sequential turbo...?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas mart154 »

Selle Jeffi postitatud pildi eelisena näen ma seda, et klappe saab kasutada jahedamate gaaside peal juba. Nende engineering läheb väheke lihtsamaks :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas hents99 »

Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:
Pilt
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas Maik »

Enamvähem 1:1, sinu pildil mootori jõud, minu pildil inimese jõud


Pilt
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas taxu »

:lol: :lol: :lol:
Turbopilt meenutab ussipesa.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas mart154 »

Hents, sul sellest rohkem pilte pole? :)

Tahaks aru saada :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas Ultron »

Teise maailmasõja ajal lahendati hävitajate ülerõhu probleem käikude ja tsentrifugaalkompressoriga. Seda tüüpi kompressorid teadupärast lõpust ära ei kuku, pigem on probleem algusega. Rotrex/ASA ühe kompressori + pisikese käigukastiga lahendus võtaks kordades vähem ruumi ja oleks samavõrra lihtsama ehitusega. IMHO on sellist skeemi küll tore vaadata aga ise nullist aretada kindlasti ei tahaks, eriti osade automudelite kapotialuse ruumiga arvestades :-D Kuulu järgi pidavat 2013 isegi Bugatti 16 C Galibier kahetasemelise kompressorsüsteemiga tulema.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas ahto42 »

Variaatoriga kompressor?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas Ultron »

Juba tehtud, Rotrexi kompressor koos Torotraki variaatorkastiga = Rotrak , PDF

Removes the compromises from mechanical superchargers:
Provides additional boost at low speed
Provides the ability to modify boost at any speed
Eliminates the need to compromise between top and bottom end performance
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: sequential turbo...?

Postitus Postitas Astrona »

hents99 kirjutas:Pole päris teemakohane, aga siiski ilus asi:
Pilt
Väiksel turbol puudub (pildistamise hetkel) kompressor.

Algselt pressitakse gaasid paremal asuvasse turbosse tema vasakpoolse sisendi kaudu.
Parempoolne WG on väikse turbo oma, ja vasakpoolne suure turbo oma.
Väikse-koja "downpipe" läheb suurde turbosse. Samuti ka tema WG väljund - nagu ikka.
Algselt on WG'id kinni - nagu ikka.

Kui rõhk on piisav, avanevad WG'id, mistõttu gaasid eriti enam väikest turbot ringi ei aja, sest gaasid väljuvad väikse koja parempoolse toru kaudu (väga paha nurga alt) WG'sse ja sealt suurde turbosse. See on selleks, et suurema turbo effektiivsus on parem.

Samal ajal üleliigsed gaasid lähevad suurde downpipe'i - nagu ikka.

Suure kuuma-koja ees on siiber mis arvatavasti avab twin-scroll'i, kui boost on üleval.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta