Nissan 200SX S14 GT-RS "Surf323"
Kahju, et rohkem su masinat proovida ei saanud, kui need paar ringi, aga IMO pole olukord hoopiski nii hull kui kirjeldad - lihtsalt suhteliselt suure turboga autoga ringrajal sõitmist tulebki tükk aega õppida.
Sõita oli täitsa kihvt. Auto on kiire. Tagastabikaks võid muidugi stocki tagasi proovida küll - Jaapani setup'id on sellised ülejuhitavuslembesed jah.
Sõita oli täitsa kihvt. Auto on kiire. Tagastabikaks võid muidugi stocki tagasi proovida küll - Jaapani setup'id on sellised ülejuhitavuslembesed jah.
See teebki auto ülejuhitavaks tagumise varda puhul...hirmjäikadel (jämedatel) taga-stabikatel näiteks Tanabe on peal kiri "Drift Spec"Raceboy kirjutas:Eem,stabikavarras on siiski auto kere kaldumise vastu kurvis.
Seda et Anderi arust väga hull ei olnud ma usun...aga hetkel auto ületab tugevalt minu sõiduoskuse

[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Differ ikka stock...mis see siis on tavaline 1.5 way eks....lihtsalt pea-ülekanne on teine (4.3
) Selline koos kerge hoorattaga tõmbab juba väga lõdvalt plokki tagumised rattad....
Ja otse ei seisa ta jah üldse...peab seda vahegaasiga mängimist õppima, ja Cusco taga-stabikas on ka juba maha võetud...see oli driftiks sobiv
Aga seda küll et tundub et differ oma tööd hästi ei tee...

Ja otse ei seisa ta jah üldse...peab seda vahegaasiga mängimist õppima, ja Cusco taga-stabikas on ka juba maha võetud...see oli driftiks sobiv

Aga seda küll et tundub et differ oma tööd hästi ei tee...
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
MÜÜA!!
Tegemist on hobiautoga millega on ülivähe sõidetud (turbo 2000km, vedrustus 1000km vana jne) Alati parimad õlid, küünlad ja muu hooldus mis raha eest võimalik on.
müügi põhjuste üle diskuteerima ei viitsi hakata siin teemas
Kellel on reaalseid kogemusi autode müügiga eestist välja ja on võimelised seda autot pakkuma, paluks muga ühendust võtta. Mõistagi % müügist
Tegemist on hobiautoga millega on ülivähe sõidetud (turbo 2000km, vedrustus 1000km vana jne) Alati parimad õlid, küünlad ja muu hooldus mis raha eest võimalik on.
müügi põhjuste üle diskuteerima ei viitsi hakata siin teemas
Kellel on reaalseid kogemusi autode müügiga eestist välja ja on võimelised seda autot pakkuma, paluks muga ühendust võtta. Mõistagi % müügist
Viimati muutis riceboy, 26.06.2006 21:03, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Klotsid on mul Endless NA-R 800C peavad vastu...kettad on orig suurusega aga sälkudega. Hea klots tegi ikka väga suure vahe sisse. Suuremad pidurid on vähemalt minu jaoks liiga kallis teema. Üldse üks kallemaid asju tuuningmaailmas!
Vaakumist tuleb GTRS iga pisema gaasivajutusega välja, kui just tuur 1000 kandis pole, rõhk seal 1bar juures nii 2800 juba. Istmesse tõmbab aga kuskil 3000-3300 kandis. Üldiselt väga raske jälgida ja täpselt öelda sest tahho liigub ikka väga kiiresti
Kuna auto on müügis siis võiks diskuteerida ka mis oleks reaalne müüdav hind autole?
Vaakumist tuleb GTRS iga pisema gaasivajutusega välja, kui just tuur 1000 kandis pole, rõhk seal 1bar juures nii 2800 juba. Istmesse tõmbab aga kuskil 3000-3300 kandis. Üldiselt väga raske jälgida ja täpselt öelda sest tahho liigub ikka väga kiiresti
Kuna auto on müügis siis võiks diskuteerida ka mis oleks reaalne müüdav hind autole?
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Võiksid panna täpsema spec listi üles siis saaks tuletada.
Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Auto ise:
Turbo:
Kolle:
Boost Contorller:
E-manage:
Coiloverid:
Veljed + kummid:
Pidurikettad + klotsid:
Sky Cooler :
Strut bar-id:
Rõhu ja Benakell:
Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Pane hinnad juurde mis sa kola eest saada tahad.
Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Auto ise:
Turbo:
Kolle:
Boost Contorller:
E-manage:
Coiloverid:
Veljed + kummid:
Pidurikettad + klotsid:
Sky Cooler :
Strut bar-id:
Rõhu ja Benakell:
Teadupärast tuunigu eest keegi raha tagasi ei maksa, vahel on isegi kasulikum juppedena müüa.
Pane hinnad juurde mis sa kola eest saada tahad.
Kuna auto on müügis siis võiks diskuteerida ka mis oleks reaalne müüdav hind autole?
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
De-tuning läheks omakorda ka raha maksma...see poleks väike töö hakata seal asju stockiga asendama. Turbot näiteks polegi alles vana, pihustid+emanage jne seega peavad kõik oma kohtadele jääma...
Veljad ja vedrustus ainult võiks tulla kõne alla mis eemaldada
Veljad ja vedrustus ainult võiks tulla kõne alla mis eemaldada
Viimati muutis riceboy, 03.04.2006 17:47, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm

Viimati muutis riceboy, 14.08.2006 23:41, muudetud 1 kord kokku.
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Seal muud difri luku võimalust ei pakugi ...Kõrval on juba vihmasensor jne 

[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm