Opel Astra GSiT ott5

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas ott5 »

HX40 super 2bariga vist toodab tõesti 300 jõudu.
Enne seda kui kuues käik otsa hakkas saama (piirajasse jõudma) tuli kapott lahti ja õiget kiirust kirja ei saanud. Aga kui otsida palju F28 kast kiirust lubab kuuendaga siis saab aimu mis kiirus olla võis ja sellisr kiirust 3-400 jõuga ei sõida. Aga eks see ola õige et enne ei tea keegi kui dynos käidud.
Aga see auto tõmbas sügisel dynos 250hj HX35ga 0,5 bariga ja lahtise cooleri lõdvikuga.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas Astrona »

HX40 Super kaardilt leian, et 2bar'iga toimib ta 300-600hj vahemikus.
Kui tulemust teada pole, siis saab arvutada :lol: jess
F28 6. käik 0.74:1 (mis on natuke aeglasem kui F16 WR 5. käik) x 3.72:1 differ = koguülekanne 2.753:1 Kui mootor tegi 7000rpm, siis rattad käisid 2543rpm, ehk 42.38rev/s. Kui tavaline ratas (c=60cm) liigutab pöördega 1.885m, siis sul pidi kiirus olema ~79.884m/s = 287kmh.
Hakkas jõudma - s.t. et polnud piirajas, ütleme siis et 10% oli puudu, mis teeks siis 258kmh. Videost on kuulda, et gaas oli peal ~25-26s, siis lõpuni enam palju ei saanud olla, ehk siis arvestades, et RFL'i 6-700hj tõmbas viimase 8s'iga veel 18kmh juurde, siis sul ehk oleks lõppkiiruseks vast 260-275kmh, mis väikse lauppinnaga voolujoonelise kerge auto puhul tähendaks vast 400-500hj. Aga võibolla tõesti sul piiraja, mis lähenes oli üldse 8000 (328kmh) ja suuremad rattad (63cm) ja hakkas tulema 344kmh, mis viitaks 1000hj'le. Ütleks, et head pidurid. Kui täpseid rattamõõte ja pöördeid ei tea, siis paraku +/- 500hj :lol:
Aga kuna 4. ringi ei tõmmanud ja kast laiali ei läinud siis 450hj heal päeval :) See on ju tuumafüüsikaseaduste vastane, et opelil on üle 300hj - peaks muutuma algosadeks ;)
Ise ka enne Nissaneid Opelitega (Kadett B ja D, Ascona C, Astra F'iga) kihutanud, ja sai mõeldud, et mis ma nende Opelitega aega raiskan - see siin paneb mõtlema, et oleks aeg lõpetada Nissanitega aja raiskamine :lol:
Mis kütusega see 2 bar'i kasutatakse?

Ootan huviga ametlikku veerandmiili lõpukiirust või 1000EUR'i tulemust.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas wa666ou »

Korraks pikendan veel OT:
Volvo, 1.9T, HX35 (54/60/#12) @2bar annab üle 400hp.
40 peaks 2bariga ikka tiba rohkem puhuma.

Pilt
Volvopower @400+
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas ott5 »

Astrona kirjutas:HX40 Super kaardilt leian, et 2bar'iga toimib ta 300-600hj vahemikus.
Kui tulemust teada pole, siis saab arvutada :lol: jess
F28 6. käik 0.74:1 (mis on natuke aeglasem kui F16 WR 5. käik) x 3.72:1 differ = koguülekanne 2.753:1 Kui mootor tegi 7000rpm, siis rattad käisid 2543rpm, ehk 42.38rev/s. Kui tavaline ratas (c=60cm) liigutab pöördega 1.885m, siis sul pidi kiirus olema ~79.884m/s = 287kmh.
Hakkas jõudma - s.t. et polnud piirajas, ütleme siis et 10% oli puudu, mis teeks siis 258kmh. Videost on kuulda, et gaas oli peal ~25-26s, siis lõpuni enam palju ei saanud olla, ehk siis arvestades, et RFL'i 6-700hj tõmbas viimase 8s'iga veel 18kmh juurde, siis sul ehk oleks lõppkiiruseks vast 260-275kmh, mis väikse lauppinnaga voolujoonelise kerge auto puhul tähendaks vast 400-500hj. Aga võibolla tõesti sul piiraja, mis lähenes oli üldse 8000 (328kmh) ja suuremad rattad (63cm) ja hakkas tulema 344kmh, mis viitaks 1000hj'le. Ütleks, et head pidurid. Kui täpseid rattamõõte ja pöördeid ei tea, siis paraku +/- 500hj :lol:
Aga kuna 4. ringi ei tõmmanud ja kast laiali ei läinud siis 450hj heal päeval :) See on ju tuumafüüsikaseaduste vastane, et opelil on üle 300hj - peaks muutuma algosadeks ;)
Ise ka enne Nissaneid Opelitega (Kadett B ja D, Ascona C, Astra F'iga) kihutanud, ja sai mõeldud, et mis ma nende Opelitega aega raiskan - see siin paneb mõtlema, et oleks aeg lõpetada Nissanitega aja raiskamine :lol:
Mis kütusega see 2 bar'i kasutatakse?

