Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Tere
Kas on Tartus inimest, kes oskaks sellise auto turbosüsteemi vigasid diagnoosida ja neid ka kõrvaldada? Masin ei lähe eriti edasi. Mingit kinnipoomist nagu ei esine. Kusagilt ei suitse ka. Sai diagnostikas käidud ja kompuuter näitas mõningaid vigu. Üks, mis meelde jäi oli midagi katalüsaatoriga, et tema efektiivsus nagu langenud. Korra viskas ka kollase mootori märgi tule armatuurlauas ette ja paari päeva pärast see kustus ise. Teine asi oli see, et turbo ei suuda nagu oma õiget rõhku leida. Auto liigub edasi tõesti nagu kõige tavalisem vabalthingav. Ära sai vahetatud ka õhupuhastusfilter. Oli teine päris must. Minek aga sellest ei paranenud. Samas märkasin, et mootori all olev mingisugune jäme kummilõdvik on õline. Diagnostikast öeldi, et nemad ei suuda päris turbo korrasolekut kontrollida ja seega pöördun siia foorumisse, et ehk oleks võimalik siit ka abi saada?
Kas on Tartus inimest, kes oskaks sellise auto turbosüsteemi vigasid diagnoosida ja neid ka kõrvaldada? Masin ei lähe eriti edasi. Mingit kinnipoomist nagu ei esine. Kusagilt ei suitse ka. Sai diagnostikas käidud ja kompuuter näitas mõningaid vigu. Üks, mis meelde jäi oli midagi katalüsaatoriga, et tema efektiivsus nagu langenud. Korra viskas ka kollase mootori märgi tule armatuurlauas ette ja paari päeva pärast see kustus ise. Teine asi oli see, et turbo ei suuda nagu oma õiget rõhku leida. Auto liigub edasi tõesti nagu kõige tavalisem vabalthingav. Ära sai vahetatud ka õhupuhastusfilter. Oli teine päris must. Minek aga sellest ei paranenud. Samas märkasin, et mootori all olev mingisugune jäme kummilõdvik on õline. Diagnostikast öeldi, et nemad ei suuda päris turbo korrasolekut kontrollida ja seega pöördun siia foorumisse, et ehk oleks võimalik siit ka abi saada?
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Loodetavasti on mingid rõhuprobleemid.
Lekib sisselase või väljalase või ongi katalüsaator umbes.
Rõhku saab hõlpsasti mõõta.
Veakoodid tuleta meelde ja pane kirja.
Lekib sisselase või väljalase või ongi katalüsaator umbes.
Rõhku saab hõlpsasti mõõta.
Veakoodid tuleta meelde ja pane kirja.
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
kõigepealt lekketest teha..
ja suurema tõenäosusega on sul bypass klapp vigane.
ja suurema tõenäosusega on sul bypass klapp vigane.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Kui katalüsaator on kinni siis auto ei liigugi.Seda on ka kõige lihtsam kontrollida kusjuures, summuti alt lahti ja tuld...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Võid pöörduda MT autohooldus.
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
mina panustan ka bypassile,pole kallis asi ka.
Umbes katiga oleks teised symptomid.
Umbes katiga oleks teised symptomid.
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Kontrolli, kas turbo muutuva geomeetria labad kinni ei ole jäänud juhul kui tal selline föön on, varemgi sellise probleemiga VAG autodel kokku puutunud
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Sai asjaga vahepeal nii palju tegeletud, et bypass e. turbo rõhuklapp on vahetatud. Hakkas paremini minema küll. Samas tundub, et kõige parem masin siiski ei ole. Vahest ikka nagu tõmme kaob ja siis tuleb nagu taas tagasi. Kui keeruline on rõhu lekketesti tegemine ja mis ta ajaliselt võib võtta? Mis põhjustel alumised jämedad lõdvikud õlised on?
Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure
Eks turbost lekib ehk õli,muudmoodi see sisselaskesse ei satu eriti.
Mul diisel audil olid kõik 3a natuke õlised torud, ei viitsinud eriti süveneda kuna minekut ega õlikulu see ei mõjutanud.
Mul diisel audil olid kõik 3a natuke õlised torud, ei viitsinud eriti süveneda kuna minekut ega õlikulu see ei mõjutanud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA