rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas KaroK »

mitsu_manic kirjutas: Vanal ajal oli 1000.- silinder normaalne hea hind. Egas see 0 ei olegi eriline number, tuleb välja :D
võib ka 64.- silinder + wg , dp jne.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas rosco »

Kui jämmu toru võiks olla,et sealt 500 CFM ulatuses õhku ilusti läbi imetaks? Eaton M62 asjapulgaks ning hetkel mu sisend,väljund flantside tegemine käsil. 45mm siseläbimõõtu vist jääb väheks jah? Toru pikkus u. 15cm. Või kõige kindlam teha minimaalselt nii suur,kui kompressori enda sisendava läbimõõt? See peaks 3" olema.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas rst »

rosco kirjutas:Kui jämmu toru võiks olla,et sealt 500 CFM ulatuses õhku ilusti läbi imetaks? Eaton M62 asjapulgaks ning hetkel mu sisend,väljund flantside tegemine käsil. 45mm siseläbimõõtu vist jääb väheks jah? Toru pikkus u. 15cm. Või kõige kindlam teha minimaalselt nii suur,kui kompressori enda sisendava läbimõõt? See peaks 3" olema.
Siin on natukene lugemist:
http://www.cargather.com/engineering/te ... 00455.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
madjs
Postitusi: 2
Liitunud: 15.12.2011 20:57

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas madjs »

Tere, sai siis üks 1,6td 59kw passati ront ostetud, plaan sellelt mootor koos muu juraga golf 2 tõsta. Võimalusel mootoriplokk 1,9 vastu vahetada. Kaasa anti ka kapremonditud turbo, mis visuaalsel vaatlusel tundub igati suurem olema kui see mis hetkel küljes on. Tahaks nüüd teada mis turbog tegu. Turbolt leidsin sellise tähise 068-145-703b. Ühesõnaga kas selline turbo teeks koostööd 1,9 põhjaga? Pole eriti turbodega kokku puutunud, üritan end natuke harid selles osas.

Ette tänades Madis.
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas JLKK »

madjs kirjutas:Tere, sai siis üks 1,6td 59kw passati ront ostetud, plaan sellelt mootor koos muu juraga golf 2 tõsta. Võimalusel mootoriplokk 1,9 vastu vahetada. Kaasa anti ka kapremonditud turbo, mis visuaalsel vaatlusel tundub igati suurem olema kui see mis hetkel küljes on. Tahaks nüüd teada mis turbog tegu. Turbolt leidsin sellise tähise 068-145-703b. Ühesõnaga kas selline turbo teeks koostööd 1,9 põhjaga? Pole eriti turbodega kokku puutunud, üritan end natuke harid selles osas.

Ette tänades Madis.

See on Golfi 1.6td turbo ja 1,9 töömahu juures hakkaks ilmselt varem puhuma. Miks sa üldse mootoriplokki 1.9 vastu vahetada tahad? Omast kogemusest 1.6td on erksama minekuga kui 1.9td kuigi jah viimasel on madala pöördega rohkem väänet.
Kui mu mälu ei peta siis võeti kunagi Ottingeri poolt tuunitud 1.6td mootorist üle 100kw.
Veermikuproff OÜ
madjs
Postitusi: 2
Liitunud: 15.12.2011 20:57

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas madjs »

See on Golfi 1.6td turbo ja 1,9 töömahu juures hakkaks ilmselt varem puhuma. Miks sa üldse mootoriplokki 1.9 vastu vahetada tahad? Omast kogemusest 1.6td on erksama minekuga kui 1.9td kuigi jah viimasel on madala pöördega rohkem väänet.
Kui mu mälu ei peta siis võeti kunagi Ottingeri poolt tuunitud 1.6td mootorist üle 100kw.[/quote]

