriga tühikäiku regullida.
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Mnjaa..
See on ikka sitt lahendus. kuna :
1. Vaevalt originaalaju sellega hakkama saab
2. Tegu on tänavaautoga mis ei sõida koguaeg põhjagaasiga. Tühikäigu mootor rekendub minuteada ka siis kui on kerge light load ja selline cruisimine.
See gaasiklapist tühikäigu määramine on väga kirvega meetod.. võistlusautol on see ehk veel mõeldav aga siin mitte IMO
Progeaju + korralik tühikäigu mootor ehk?
See on ikka sitt lahendus. kuna :
1. Vaevalt originaalaju sellega hakkama saab
2. Tegu on tänavaautoga mis ei sõida koguaeg põhjagaasiga. Tühikäigu mootor rekendub minuteada ka siis kui on kerge light load ja selline cruisimine.
See gaasiklapist tühikäigu määramine on väga kirvega meetod.. võistlusautol on see ehk veel mõeldav aga siin mitte IMO
Progeaju + korralik tühikäigu mootor ehk?
Kui selline kemüüse, siis juba lihtsam sinna uue kolle otsa mingi lihtsam gaasiklapp panna ja siibriga tühikäiku regullida.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Re: Mitsubishi Lancer EVO 9 2007 Wirx
Shift cut'i pole võimalik kasutada kuidagi?
http://differ.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729