Nissan 200SX S14 GT-RS "Surf323"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

devilc
Postitusi: 70
Liitunud: 01.12.2004 11:06

Postitus Postitas devilc »

Kahju, et rohkem su masinat proovida ei saanud, kui need paar ringi, aga IMO pole olukord hoopiski nii hull kui kirjeldad - lihtsalt suhteliselt suure turboga autoga ringrajal sõitmist tulebki tükk aega õppida.

Sõita oli täitsa kihvt. Auto on kiire. Tagastabikaks võid muidugi stocki tagasi proovida küll - Jaapani setup'id on sellised ülejuhitavuslembesed jah.
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Raceboy kirjutas:Eem,stabikavarras on siiski auto kere kaldumise vastu kurvis.
See teebki auto ülejuhitavaks tagumise varda puhul...hirmjäikadel (jämedatel) taga-stabikatel näiteks Tanabe on peal kiri "Drift Spec"

Seda et Anderi arust väga hull ei olnud ma usun...aga hetkel auto ületab tugevalt minu sõiduoskuse :) Samas ka teist korda elus olin saugal...ja esimest korda sõitsin õiget pidi
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Oot, sul ju differ ka vahetud. Vaatasin tc rp video ja suhteliselt väikese hoo pealt pidurdamisel võttis tagumise otsa ette. Äkki on sul LSD mehaaniline 2 way?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Differ ikka stock...mis see siis on tavaline 1.5 way eks....lihtsalt pea-ülekanne on teine (4.3 :-D ) Selline koos kerge hoorattaga tõmbab juba väga lõdvalt plokki tagumised rattad....

Ja otse ei seisa ta jah üldse...peab seda vahegaasiga mängimist õppima, ja Cusco taga-stabikas on ka juba maha võetud...see oli driftiks sobiv :)

Aga seda küll et tundub et differ oma tööd hästi ei tee...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
uhti
Postitusi: 161
Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel

Postitus Postitas uhti »

Käisin Valteril külas ja piilusin natuke su autot :oops: Ei ole muud öelda kui ainult kiidusõnu ;)
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

nähtud, katsutud ja proovitud koos tartuvaimuga seda imelast ka eelmine aasta enne ülevaatust - no comments :)
kuhjaga kiidusõnu ainult Jaapani inseneridele ;)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

MÜÜA!!

Tegemist on hobiautoga millega on ülivähe sõidetud (turbo 2000km, vedrustus 1000km vana jne) Alati parimad õlid, küünlad ja muu hooldus mis raha eest võimalik on.

müügi põhjuste üle diskuteerima ei viitsi hakata siin teemas

Kellel on reaalseid kogemusi autode müügiga eestist välja ja on võimelised seda autot pakkuma, paluks muga ühendust võtta. Mõistagi % müügist
Viimati muutis riceboy, 26.06.2006 21:03, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kas pidurid on originaalid? Mis klotse kasutad? Kuidas ringrajal pidurid töötasid, oli märgata ülekuumenemist? Kas sellise võimsuse juures on S14-l üldse mõtet võimsamate pidurite peale mõelda kui ehitad tänavaautot ja ringarada ainult paar korda aastas hobikorras proovid?
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Ühe korra olen selle autos kõrval istunud, aga siis ei osanud vaadata - Kuidas GTRS spoolib? Millal vaakumist välja tuleb ja täislaksu kätte saab?
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Klotsid on mul Endless NA-R 800C peavad vastu...kettad on orig suurusega aga sälkudega. Hea klots tegi ikka väga suure vahe sisse. Suuremad pidurid on vähemalt minu jaoks liiga kallis teema. Üldse üks kallemaid asju tuuningmaailmas!

Vaakumist tuleb GTRS iga pisema gaasivajutusega välja, kui just tuur 1000 kandis pole, rõhk seal 1bar juures nii 2800 juba. Istmesse tõmbab aga kuskil 3000-3300 kandis. Üldiselt väga raske jälgida ja täpselt öelda sest tahho liigub ikka väga kiiresti

Kuna auto on müügis siis võiks diskuteerida ka mis oleks reaalne müüdav hind autole?
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Võiksid panna täpsema spec listi üles siis saaks tuletada.
Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Auto ise:
Turbo:
Kolle:
Boost Contorller:
E-manage:
Coiloverid:
Veljed + kummid:
Pidurikettad + klotsid:
Sky Cooler :
Strut bar-id:
Rõhu ja Benakell:

Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Pane hinnad juurde mis sa kola eest saada tahad.
Kuna auto on müügis siis võiks diskuteerida ka mis oleks reaalne müüdav hind autole?
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

De-tuning läheks omakorda ka raha maksma...see poleks väike töö hakata seal asju stockiga asendama. Turbot näiteks polegi alles vana, pihustid+emanage jne seega peavad kõik oma kohtadele jääma...

Veljad ja vedrustus ainult võiks tulla kõne alla mis eemaldada
Viimati muutis riceboy, 03.04.2006 17:47, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

:)
Viimati muutis riceboy, 14.08.2006 23:41, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Elektrooniline diferentsiaali lukusti - kuna sa sellise asja muretsenud oled?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Seal muud difri luku võimalust ei pakugi ...Kõrval on juba vihmasensor jne :-D
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Vasta