torukollektor teha roostevabast või metallist?

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas Motary1 »

Inconel on räigelt kirves siiski keskmise ehitaja jaoks, paks 3mm must toru, lased mig/magiga kokku, katad väljast keraamikaga üle ja turbo paned riputaja otsa:
Pilt
Kestab küll :)
Nende 63 usd kollede kohta, endale ühte ostsin ja johhaidiii mis kvaliteet :-D plokikaane flantsi 2 auku oled 10mm võrra valesti
Hents kus sa lased lõigata laseriga paksu metalli? Joonise teen ma ise valmis. Väljalaske flantsid võiks miski 15mm olla?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas hents99 »

15mm on ka maksimaalne paksus, kus ma enamus asju lõikan - toci.ee - Tartumaal. Kindlasti on Tallinnas paremaid pinke. Waterjet/BSC teeb lisaks vesilõikusele ka laserlõikust, neil lõikas päris paksu materjali mälu järgi. Nende tarneaeg on aga päris pikk ja hinnad kirved, lisaks asjaajamine alla igasugust arvestust.


Aga turbo tugi on ilmselgelt väga oluline. Ma tavaliselt riputan turbo paika ja siis teen kollektori, et turbo ei jääks kollektori peale otseselt kandma. Mini-turbotega ei ole eriti probleemi.
Mõnel muidugi ei ole väga varianti. Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas wa666ou »

hents99 kirjutas:Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.
Mis see Volvo sõidab Eestis või? Kus kandis?
Mis puutub turbo toestamisesse - Volvo T4, Holset HX50, ei mingit tuge ega ka vajadust/probleeme.
Volvopower @400+
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas hents99 »

wa666ou kirjutas:
hents99 kirjutas:Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.
Mis see Volvo sõidab Eestis või? Kus kandis?
Mis puutub turbo toestamisesse - Volvo T4, Holset HX50, ei mingit tuge ega ka vajadust/probleeme.
Tartus.
Vajadust pole nii kaua kuni midagi puruks pole. Aga pole minu asi vaielda, enamus peavad mind lolliks.

Loodetavasti omanik ei pahanda:
Pilt
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas IvarR »

hents99 kirjutas:
wa666ou kirjutas:
hents99 kirjutas:Nt üks Volvo 850 T5, millele sai HX35W paigaldatud, turbo istus kolle all. Ruumiga polnud ka priisata.
Mis see Volvo sõidab Eestis või? Kus kandis?
Mis puutub turbo toestamisesse - Volvo T4, Holset HX50, ei mingit tuge ega ka vajadust/probleeme.
Tartus.
Vajadust pole nii kaua kuni midagi puruks pole. Aga pole minu asi vaielda, enamus peavad mind lolliks.

Loodetavasti omanik ei pahanda:
Pilt
Mul küsimus et mis hinnaga seda pildil olevat põlve ostad ja mis mõõdus?
Ma üldiselt samast materjalist teinud kuid hea oleks poehinda ka teada:)

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas hents99 »

Vanasti sai onnineni hindu ka netist kiirelt leida - http://pricelist.onninen.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; hetkel tundub, et enam ei saa.

1.15€ brutohind 42.4 x 2.6mm tükist. Ma ei mäleta, kas see nüüd oli -25%`ga või mitte.

Onninen üldiselt kallis koht, ilmselt leiab mujalt odavamalt, mul seal mugav käia lihtsalt. Musta materjali hind on üldiselt igal pool odav. Roostevaba, alumiiniumi sulameid ja eriteraseid tuleb teada, kust osta.
aksberg
Postitusi: 82
Liitunud: 09.03.2009 8:49
Asukoht: tallinn

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas aksberg »

aga kes tahaks teha ja mis hinna eest torukolle (mustast metallist) audi tt mk1 quattrole. kolle tuleks v-band klambritele ja välise wastgatiga. Autol on mootor maas. Pakkumised pm. Asjaga tegelt väga kiire :burn
sidam2
Postitusi: 47
Liitunud: 23.12.2008 3:13
Asukoht: viljandi

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas sidam2 »

ja mis paksusega flantsid oleks soovitatav teha ?
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas innu21 »

jagan oma kogemust.lasin lõigata flantsid 1cm paksused mustast rauast.külmakoja poolsed roostevabast.kõik flantsid kokku maksid 18 euri,põlved ostsin altorist 1.2 euri tk 42mm*2,1mm.kokku keevitasin ise(elektroodiga).välimust taga ei ajanud kuna seda pole näha seal all.:D.nüüdseks on see ka paigaldatud ja käivad test runnid.spool on 100% erinev originaal kollest.tulemusega rahul igati.terve kolle läks siis maksma 35 euri+downpipe (materjal 4 euri).kui keegi hakkab ehitama nii nagu mina,esimest korda ja mitte muhvigi peale keevitamise ei tea siis võin näpunäiteid jagada:st.mida ma ise teeks nüüd teistmoodi ja lihtsamalt :D.edu ehitajatele.teoorias asi lihtne aga praktika...
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas digimarket »

42mm on siis toru välismõõt? Natuke jõher ei ole see kolle?
BMW M52 328i turbo
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas hents99 »

digimarket kirjutas:42mm on siis toru välismõõt? Natuke jõher ei ole see kolle?
Peaaegu 37mm sisemõõt. Vähesed pordid on väiksema diameetriga. Väiksemat toru sisemõõtu, kui pordi mõõt ei ole eriti mõistlik teha.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas Mihkel »

hents99 kirjutas:
digimarket kirjutas:42mm on siis toru välismõõt? Natuke jõher ei ole see kolle?
Peaaegu 37mm sisemõõt. Vähesed pordid on väiksema diameetriga. Väiksemat toru sisemõõtu, kui pordi mõõt ei ole eriti mõistlik teha.
Kohe lendavad sulle Audi AAN mootori omanikud peale :-D :-D :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas digimarket »

Just just :-D
BMW M52 328i turbo
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas innu21 »

42mm on jah välimõõt.värskendasin garaages mälu.seina paksus 2.6. jõhker :shock: .see on parim mida torupoest saada on :D. ca18det ile nagu valatud :badgrin:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: torukollektor teha roostevabast või metallist?

Postitus Postitas Mihkel »

Kollektorile see 2.6 seinapaksus täitsa paras veel, ei ole midagi müstilist.
Nende tavaliste veetorudega on see häda, et ajapikku hakkavad nad suure kuumuse tõttu piltlikult kihina kooruma ja õhenema.
Samas selleks kulub omajagu aastaid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta