Opel Astra GSiT ott5
Re: Opel Astra GSiT ott5
HX40 super 2bariga vist toodab tõesti 300 jõudu.
Enne seda kui kuues käik otsa hakkas saama (piirajasse jõudma) tuli kapott lahti ja õiget kiirust kirja ei saanud. Aga kui otsida palju F28 kast kiirust lubab kuuendaga siis saab aimu mis kiirus olla võis ja sellisr kiirust 3-400 jõuga ei sõida. Aga eks see ola õige et enne ei tea keegi kui dynos käidud.
Aga see auto tõmbas sügisel dynos 250hj HX35ga 0,5 bariga ja lahtise cooleri lõdvikuga.
Enne seda kui kuues käik otsa hakkas saama (piirajasse jõudma) tuli kapott lahti ja õiget kiirust kirja ei saanud. Aga kui otsida palju F28 kast kiirust lubab kuuendaga siis saab aimu mis kiirus olla võis ja sellisr kiirust 3-400 jõuga ei sõida. Aga eks see ola õige et enne ei tea keegi kui dynos käidud.
Aga see auto tõmbas sügisel dynos 250hj HX35ga 0,5 bariga ja lahtise cooleri lõdvikuga.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: Opel Astra GSiT ott5
HX40 Super kaardilt leian, et 2bar'iga toimib ta 300-600hj vahemikus.
Kui tulemust teada pole, siis saab arvutada
jess
F28 6. käik 0.74:1 (mis on natuke aeglasem kui F16 WR 5. käik) x 3.72:1 differ = koguülekanne 2.753:1 Kui mootor tegi 7000rpm, siis rattad käisid 2543rpm, ehk 42.38rev/s. Kui tavaline ratas (c=60cm) liigutab pöördega 1.885m, siis sul pidi kiirus olema ~79.884m/s = 287kmh.
Hakkas jõudma - s.t. et polnud piirajas, ütleme siis et 10% oli puudu, mis teeks siis 258kmh. Videost on kuulda, et gaas oli peal ~25-26s, siis lõpuni enam palju ei saanud olla, ehk siis arvestades, et RFL'i 6-700hj tõmbas viimase 8s'iga veel 18kmh juurde, siis sul ehk oleks lõppkiiruseks vast 260-275kmh, mis väikse lauppinnaga voolujoonelise kerge auto puhul tähendaks vast 400-500hj. Aga võibolla tõesti sul piiraja, mis lähenes oli üldse 8000 (328kmh) ja suuremad rattad (63cm) ja hakkas tulema 344kmh, mis viitaks 1000hj'le. Ütleks, et head pidurid. Kui täpseid rattamõõte ja pöördeid ei tea, siis paraku +/- 500hj
Aga kuna 4. ringi ei tõmmanud ja kast laiali ei läinud siis 450hj heal päeval
See on ju tuumafüüsikaseaduste vastane, et opelil on üle 300hj - peaks muutuma algosadeks
Ise ka enne Nissaneid Opelitega (Kadett B ja D, Ascona C, Astra F'iga) kihutanud, ja sai mõeldud, et mis ma nende Opelitega aega raiskan - see siin paneb mõtlema, et oleks aeg lõpetada Nissanitega aja raiskamine
Mis kütusega see 2 bar'i kasutatakse?
Ootan huviga ametlikku veerandmiili lõpukiirust või 1000EUR'i tulemust.
Kui tulemust teada pole, siis saab arvutada

F28 6. käik 0.74:1 (mis on natuke aeglasem kui F16 WR 5. käik) x 3.72:1 differ = koguülekanne 2.753:1 Kui mootor tegi 7000rpm, siis rattad käisid 2543rpm, ehk 42.38rev/s. Kui tavaline ratas (c=60cm) liigutab pöördega 1.885m, siis sul pidi kiirus olema ~79.884m/s = 287kmh.
Hakkas jõudma - s.t. et polnud piirajas, ütleme siis et 10% oli puudu, mis teeks siis 258kmh. Videost on kuulda, et gaas oli peal ~25-26s, siis lõpuni enam palju ei saanud olla, ehk siis arvestades, et RFL'i 6-700hj tõmbas viimase 8s'iga veel 18kmh juurde, siis sul ehk oleks lõppkiiruseks vast 260-275kmh, mis väikse lauppinnaga voolujoonelise kerge auto puhul tähendaks vast 400-500hj. Aga võibolla tõesti sul piiraja, mis lähenes oli üldse 8000 (328kmh) ja suuremad rattad (63cm) ja hakkas tulema 344kmh, mis viitaks 1000hj'le. Ütleks, et head pidurid. Kui täpseid rattamõõte ja pöördeid ei tea, siis paraku +/- 500hj



Ise ka enne Nissaneid Opelitega (Kadett B ja D, Ascona C, Astra F'iga) kihutanud, ja sai mõeldud, et mis ma nende Opelitega aega raiskan - see siin paneb mõtlema, et oleks aeg lõpetada Nissanitega aja raiskamine

Mis kütusega see 2 bar'i kasutatakse?
Ootan huviga ametlikku veerandmiili lõpukiirust või 1000EUR'i tulemust.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Opel Astra GSiT ott5
Korraks pikendan veel OT:
Volvo, 1.9T, HX35 (54/60/#12) @2bar annab üle 400hp.
40 peaks 2bariga ikka tiba rohkem puhuma.

Volvo, 1.9T, HX35 (54/60/#12) @2bar annab üle 400hp.
40 peaks 2bariga ikka tiba rohkem puhuma.

Volvopower @400+
Re: Opel Astra GSiT ott5
Ilus arvutusAstrona kirjutas:HX40 Super kaardilt leian, et 2bar'iga toimib ta 300-600hj vahemikus.
Kui tulemust teada pole, siis saab arvutadajess
F28 6. käik 0.74:1 (mis on natuke aeglasem kui F16 WR 5. käik) x 3.72:1 differ = koguülekanne 2.753:1 Kui mootor tegi 7000rpm, siis rattad käisid 2543rpm, ehk 42.38rev/s. Kui tavaline ratas (c=60cm) liigutab pöördega 1.885m, siis sul pidi kiirus olema ~79.884m/s = 287kmh.
Hakkas jõudma - s.t. et polnud piirajas, ütleme siis et 10% oli puudu, mis teeks siis 258kmh. Videost on kuulda, et gaas oli peal ~25-26s, siis lõpuni enam palju ei saanud olla, ehk siis arvestades, et RFL'i 6-700hj tõmbas viimase 8s'iga veel 18kmh juurde, siis sul ehk oleks lõppkiiruseks vast 260-275kmh, mis väikse lauppinnaga voolujoonelise kerge auto puhul tähendaks vast 400-500hj. Aga võibolla tõesti sul piiraja, mis lähenes oli üldse 8000 (328kmh) ja suuremad rattad (63cm) ja hakkas tulema 344kmh, mis viitaks 1000hj'le. Ütleks, et head pidurid. Kui täpseid rattamõõte ja pöördeid ei tea, siis paraku +/- 500hjAga kuna 4. ringi ei tõmmanud ja kast laiali ei läinud siis 450hj heal päeval
See on ju tuumafüüsikaseaduste vastane, et opelil on üle 300hj - peaks muutuma algosadeks
![]()
Ise ka enne Nissaneid Opelitega (Kadett B ja D, Ascona C, Astra F'iga) kihutanud, ja sai mõeldud, et mis ma nende Opelitega aega raiskan - see siin paneb mõtlema, et oleks aeg lõpetada Nissanitega aja raiskamine
Mis kütusega see 2 bar'i kasutatakse?
Ootan huviga ametlikku veerandmiili lõpukiirust või 1000EUR'i tulemust.

WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: Opel Astra GSiT ott5
Mind huvitaks, et kuidas hx35@2bar vs hx40@2bar ja viimane neist peaks rohkem jõudu välja puhuma?wa666ou kirjutas:Volvo, 1.9T, HX35 (54/60/#12) @2bar annab üle 400hp.
40 peaks 2bariga ikka tiba rohkem puhuma.
Tänan selgitamast

- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Opel Astra GSiT ott5
Miks siis ei peaks?
Toon suurema turboga näite: sama Volvo mudel, turboks Holset HX50, boost 1,8 bar @5500 rpm.

Toon suurema turboga näite: sama Volvo mudel, turboks Holset HX50, boost 1,8 bar @5500 rpm.

Volvopower @400+
Re: Opel Astra GSiT ott5
Tegelt ei ole mõtet kahte erinevat autot võrrelda, ammugi mitte, kui nad erinevas dünos mõõdetud on. Mootori mudel võibolla sama, aga isegi kui WG on erinev, siis hj on kah erinev, rääkimata seadistusest, portingust, sumpast, õhufiltrist või kütusest jne. Päris nii nüüd kah pole, et ühega on 475 ja teisega 625Nm. Antud juhul pole teada kas ka HX35'ega kasutati E85 kütust. Eks mitmel põhjusel erineva turboga võimsus muutub ikka, isegi kui väiksemaga on vastavalt parem cooler (kuna effektiivsus väiksemal enamasti kah väiksem) - juba näiteks vastusurve (TIP) tõttu.wa666ou kirjutas:Miks siis ei peaks?
Toon suurema turboga näite: sama Volvo mudel, turboks Holset HX50, boost 1,8 bar @5500 rpm.
Unustasin oluliseima argumendi võimsuse hinnangul - samad kleepsud mis Matil

Mis vigade parandused? Peale kapoti lendas veel midagi? Kui miilile jõudsid, ja kestis, siis 1000eur nagu võiks suht kindel minek olla, isegi kui dünosse ei jõua.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Opel Astra GSiT ott5
Iluvõre tuleb ka muidu ikka külge ? ning mis suunitlusega see masin üldse on ? jääb tänavale ?
Re: Opel Astra GSiT ott5
tuleb ikka võre ka külge. Nagu ikka jääb alati mõni päev puudu et kõik komplekti jõuaks.
See auto jääb ikka tänavale jah. Muidu oleks juba torud sees jne.
See auto jääb ikka tänavale jah. Muidu oleks juba torud sees jne.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: Opel Astra GSiT ott5
Noo selge,tänavale jõudu juba päris korralikultott5 kirjutas:tuleb ikka võre ka külge. Nagu ikka jääb alati mõni päev puudu et kõik komplekti jõuaks.
See auto jääb ikka tänavale jah. Muidu oleks juba torud sees jne.


Edit:Hakkasin mõtlema ,et kas tegu on nüüd eesti kõige kiirema astraga ? või lausa Eesti kõige kiirema opeliga ?
Re: Opel Astra GSiT ott5
Mis valemiga see masin tänavale jääb ja seal liiklema hakkab?
Miks mootoriruumi seina tehtud avade kaudu läbi salongi torudega õhku taha välja ei võiks lasta?
Miks mootoriruumi seina tehtud avade kaudu läbi salongi torudega õhku taha välja ei võiks lasta?
Re: Opel Astra GSiT ott5
Mis valemiga ma ei peaks tänaval sõita saama. Tänavaauto, mis torusid ma läbi salongi hakkan vinnama, ei.Sportlane kirjutas:Mis valemiga see masin tänavale jääb ja seal liiklema hakkab?
Miks mootoriruumi seina tehtud avade kaudu läbi salongi torudega õhku taha välja ei võiks lasta?
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: Opel Astra GSiT ott5
Hei
Mis mõõtu kolvid tulid,kas 87.
Enda omad ka Eestis tollis kuskil praegu.
Mis mõõtu kolvid tulid,kas 87.
Enda omad ka Eestis tollis kuskil praegu.