
sequential turbo...?
Re: sequential turbo...?
Selle Jeffi postitatud pildi eelisena näen ma seda, et klappe saab kasutada jahedamate gaaside peal juba. Nende engineering läheb väheke lihtsamaks 

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: sequential turbo...?
Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:


Re: sequential turbo...?
Enamvähem 1:1, sinu pildil mootori jõud, minu pildil inimese jõud


ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: sequential turbo...?



Turbopilt meenutab ussipesa.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: sequential turbo...?
Hents, sul sellest rohkem pilte pole? 
Tahaks aru saada

Tahaks aru saada

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: sequential turbo...?
Teise maailmasõja ajal lahendati hävitajate ülerõhu probleem käikude ja tsentrifugaalkompressoriga. Seda tüüpi kompressorid teadupärast lõpust ära ei kuku, pigem on probleem algusega. Rotrex/ASA ühe kompressori + pisikese käigukastiga lahendus võtaks kordades vähem ruumi ja oleks samavõrra lihtsama ehitusega. IMHO on sellist skeemi küll tore vaadata aga ise nullist aretada kindlasti ei tahaks, eriti osade automudelite kapotialuse ruumiga arvestades
Kuulu järgi pidavat 2013 isegi Bugatti 16 C Galibier kahetasemelise kompressorsüsteemiga tulema.

M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Re: sequential turbo...?
Variaatoriga kompressor?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: sequential turbo...?
Juba tehtud, Rotrexi kompressor koos Torotraki variaatorkastiga = Rotrak , PDF
Removes the compromises from mechanical superchargers:
Provides additional boost at low speed
Provides the ability to modify boost at any speed
Eliminates the need to compromise between top and bottom end performance
Removes the compromises from mechanical superchargers:
Provides additional boost at low speed
Provides the ability to modify boost at any speed
Eliminates the need to compromise between top and bottom end performance
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Re: sequential turbo...?
Väiksel turbol puudub (pildistamise hetkel) kompressor.hents99 kirjutas:Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:
Algselt pressitakse gaasid paremal asuvasse turbosse tema vasakpoolse sisendi kaudu.
Parempoolne WG on väikse turbo oma, ja vasakpoolne suure turbo oma.
Väikse-koja "downpipe" läheb suurde turbosse. Samuti ka tema WG väljund - nagu ikka.
Algselt on WG'id kinni - nagu ikka.
Kui rõhk on piisav, avanevad WG'id, mistõttu gaasid eriti enam väikest turbot ringi ei aja, sest gaasid väljuvad väikse koja parempoolse toru kaudu (väga paha nurga alt) WG'sse ja sealt suurde turbosse. See on selleks, et suurema turbo effektiivsus on parem.
Samal ajal üleliigsed gaasid lähevad suurde downpipe'i - nagu ikka.
Suure kuuma-koja ees on siiber mis arvatavasti avab twin-scroll'i, kui boost on üleval.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET