Maik kirjutas:Ära pahanda,aga ega 200hp vist seda autot siiski eriti kiireks ei tee ? millega need kiired põrnikad sõidavad?
Võta suvaline 200hp mootor ja viska suvalisele samas kaalul olevale autole peale = vähem jama ja sama tulemus ?
Võibolla pusimine viib sihile.... eks oleneb mis siht eesmärgiks on . Loodetavasti sihiks pole auto mis peale igat sõitu vajab mootorivahetust vms. Ega ma paha pärast - muidu su auto on VÄGA äge ja väga ägeda disainiga. Lihtsalt... u now.
Ei, ma ei pahanda üldse ja saan aru inimeste pahameelest sest auto pole ühtegi normaalset aega sõitnud ja alati on miskid hädad olnud....Kuid alati on ta hästi töödanud mul töö juures, kodus või liberaja ääres proovides

Uskumatu aga, et keegigi usuks, et seal töötab võtsin eelmisel võistlusel ühe tuttava auto peale ja demonstreerisin.

Loodan et nüüd jätkub aega et enne võistlust raadil asi liikuma saada.
Minu jaoks Kiired põrnikad sõidavad vabalthingavate põrnika mootoritega ja kui minu auto kaalub 750 siis neil kaalub auto ka koos turvapuuriga 100kg vähem ehk ~650kg ja näiteks 2,4L na produtseerib veel tänaval sõitvana kuni 220hp ja spetsiaalkütusega $$$ mootorid kuni 300hp siis need autod sõidavad vastavalt 11 kuni 10
Mida ma ka öelda püüan on see, et minu auto on raskeks keevitatud, need astmelauad on 1,6mm plekist, kere on kokku keevitatud põhjaga ja seepärast pole ka plast nina kuigi lihtne kasutada + veel muud tugevdused jne.
Suvaline 200hp 750kg tagavedune oleks ilmselt üsna kiire kui see asi pidama saada kuid siin se vahe välja tulebki. Väidan, et suvaline kere ei tee ka raadi rajal alla 1,4lja 60 feeti nagu 1 põrnikas meil seal on teinud (1,38) Raadile võttis ta esmakordselt 10" sliki kaasa sest alastaros piisab talle 6" rehvist, et samamoodi startida.
Usun, et peale igat sõitu ei vaja auto mootorivahetust (olgugi, et uued on vaid saaled ja tihendid) eelmisel mootoril oli seljataga 100km ja see tuli lahti võtta seepärast, et oma lolluse tõttu ronis boost üle 2,5 bari (vana turbo järgi 1,5 bari peale regullitud wastegate osutus uuele turbole veidi julmaks

) Ka selle võistluse stardid + samapalju kõrvalrajal + veel samapalju enne võistlust töö juures + samapalju mul peale võistlust kodus elas see mootor kenasti üle....olenemata sellest, et raadi kõrvalrajal testides kadus genekarihm mis ka mootori jahutust elus hoiab.
Eesmärk või siht:
originaal 1600sega mõnedki korralikud sõidud teha (Korralikuks pean praegu igati reaalseid 13 keskpaiga sõite tänavarehviga) ja kunagi aasta teises pooles 12nesse saada (see on nüüd vähe rohkem unistuse moodi kuid eks näis....kõik sõltub sellest kuidas uued rehvid ja tulevase vedrustuse combo pidama saan)
Kui 12 on selle 1600sega saavutatud on aeg edasi liikuda ja selleks on mitu varianti.
A) mul olemas olev 2000cc vähe kaasaegsem type 4 mootor mis onjuba eos tugevam ja võimsam ja vastupidavam
B) Ülilaialt saada olevad performance osad praegusele mootorile
variandiga A on tulemus 300+ dragiks igati safe ja lagi kuni 350 ehk
variandiga B on tulemus suht sama kuid väga palju kallimalt ja ~20kg kergemalt. Kuid kui eelarve on piiritu siis võib ka pauteri ploki sisse asja ehitada ja siis oleks ka 600hp näiteid
Meeldetuletus euroopa listist:
Enamvähem tänavalegaalsed (Mitte Eestis ofcoors)
Suuremad relvad:
Ülelaetud:
Nagu näha siis enamus kasutab T1 mootorit nagu ma hetkel ja vähesed T4 nagu ma plaanin tulevikus
Tegelikult pole mul eriti eeskujusid kes sama asjaga sama eesmärki taga ajaks. St et stock juppidega miskit saavutada püüaks. 10 000 kasutajaga põrnikaliste usa foorumis ei leidu näiteks ainsatki autot mis 100% stock 1600se sisuga 13nesse oleks sõitnud. High Perf 1600seid on on samuti üli vähe sest kui usas jupid suurt midagi ei maksa siis minnakse kohe suure töömahu ja sepissisu suunas. Mõningad ilusad näited väikestest mootoritest on rootsi-norra poolel kus samuti püütakse palju originaali ära kasutada.
Vabalthingav kus aluseks on võetud stock vänt + kepsud + plokk + hooratas:
143,3kW or 194,9hp / 195Nm (141lbs) and 11,58s/177,01km/h(110,63mph) Siinkohal pean ikka ütlema, et minu jaoks on see kiire olgugi et alla 200hp
ja kurat mina ei suuda nüüd midagi ligilähedastki ka turboga saavutada....vot see ajab juba närvi. Tulevase T4 mootori puhul on lähim eeskuju hollandis kes suuresti stock osi kasutab 103x66 (2200cc) tuleb kalli nikassiil kolvi-silindri komplektiga stock vändast ja stock kepsuga. Toodab see mootor tervelt 418 hp @ 19 psi Uskumatu jõud kuid kuna auto pole dragi suunitlusega vaid peab kestma ka igapäeva sõitu + ringrada siis parim aeg on sarnane mis ülal kirjeldatud 1600sel 11,48 kuid seda tehakse 192km/h lõppkiirusega mis on 15km/h suurem
Miks eesti dragis see auto nii populaarne ei ole on ehk ka selles kinni, et meil puudub klass kus nende sulgkaalus autodega võistelda kui just OL või PS ei tõmba. Vaadake ülalpool Jussi põrnika töömahtu ja ajage näpuga järge mis selle jaoks auto kaaluma peaks....Seepärast oligi tal lihtsam eestis öelda et tal on 1800ne kui ta kaalule pandi. AGA LOOMULIKULT ei saa ju teha klasse kui nende jaoks autosid pole nii, et kahe otsaga asi.
turbonissan kirjutas:K20 fööniga vahele ja mure lahendatud

kerge ja kiire
Jah siin videos on sel 11,0 indexi loomal K20 ja (vastane sõidab 200hp A4lja 1,8T keskmooriga isendiga 13,8)
http://www.youtube.com/watch?v=smcv-PXC ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga see k20 on miski honda veteci otsas ja see mootor + selle jahutus + turbo kola + puur teeb selle auto tonniseks pommiks ja 480hp kohta tundub ideaalis 11,0 sõitev auto suht tavaline.
http://www.youtube.com/watch?v=1HjsHYu9 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Loomulikult oleks see igati töökindlam....ja lihtsam ja kõik viled aga esialgu tahan õhkjahutuse juurde jääda.