võib ka 64.- silinder + wg , dp jne.mitsu_manic kirjutas: Vanal ajal oli 1000.- silinder normaalne hea hind. Egas see 0 ei olegi eriline number, tuleb välja :D
rumalad küsimused...
Re: rumalad küsimused...
Re: rumalad küsimused...
Kui jämmu toru võiks olla,et sealt 500 CFM ulatuses õhku ilusti läbi imetaks? Eaton M62 asjapulgaks ning hetkel mu sisend,väljund flantside tegemine käsil. 45mm siseläbimõõtu vist jääb väheks jah? Toru pikkus u. 15cm. Või kõige kindlam teha minimaalselt nii suur,kui kompressori enda sisendava läbimõõt? See peaks 3" olema.
Re: rumalad küsimused...
Siin on natukene lugemist:rosco kirjutas:Kui jämmu toru võiks olla,et sealt 500 CFM ulatuses õhku ilusti läbi imetaks? Eaton M62 asjapulgaks ning hetkel mu sisend,väljund flantside tegemine käsil. 45mm siseläbimõõtu vist jääb väheks jah? Toru pikkus u. 15cm. Või kõige kindlam teha minimaalselt nii suur,kui kompressori enda sisendava läbimõõt? See peaks 3" olema.
http://www.cargather.com/engineering/te ... 00455.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: rumalad küsimused...
Tere, sai siis üks 1,6td 59kw passati ront ostetud, plaan sellelt mootor koos muu juraga golf 2 tõsta. Võimalusel mootoriplokk 1,9 vastu vahetada. Kaasa anti ka kapremonditud turbo, mis visuaalsel vaatlusel tundub igati suurem olema kui see mis hetkel küljes on. Tahaks nüüd teada mis turbog tegu. Turbolt leidsin sellise tähise 068-145-703b. Ühesõnaga kas selline turbo teeks koostööd 1,9 põhjaga? Pole eriti turbodega kokku puutunud, üritan end natuke harid selles osas.
Ette tänades Madis.
Ette tänades Madis.
Re: rumalad küsimused...
madjs kirjutas:Tere, sai siis üks 1,6td 59kw passati ront ostetud, plaan sellelt mootor koos muu juraga golf 2 tõsta. Võimalusel mootoriplokk 1,9 vastu vahetada. Kaasa anti ka kapremonditud turbo, mis visuaalsel vaatlusel tundub igati suurem olema kui see mis hetkel küljes on. Tahaks nüüd teada mis turbog tegu. Turbolt leidsin sellise tähise 068-145-703b. Ühesõnaga kas selline turbo teeks koostööd 1,9 põhjaga? Pole eriti turbodega kokku puutunud, üritan end natuke harid selles osas.
Ette tänades Madis.
See on Golfi 1.6td turbo ja 1,9 töömahu juures hakkaks ilmselt varem puhuma. Miks sa üldse mootoriplokki 1.9 vastu vahetada tahad? Omast kogemusest 1.6td on erksama minekuga kui 1.9td kuigi jah viimasel on madala pöördega rohkem väänet.
Kui mu mälu ei peta siis võeti kunagi Ottingeri poolt tuunitud 1.6td mootorist üle 100kw.
Veermikuproff OÜ
Re: rumalad küsimused...
See on Golfi 1.6td turbo ja 1,9 töömahu juures hakkaks ilmselt varem puhuma. Miks sa üldse mootoriplokki 1.9 vastu vahetada tahad? Omast kogemusest 1.6td on erksama minekuga kui 1.9td kuigi jah viimasel on madala pöördega rohkem väänet.
Kui mu mälu ei peta siis võeti kunagi Ottingeri poolt tuunitud 1.6td mootorist üle 100kw.[/quote]
Keegi on rihmakäbi vända otsa kinni keevitanud
Ja seda mootorit arvatavasti korralikult keedetud. Passatil stange alumine jupp puudu ja seda pikka aega. Ja passatid sellisel juhul keevad nagu katlad. Eks lahti lammutades paistab aga vänt on tänu sellele keevitusele nahkas. Õnneks pole kiiret ehitusega esialgu, saab uurida puurida ja juppe otsida. Mski sisetunne nagu ütleb, et 1,9 mootor on projektiks huvitavam. Väntvõlli osas erilist lagunemishirmu 1,9 suhtes ei tunne kuna üks selline vänt istub meil 16v 102kw kaane ja 2.0L 8v pika kepsuga ploki all ja talub bensuka 6500, 7000 rpm pöördeid võistlusrajal siiani julgelt. Muu disla kilakola vastupidavuse osas muidugi ei oska midagi kommida.
Kui mu mälu ei peta siis võeti kunagi Ottingeri poolt tuunitud 1.6td mootorist üle 100kw.[/quote]
Keegi on rihmakäbi vända otsa kinni keevitanud

Re: rumalad küsimused...
1.6TD turbo on KKK K24.
Re: rumalad küsimused...
Terv,
Kas autogauge õlirõhu kellale saab panna mingi muu anduri? Ca18deti orginaalandur on ainult õlitule jaoks?
Edit: Oskab äkki keegi öelda, miks jookseb praegusel anduril kaks juhet sisse? Kuigi ta peaks ju massi külge pannes juba saama?
Ning sellel autogauge omal on ainult 1 http://www.carshop.ee/tuuning/lisavarus ... 35552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas autogauge õlirõhu kellale saab panna mingi muu anduri? Ca18deti orginaalandur on ainult õlitule jaoks?
Edit: Oskab äkki keegi öelda, miks jookseb praegusel anduril kaks juhet sisse? Kuigi ta peaks ju massi külge pannes juba saama?
Ning sellel autogauge omal on ainult 1 http://www.carshop.ee/tuuning/lisavarus ... 35552.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: rumalad küsimused...
Mingi muu ikka saab, aga mitte kõikiPalu kirjutas:Terv,
Kas autogauge õlirõhu kellale saab panna mingi muu anduri? Ca18deti orginaalandur on ainult õlitule jaoks?
Edit: Oskab äkki keegi öelda, miks jookseb praegusel anduril kaks juhet sisse? Kuigi ta peaks ju massi külge pannes juba saama?
Ning sellel autogauge omal on ainult 1 http://www.carshop.ee/tuuning/lisavarus ... 35552.html" onclick="window.open(this.href);return false;

On jah ainult tulukese jaoks. Ja sisse peaks jooksma vaid kollane-valge, ning mass tuleb plokist. On 2 pistikut, viimases on 1 juhe, aga enne seda on 2 või enama juhtmega, millest 1 läheb genekasse ja ei puutu asjasse.
Osadel aftermaketitel on ka mass olemas. Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: rumalad küsimused...
minul näiteks on õlirõhu mõõtmiseks pandud kolmik vahele, millest ühte otsa läheb orig. andur(madalrõhu lüliti) ja kuna see kohe ploki vastas, ei saanud teist andurit kohe külge keerata, seega sinna vahele pandud jupp voolikut. õli meil teatavasti elektrit ei juhi, seega ainus varjant on eraldi juhtmega mass anda.. nendel, ühe juhtmega anduritel, on võimalik kas massi juhe kerida sinna kinnitus keerme külge näiteks, kui ta massiga kokku ei puutu.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: rumalad küsimused...
Või kasutada normaalseid rüütatud torusid???Astrona kirjutas: Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.

Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: rumalad küsimused...
mis sel mustal voolikul viga on?mart154 kirjutas:Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
99.% autodest on "suvalised" mustad voolikud.
ei pea kapotialt kõik vastu läikima.. ei liigu sellest auto edevamalt.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: rumalad küsimused...
Kle, kusjuures mul oligi rüüga kummivoolik! kui just keermega pole, siis kontakt on ikka kummi pinnaga. Siit alt vasakult ka halvasti nähamart154 kirjutas:Või kasutada normaalseid rüütatud torusid???Astrona kirjutas: Ja kui pole, siis näiteks kütusevoolikute vahel rippudes kütuse-rõhku ilma lisamassita mõõta ei saakski.![]()
Aga noh, suvaline must voolik on ju ka äge :D
Samas, kui volla massis pole, siis 1 positiivne külg on see, et kui mingi pluss-juhe näiteks üle katuse käies vastu lekkivat bena voolikut läheb.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: rumalad küsimused...
Kas keegi teab kust saaks spm kepsule paigaldusmääret?
Või äkki kellegil vedeleb seda?
Vaja oleks 5 kepsu jagu
Või äkki kellegil vedeleb seda?
Vaja oleks 5 kepsu jagu
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: rumalad küsimused...
SPM-i koduleht väidab, et poldid tuleb pingutada tavalise mootoriõliga.
Ise olen vanakooli variandi puhul kasutanud ARP määret aga veendunud enne kepsu silma ümaruses.
Ise olen vanakooli variandi puhul kasutanud ARP määret aga veendunud enne kepsu silma ümaruses.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.