irw, zoom
pole päris õiged näited. Siiski arvesta seda, et kolb, olenemata kas segu plahvatab või mitte, liigub alla (vända, hooratta inertsi mõjul) niikuinii. Seega peaks sinu näidetes too kivi ka pooleks lendama ka ilma dünamiidita. :P Ma saan aru küll, et see 'pauk' on tugev, mis gaasi süütamisel tekib ning, et see surve kestab kaua, kuna väntvõll käib kordi aeglasemalt ringi. Aga siiski kujuta seda tqhq näidet visuaalselt ette.. sajaga ühes suunas - STOPP - sajaga teise suunda ja nii korduvalt. Kõrgetel pööretel muutub see 'kiirendus-aeglustus' ühtlaseks.. seega suhteliselt võrdeliseks madalatel pööretel toimuva rohke gaasi paisumisest tingitud jõududega. eksole
panter, see et mu idee on poolik see on suhteline asi.
Kui mu ülessandeks oleks kogu pöörde vahemikus jõu tõstmine nt. 30% ning mina tõstan ainult esimese poole peal 30%, siis oleks jah tegu pooliku ehitamisega. Aga kui mul ongi tahtmine ainult seda sama esimest poolt 30% parandada siis on ju täielik ehitamine.

Asi selles, et kui ma tahaks max punkti ka rohkemalt edasi aidata, siis suureneb tööde mahtuvus meeletult.. rääkimata finants poolest..
Kogu pritsung tuleks korralikut ümber teha, uus aju ning uued pihustid oleks vajalikud. kallis, ma ütlen. Mingid lisa pihustid ja aju lollitamine ("külmamootoriga") on minu meelest paras porno. Mitte kellelegi halba mõeldes. Vat see tõesti näib kuidagi poolik ehitamine.
Võib näida, et mul oleks midagi tõsiselt vastu rohkemale max-jõule.
See BMW 318 E30, on mul igapäevaseks kasutamiseks. Aga raipel tuleb varsti keretööd ette võtta, samas ka mootoris pooled tihendid, vända simmer ja käimari survelaager ära vahetada, sügisel loodab selle ette võtta. Kuna mootor tuleb niiehknaa maha võtta, siis tekkis ka idee, et teeb siis juba korraliku kap. remondi ja aitaks kaasa kah nati. Ning kuna auto suuremasti ainult linnas sõidab, siis pole selle maksimumi kasvuga midagi suurt peale hakata.
Pealegi, ärge arvake, et sellise pooliku autoga ma piirdun. Mul on suhteliselt suur ning ainulaadne projekt kolpa kinni sööbinud. Ford Fiesta mk1 + RSturbo

eks seal saab selle ülemise otsaga tegeletud.. Fiestaga püüan juba suvel algust teha.