Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
global
Postitusi: 2
Liitunud: 31.03.2012 21:38

Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas global »

Tere

Kas on Tartus inimest, kes oskaks sellise auto turbosüsteemi vigasid diagnoosida ja neid ka kõrvaldada? Masin ei lähe eriti edasi. Mingit kinnipoomist nagu ei esine. Kusagilt ei suitse ka. Sai diagnostikas käidud ja kompuuter näitas mõningaid vigu. Üks, mis meelde jäi oli midagi katalüsaatoriga, et tema efektiivsus nagu langenud. Korra viskas ka kollase mootori märgi tule armatuurlauas ette ja paari päeva pärast see kustus ise. Teine asi oli see, et turbo ei suuda nagu oma õiget rõhku leida. Auto liigub edasi tõesti nagu kõige tavalisem vabalthingav. Ära sai vahetatud ka õhupuhastusfilter. Oli teine päris must. Minek aga sellest ei paranenud. Samas märkasin, et mootori all olev mingisugune jäme kummilõdvik on õline. Diagnostikast öeldi, et nemad ei suuda päris turbo korrasolekut kontrollida ja seega pöördun siia foorumisse, et ehk oleks võimalik siit ka abi saada?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas KaroK »

Loodetavasti on mingid rõhuprobleemid.
Lekib sisselase või väljalase või ongi katalüsaator umbes.
Rõhku saab hõlpsasti mõõta.
Veakoodid tuleta meelde ja pane kirja.
kivimugi
Postitusi: 452
Liitunud: 01.06.2007 14:01
Asukoht: Tallinn

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas kivimugi »

kõigepealt lekketest teha..
ja suurema tõenäosusega on sul bypass klapp vigane.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas Maik »

Kui katalüsaator on kinni siis auto ei liigugi.Seda on ka kõige lihtsam kontrollida kusjuures, summuti alt lahti ja tuld...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
rein
Postitusi: 58
Liitunud: 16.01.2005 23:40
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas rein »

Võid pöörduda MT autohooldus.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas _siim_ »

mina panustan ka bypassile,pole kallis asi ka.
Umbes katiga oleks teised symptomid.
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas Motary1 »

Kontrolli, kas turbo muutuva geomeetria labad kinni ei ole jäänud juhul kui tal selline föön on, varemgi sellise probleemiga VAG autodel kokku puutunud
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas Renn »

NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
global
Postitusi: 2
Liitunud: 31.03.2012 21:38

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas global »

Sai asjaga vahepeal nii palju tegeletud, et bypass e. turbo rõhuklapp on vahetatud. Hakkas paremini minema küll. Samas tundub, et kõige parem masin siiski ei ole. Vahest ikka nagu tõmme kaob ja siis tuleb nagu taas tagasi. Kui keeruline on rõhu lekketesti tegemine ja mis ta ajaliselt võib võtta? Mis põhjustel alumised jämedad lõdvikud õlised on?
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Audi A4 (B7) quattro TFSI 2,0 147 kw turbo mure

Postitus Postitas Maik »

Eks turbost lekib ehk õli,muudmoodi see sisselaskesse ei satu eriti.
Mul diisel audil olid kõik 3a natuke õlised torud, ei viitsinud eriti süveneda kuna minekut ega õlikulu see ei mõjutanud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta