Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Õigust räägid...
Enda omal viskasin selle ka minema, mis eeldab muidugi alum. keevituse olemasolu, kuna see auk vaja ka kinni panna sisselaskes kuhu õhk agregaadist jookseb... Minu meelest täiesti mõttetu asi, kuna boosti ajal laseb osaliselt õhku tagurpidi läbi. JA robustne eemaldamine, ehk siis, juhtmed läbi lõigata ja kopsik välja visata, ei mõjuta kuidagi negatiivselt auto tööd.
Enda omal viskasin selle ka minema, mis eeldab muidugi alum. keevituse olemasolu, kuna see auk vaja ka kinni panna sisselaskes kuhu õhk agregaadist jookseb... Minu meelest täiesti mõttetu asi, kuna boosti ajal laseb osaliselt õhku tagurpidi läbi. JA robustne eemaldamine, ehk siis, juhtmed läbi lõigata ja kopsik välja visata, ei mõjuta kuidagi negatiivselt auto tööd.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Vahepeal juhtus siis selline asi, et peale seibide vahetamist kulus nukkvõlli üks nukk 3-4 mm väiksemaks. Seibide vahetamisel ei mõõtnud nukke üle ja silmaga mingit erinevust tähele ei pannud. Sõita sai uute seibidega -2000 km. Enne lahtivõtmist kostus mootorist jubedat tiginat. Peale klapikambrikaane eemaldamis oli asi selge. Uus seib oli pealt krobeline ja nukk kulunud. Kokku sai vahetatud 6 seibi. Kõik uued seibid olid imelikud ja originaalid olid ilusad siledad. Ei saagi täpselt aru kas tegu on kehva materjaliga või siis on mingi õlituse probleem. Ise kaldun arvama, et uued seibid olid praagid, sest lahtivõttes olid kõik ilusti õlisees.
Igastahes sai tellitud uus nukk natuke kangema nukaga

Nüüd vaja mootor kokku panna ja ülevaatusele minna
Igastahes sai tellitud uus nukk natuke kangema nukaga

Nüüd vaja mootor kokku panna ja ülevaatusele minna

Ei tahaks uskuda, et asi oli klapivahes, sest neid sai enne kokkupanemist mitmeid kordi üle mõõdetud. Peale minu mõõtis veel üks tuttav ja olid kõik normisAstrona kirjutas:Klapikolinat polnud kuulda? Tundub, et klapivahe oli liiga suur, ja nukk tagus end ära. Ma ei soovitaks sul kallimat nukki enne sisse panna, kui kulumise põhjus kõrvaldatud....

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Värskendan ka teemat natuke. Vahepeal sai siis jälle suurt lammutuustööd tehtud ja mootor maha võetud. Vahetasin siduri ja kõiksugu lammutustöökäigus avastatud vahetust vajavad jubinad ning plokikaan sai jälle remonti. Millegipärast oli üks klapp kõveraks läinud. Kõik sai tehtud ja asi koos jälle
Ja peab ütlema, et asi käib paljuparemini edasi kui varem
Külge kruvimist ootab veel suurem intercooler ja palju vabam summuti. Pole hetkel vajalikke lõdvikuid ja torusi, et seda teha. Külge sai krutitud ka autogauge boosti kell, õli temp ja kütusesegu...ja nüüd sellegaseoses selline asi, et kui usaldusväärne see autogauge segukell on? Asi selles, et kui auto käima panna ja rahulikult alla 100 kulgeda sis kõik okey aga kui pähe anda siis mingihetk hakkab näitama, et segu on lahja!! Eile sai korra peeneks lastud ja mingihetk tundus, et poob kinni kuidagi ja avastasin, et punased tuled juba põlesid
Milles võiks asi olla? Kütuse pump on kahtlaselt pinisema hakanud, peaksin vist sealt viga otsima kõigepealt?



Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Aga ülevaatusel oli kõik okey...oskad Sa öelda kuidas ma seda kontrollida saaks?cartman kirjutas:Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?
Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?
Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Mul läks ainult üks väljalaske klapp vahetusse. Kõveraks läks originaal mis sees oli!Martinez kirjutas:Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?
Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?
Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
Juhtus siis selline asi, et sumbutajast tuleb musta suitsu ja vahepeal on selline tunne nagu kõik silindrid ei tööta. Edasi ka ei käi korralikult. Kütusekulu on suurenenud poolevõrra. Sai küünlad maha keeratud. 1 ja 2 silindri küünlad on süsimustad 3 ja 4 silindri omad ilusad pruunid
. Kuhugi diagnostikasse pole veel jõudnud aga mis võiks olla selle põhjuseks? Küünlad on hiljaaegu vahetatud.

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573
катушки зажигания?