Ootan huviga ametlikku veerandmiili lõpukiirust või 1000EUR'i tulemust.
Ilus arvutus :) ja kusjuures täitsa nõus enamusega. See et neljandaga ringi ei tõmba või tõmbab on paljudes asjades kinni. F28 kast kannatab kõvasti rohkem jõudu kui 400 või 500. Nii et see ei tohigi minna laiali selle jõu juures ( mis iganes see ka siis oli). Aga mis siin ikka, teen mõned vigadeparandused ja siis tuleb pinki minna ja kui jõuan siis ka 1000euri sõidule.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas Mardo »

wa666ou kirjutas:Volvo, 1.9T, HX35 (54/60/#12) @2bar annab üle 400hp.
40 peaks 2bariga ikka tiba rohkem puhuma.
Mind huvitaks, et kuidas hx35@2bar vs hx40@2bar ja viimane neist peaks rohkem jõudu välja puhuma?
Tänan selgitamast ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas wa666ou »

Miks siis ei peaks?
Toon suurema turboga näite: sama Volvo mudel, turboks Holset HX50, boost 1,8 bar @5500 rpm.
Pilt
Volvopower @400+
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas Astrona »

wa666ou kirjutas:Miks siis ei peaks?
Toon suurema turboga näite: sama Volvo mudel, turboks Holset HX50, boost 1,8 bar @5500 rpm.
Tegelt ei ole mõtet kahte erinevat autot võrrelda, ammugi mitte, kui nad erinevas dünos mõõdetud on. Mootori mudel võibolla sama, aga isegi kui WG on erinev, siis hj on kah erinev, rääkimata seadistusest, portingust, sumpast, õhufiltrist või kütusest jne. Päris nii nüüd kah pole, et ühega on 475 ja teisega 625Nm. Antud juhul pole teada kas ka HX35'ega kasutati E85 kütust. Eks mitmel põhjusel erineva turboga võimsus muutub ikka, isegi kui väiksemaga on vastavalt parem cooler (kuna effektiivsus väiksemal enamasti kah väiksem) - juba näiteks vastusurve (TIP) tõttu.
Unustasin oluliseima argumendi võimsuse hinnangul - samad kleepsud mis Matil ;)

Mis vigade parandused? Peale kapoti lendas veel midagi? Kui miilile jõudsid, ja kestis, siis 1000eur nagu võiks suht kindel minek olla, isegi kui dünosse ei jõua.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
KakukeO
Postitusi: 61
Liitunud: 21.03.2009 19:35
Asukoht: TALLINN

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas KakukeO »

Iluvõre tuleb ka muidu ikka külge ? ning mis suunitlusega see masin üldse on ? jääb tänavale ?
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas ott5 »

tuleb ikka võre ka külge. Nagu ikka jääb alati mõni päev puudu et kõik komplekti jõuaks.
See auto jääb ikka tänavale jah. Muidu oleks juba torud sees jne.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
KakukeO
Postitusi: 61
Liitunud: 21.03.2009 19:35
Asukoht: TALLINN

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas KakukeO »

ott5 kirjutas:tuleb ikka võre ka külge. Nagu ikka jääb alati mõni päev puudu et kõik komplekti jõuaks.
See auto jääb ikka tänavale jah. Muidu oleks juba torud sees jne.
Noo selge,tänavale jõudu juba päris korralikult ;) Kena masin ;)
Edit:Hakkasin mõtlema ,et kas tegu on nüüd eesti kõige kiirema astraga ? või lausa Eesti kõige kiirema opeliga ?
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas Sportlane »

Mis valemiga see masin tänavale jääb ja seal liiklema hakkab?

Miks mootoriruumi seina tehtud avade kaudu läbi salongi torudega õhku taha välja ei võiks lasta?
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas ott5 »

Sportlane kirjutas:Mis valemiga see masin tänavale jääb ja seal liiklema hakkab?

Miks mootoriruumi seina tehtud avade kaudu läbi salongi torudega õhku taha välja ei võiks lasta?
Mis valemiga ma ei peaks tänaval sõita saama. Tänavaauto, mis torusid ma läbi salongi hakkan vinnama, ei.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas ott5 »

Pilt

Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
tarts
Postitusi: 92
Liitunud: 10.06.2008 3:38
Asukoht: valga
Kontakt:

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas tarts »

Hei
Mis mõõtu kolvid tulid,kas 87.
Enda omad ka Eestis tollis kuskil praegu.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: Opel Astra GSiT ott5

Postitus Postitas ahto10 »

Kolvipeal kirjas 87.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Vasta