Eputa oma autoga
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
tilkur
Postitusi: 121 Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitus
Postitas tilkur » 13.12.2011 0:07
mitsu_manic kirjutas: Mis MANi oma see siis on?
Ei ole tegemist Man-i,Scania ega Volvo turboga
mitsu_manic
Postitusi: 495 Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitus
Postitas mitsu_manic » 13.12.2011 8:38
Iseeneseks võiks siis Dafi oma olla, kui külmkoda peaks siis vähe teise nurga alla olema. Kuid see selleks.
Ootaks siis, millal küljes on.
tilkur
Postitusi: 121 Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitus
Postitas tilkur » 13.12.2011 18:24
mitsu_manic kirjutas: Iseeneseks võiks siis Dafi oma olla, kui külmkoda peaks siis vähe teise nurga alla olema. Kuid see selleks.
Ootaks siis, millal küljes on.
Ei ole ka Dafi ega vastava oma.Sinna läheb veel parasjagu aega enne kui see kõik auto külge saab.Kõigepealt tuleb kõik muu vajalik ka soetada.See nädal tõenäoliselt ostan ka "3,5" mootori juurdekuuluvaga.Kuskile väga kiiret ei ole.
Autolab
Postitusi: 200 Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:
Postitus
Postitas Autolab » 13.12.2011 21:38
Kuna juba pakkumiseks läks siis mina arvan,et tegu on cummins-i diislile mõeldud vilega.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
tilkur
Postitusi: 121 Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitus
Postitas tilkur » 16.12.2011 20:21
Tegin pisut jõulueelset shoppingut,soetatud sai:
*väga korralik m30b34 mootor ,koos sellega tuli kaasa ka hästi hoitud auto
*4 kolviga esipidurid ja kettad nende tarbeks
*typ 210 lsd differ,3.15 ülekandega
*mustast nahast/õmmeldud uksepolstrid ja keskkonsool
*tagakardin
*hall IL nahksisu koos konsooli ja polstritega,tagaiste 2 kohaline ja el+soendus
*korras Gm plokk
*peegli lüliti
*originaal õhufiltri süsteem
broneeritud lisaks:
*esitiivad
*korralik laia neeruga kapott
Viimati muutis
tilkur , 16.12.2011 21:03, muudetud 1 kord kokku.
Mardo
Postitusi: 589 Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:
Postitus
Postitas Mardo » 16.12.2011 20:39
LSD'd 3,64 ülekande vastu ei taha vahetada (S3,64 Typ. 210) ?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
tilkur
Postitusi: 121 Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitus
Postitas tilkur » 17.12.2011 0:06
Mardo kirjutas: LSD'd 3,64 ülekande vastu ei taha vahetada (S3,64 Typ. 210) ?
Hetkel veel mitte,üritaks lõppkiirust ka saavutada
Leho
Postitusi: 33 Liitunud: 02.10.2010 18:31
Postitus
Postitas Leho » 17.12.2011 16:04
LSD valik on hea. on olemas veel 540 LSD differ 210 korpuses kiirema ülekandega. Aga selle saadavus on suuremat sorti defitsiit.
mitsu_manic
Postitusi: 495 Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitus
Postitas mitsu_manic » 17.12.2011 23:27
Näiteks teatud mitsul on tagadifri ülekanne 2.846 ning 2.0 mootor liigutab päris maialt teda edasi. Muidugi ma ei tea, mis ülekanded sul kastis on.
Mardo
Postitusi: 589 Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:
Postitus
Postitas Mardo » 18.12.2011 0:19
neljanda ülekanne 1:1 ja viies 0,83
uduselt mäletan ülekandeid M30 kastidel aga sinnakanti nad jäävad.
EDIT:
260 Getrag
1st..... 3.830
2nd.... 2.200
3rd..... 1.401
4th..... 1.000
5th..... 0.810
- KKD Motorsport - EstPerformance -
tilkur
Postitusi: 121 Liitunud: 25.08.2007 22:36
Postitus
Postitas tilkur » 19.12.2011 0:18
Mardo kirjutas: neljanda ülekanne 1:1 ja viies 0,83
uduselt mäletan ülekandeid M30 kastidel aga sinnakanti nad jäävad.
EDIT:
260 Getrag
1st..... 3.830
2nd.... 2.200
3rd..... 1.401
4th..... 1.000
5th..... 0.810
Õige täiesti ja 3,65 difriga jääb lõppkiirus ikka väga kaugele soovitust
Mardo
Postitusi: 589 Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:
Postitus
Postitas Mardo » 19.12.2011 0:50
lõppkiirus 3.15 diffriga on 6500rpm piirajas viienda käiguga ~302,4km/h, juhul kui rehvi läbimõõt on 63cm
- KKD Motorsport - EstPerformance -