Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

http://www.puntosportsclub.co.uk sain vastuse, et tegu on pihustite jahutus ventilaatoriga. On kasutusele võetud kuumema kliimaga maades. Eesti tingimustes võib selle ära võtta.
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Õigust räägid...
Enda omal viskasin selle ka minema, mis eeldab muidugi alum. keevituse olemasolu, kuna see auk vaja ka kinni panna sisselaskes kuhu õhk agregaadist jookseb... Minu meelest täiesti mõttetu asi, kuna boosti ajal laseb osaliselt õhku tagurpidi läbi. JA robustne eemaldamine, ehk siis, juhtmed läbi lõigata ja kopsik välja visata, ei mõjuta kuidagi negatiivselt auto tööd.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

Oskab keegi öelda kus oleks võimalik saada klapireguleerimis seibe, läbimõõt peaks olema 33mm ja paksused 4,20 - 4,35 ?
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

zigulli omad sobivad? :D
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

stryk3r kirjutas:zigulli omad sobivad? :D
Zigulli omadel on läbimõõt 31mm. Alguses arvasin ka, et pole probleemi. Ega siin keegi ei tea mis VW omadel läbimõõt on?

VW omad ka 31mm aga vahet polegi enam sain juba õiged hea hinna eest :P
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

Vahepeal juhtus siis selline asi, et peale seibide vahetamist kulus nukkvõlli üks nukk 3-4 mm väiksemaks. Seibide vahetamisel ei mõõtnud nukke üle ja silmaga mingit erinevust tähele ei pannud. Sõita sai uute seibidega -2000 km. Enne lahtivõtmist kostus mootorist jubedat tiginat. Peale klapikambrikaane eemaldamis oli asi selge. Uus seib oli pealt krobeline ja nukk kulunud. Kokku sai vahetatud 6 seibi. Kõik uued seibid olid imelikud ja originaalid olid ilusad siledad. Ei saagi täpselt aru kas tegu on kehva materjaliga või siis on mingi õlituse probleem. Ise kaldun arvama, et uued seibid olid praagid, sest lahtivõttes olid kõik ilusti õlisees.
Igastahes sai tellitud uus nukk natuke kangema nukaga
Pilt
Nüüd vaja mootor kokku panna ja ülevaatusele minna :x
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Klapikolinat polnud kuulda? Tundub, et klapivahe oli liiga suur, ja nukk tagus end ära. Ma ei soovitaks sul kallimat nukki enne sisse panna, kui kulumise põhjus kõrvaldatud....
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

Astrona kirjutas:Klapikolinat polnud kuulda? Tundub, et klapivahe oli liiga suur, ja nukk tagus end ära. Ma ei soovitaks sul kallimat nukki enne sisse panna, kui kulumise põhjus kõrvaldatud....
Ei tahaks uskuda, et asi oli klapivahes, sest neid sai enne kokkupanemist mitmeid kordi üle mõõdetud. Peale minu mõõtis veel üks tuttav ja olid kõik normis :roll: Ega uuest nukast ei tahaks nii kiiresti lahti saada...Eks tuleb seda asja uurida põhjalikult veel.
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Postitus Postitas Rain573 »

Värskendan ka teemat natuke. Vahepeal sai siis jälle suurt lammutuustööd tehtud ja mootor maha võetud. Vahetasin siduri ja kõiksugu lammutustöökäigus avastatud vahetust vajavad jubinad ning plokikaan sai jälle remonti. Millegipärast oli üks klapp kõveraks läinud. Kõik sai tehtud ja asi koos jälle :) Ja peab ütlema, et asi käib paljuparemini edasi kui varem :-D Külge kruvimist ootab veel suurem intercooler ja palju vabam summuti. Pole hetkel vajalikke lõdvikuid ja torusi, et seda teha. Külge sai krutitud ka autogauge boosti kell, õli temp ja kütusesegu...ja nüüd sellegaseoses selline asi, et kui usaldusväärne see autogauge segukell on? Asi selles, et kui auto käima panna ja rahulikult alla 100 kulgeda sis kõik okey aga kui pähe anda siis mingihetk hakkab näitama, et segu on lahja!! Eile sai korra peeneks lastud ja mingihetk tundus, et poob kinni kuidagi ja avastasin, et punased tuled juba põlesid :? Milles võiks asi olla? Kütuse pump on kahtlaselt pinisema hakanud, peaksin vist sealt viga otsima kõigepealt?
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Postitus Postitas cartman »

Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Postitus Postitas Rain573 »

cartman kirjutas:Vigane lambda sarnast asja teinud, et kui pähe vajutad siis hakkab vaikselt punasesse vajuma
Aga ülevaatusel oli kõik okey...oskad Sa öelda kuidas ma seda kontrollida saaks?
Martinez
Postitusi: 159
Liitunud: 30.11.2009 18:57
Asukoht: Tartu

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Postitus Postitas Martinez »

Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?

Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Postitus Postitas Rain573 »

Martinez kirjutas:Sul läksid kõik Tempra klapid sisse või ainult väljalaske omad?

Ehk siis kas kõveraks läks tempra vl klapp?
Mul läks ainult üks väljalaske klapp vahetusse. Kõveraks läks originaal mis sees oli!
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Postitus Postitas Rain573 »

Juhtus siis selline asi, et sumbutajast tuleb musta suitsu ja vahepeal on selline tunne nagu kõik silindrid ei tööta. Edasi ka ei käi korralikult. Kütusekulu on suurenenud poolevõrra. Sai küünlad maha keeratud. 1 ja 2 silindri küünlad on süsimustad 3 ja 4 silindri omad ilusad pruunid :?. Kuhugi diagnostikasse pole veel jõudnud aga mis võiks olla selle põhjuseks? Küünlad on hiljaaegu vahetatud.
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Re: Fiat Punto GT 1.4T 1997a Rain573

Postitus Postitas xTc »

катушки зажигания?
Vasta