Keegi on rihmakäbi vända otsa kinni keevitanud :x Ja seda mootorit arvatavasti korralikult keedetud. Passatil stange alumine jupp puudu ja seda pikka aega. Ja passatid sellisel juhul keevad nagu katlad. Eks lahti lammutades paistab aga vänt on tänu sellele keevitusele nahkas. Õnneks pole kiiret ehitusega esialgu, saab uurida puurida ja juppe otsida. Mski sisetunne nagu ütleb, et 1,9 mootor on projektiks huvitavam. Väntvõlli osas erilist lagunemishirmu 1,9 suhtes ei tunne kuna üks selline vänt istub meil 16v 102kw kaane ja 2.0L 8v pika kepsuga ploki all ja talub bensuka 6500, 7000 rpm pöördeid võistlusrajal siiani julgelt. Muu disla kilakola vastupidavuse osas muidugi ei oska midagi kommida.
Kasutaja avatar
SHiiim
Postitusi: 63
Liitunud: 21.11.2010 18:09

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas SHiiim »

1.6TD turbo on KKK K24.
Palu
Postitusi: 82
Liitunud: 10.03.2010 22:29
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Palu »

Terv,
Kas autogauge õlirõhu kellale saab panna mingi muu anduri? Ca18deti orginaalandur on ainult õlitule jaoks?

Edit: Oskab äkki keegi öelda, miks jookseb praegusel anduril kaks juhet sisse? Kuigi ta peaks ju massi külge pannes juba saama?
Ning sellel autogauge omal on ainult 1 http://www.carshop.ee/tuuning/lisavarus ... 35552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

Palu kirjutas:Terv,
Kas autogauge õlirõhu kellale saab panna mingi muu anduri? Ca18deti orginaalandur on ainult õlitule jaoks?

Edit: Oskab äkki keegi öelda, miks jookseb praegusel anduril kaks juhet sisse? Kuigi ta peaks ju massi külge pannes juba saama?
Ning sellel autogauge omal on ainult 1 http://www.carshop.ee/tuuning/lisavarus ... 35552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mingi muu ikka saab, aga mitte kõiki :) Vaatasin kiirelt skeemist järgi...
On jah ainult tulukese jaoks. Ja sisse peaks jooksma vaid kollane-valge, ning mass tuleb plokist. On 2 pistikut, viimases on 1 juhe, aga enne seda on 2 või enama juhtmega, millest 1 läheb genekasse ja ei puutu asjasse.
Osadel aftermaketitel on ka mass olemas. Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

minul näiteks on õlirõhu mõõtmiseks pandud kolmik vahele, millest ühte otsa läheb orig. andur(madalrõhu lüliti) ja kuna see kohe ploki vastas, ei saanud teist andurit kohe külge keerata, seega sinna vahele pandud jupp voolikut. õli meil teatavasti elektrit ei juhi, seega ainus varjant on eraldi juhtmega mass anda.. nendel, ühe juhtmega anduritel, on võimalik kas massi juhe kerida sinna kinnitus keerme külge näiteks, kui ta massiga kokku ei puutu.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas mart154 »

Astrona kirjutas: Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.
Või kasutada normaalseid rüütatud torusid??? :lol:

Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

mart154 kirjutas:Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
mis sel mustal voolikul viga on?
99.% autodest on "suvalised" mustad voolikud.
ei pea kapotialt kõik vastu läikima.. ei liigu sellest auto edevamalt.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Astrona »

mart154 kirjutas:
Astrona kirjutas: Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.
Või kasutada normaalseid rüütatud torusid??? :lol:

Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
Kle, kusjuures mul oligi rüüga kummivoolik! kui just keermega pole, siis kontakt on ikka kummi pinnaga. Siit alt vasakult ka halvasti näha
Pilt
Samas, kui volla massis pole, siis 1 positiivne külg on see, et kui mingi pluss-juhe näiteks üle katuse käies vastu lekkivat bena voolikut läheb.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Master003 »

Kas keegi teab kust saaks spm kepsule paigaldusmääret?
Või äkki kellegil vedeleb seda?

Vaja oleks 5 kepsu jagu
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Mihkel »

SPM-i koduleht väidab, et poldid tuleb pingutada tavalise mootoriõliga.
Ise olen vanakooli variandi puhul kasutanud ARP määret aga veendunud enne kepsu silma ümaruses.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta