Garretti turbode tellimine
Ma ei näe teie arvutustes tollimaksu ja käibemaksu, mille peate ju samuti tasuma.
Naiivselt lootes, et lastes märkida pakile väiksema summa, teil tolli petta õnnestub nii suure/raske paki korral..... saate endale kaasa ka võimaliku trahvi, mis pole kuigi väike.
Naiivselt lootes, et lastes märkida pakile väiksema summa, teil tolli petta õnnestub nii suure/raske paki korral..... saate endale kaasa ka võimaliku trahvi, mis pole kuigi väike.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Head ja odavat asja ei saa koos eksiteerida, teate ju küll seda "vanasõna"Marko kirjutas: näide: Garrett T3/T04B V Trim (0.63/0.60 A/R "V" trim) - 175-400 HP (Watercooled)

Toon võrdluseks Innovative sama karakteriga turbo, ilmseimad vahed paremas shaft-i materjalis ja kompressori kojas!!! 04B on 15 aastat vana disain, 04E mida Innovative pakub aga kaasaegne disain...
46mm 04E voolab rohkem kui 54mm 04B koda.... tsekka flowmap-e.
Lisaks ei loe ma nende blaastperformance turbote puhul kuskilt välja, kas kasutatakse ka vanatüübi 270 deg. thrust bearingut või 360 deg (lihtsaim ette kujutada pizzat, millel veerand puudu ja tervet pizzat, kes geomeetrias ei orienteeru).
Vahe on väga oluline, ATP näiteks minumeelest kasutab samamoodi seda vana 270 deg. juppi... lihtsam komplekteerida ja oluliselt odavam, samas 90 deg. rohkem pinda hoiab ikka tunduvalt rohkem shaft play-d ära. 270 deg. on ok mingi 150 hj saabi turbo puhul 0.4 bar-i juures, aga 1.2 bar-ga surevad need nagu naksti. Siit tuleb ka, miks väiksed originaalturbod tavaliselt koolevad suure rõhu juures...
Innovative turbotel 360 deg. thrust bearing loomulikult...
Hind Innovative turbol: 13 350.-, sisaldab 18% KM, garantiid jne. Vahe on sees hinnas, aga ka tootes!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
samas kui me võtaks selle t04b mis läheks nihu? sama jõu saavutaks ikka kui map on meile sobiv ja sama lehe pealt võiks juba võtta siis ka T04E
http://www.blaastperformance.com/index.php?p=t3t04e-54
asi on proovimises ja enne täpselt ei tea kui pole ISE läbi käinud seda!
imesid on tehtud ka igasuguste muude ja pisikeste turbotega...
http://www.blaastperformance.com/index.php?p=t3t04e-54
asi on proovimises ja enne täpselt ei tea kui pole ISE läbi käinud seda!
imesid on tehtud ka igasuguste muude ja pisikeste turbotega...
xjan: kas oleme maininud, et meil vaja nn maksuametile esitamiseks arvet? ja mis pakile väiksema summa märkimine
meil tuleks sealt pakk nagu garantiis käinud tooted, mina küll ei tea et nende eest toll käibemaksu veel eraldi nõuaks?!
kuna me ilmselt mõlemad nii maksuameti kui tolli paberimajandusega kursis siis teame ka kindlasti vajalikke nüansse mida tuleb järgida, et lisa summasid poleks vaja kulutada...


kuna me ilmselt mõlemad nii maksuameti kui tolli paberimajandusega kursis siis teame ka kindlasti vajalikke nüansse mida tuleb järgida, et lisa summasid poleks vaja kulutada...
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi, kui ma õigesti jagasin sinu postitust, tahad selgeks teha, et praktiliselt sama summa tuleb kui ES-ist tellida GARRETT GT28RS (BALL BEARING TURBO) teatavasti see siis väga hea föön
sain ma õigesti sinu poindist aru?
sain ma õigesti sinu poindist aru?

Viimati muutis Marko, 19.12.2005 3:43, muudetud 2 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
saab 360* thrust bearinguga tellida ja see on minu turbo tellimuse puhul plaanis. samas ma ei tea kas on mõtet tellida vesijahutust ? gt seeria turbotel ju pole vesijahutust või on see põhjusel, et nad on kuullaagrite peal ?xjan kirjutas:Head ja odavat asja ei saa koos eksiteerida, teate ju küll seda "vanasõna"Marko kirjutas: näide: Garrett T3/T04B V Trim (0.63/0.60 A/R "V" trim) - 175-400 HP (Watercooled)!
Toon võrdluseks Innovative sama karakteriga turbo, ilmseimad vahed paremas shaft-i materjalis ja kompressori kojas!!! 04B on 15 aastat vana disain, 04E mida Innovative pakub aga kaasaegne disain...
46mm 04E voolab rohkem kui 54mm 04B koda.... tsekka flowmap-e.
Lisaks ei loe ma nende blaastperformance turbote puhul kuskilt välja, kas kasutatakse ka vanatüübi 270 deg. thrust bearingut või 360 deg (lihtsaim ette kujutada pizzat, millel veerand puudu ja tervet pizzat, kes geomeetrias ei orienteeru).
Vahe on väga oluline, ATP näiteks minumeelest kasutab samamoodi seda vana 270 deg. juppi... lihtsam komplekteerida ja oluliselt odavam, samas 90 deg. rohkem pinda hoiab ikka tunduvalt rohkem shaft play-d ära. 270 deg. on ok mingi 150 hj saabi turbo puhul 0.4 bar-i juures, aga 1.2 bar-ga surevad need nagu naksti. Siit tuleb ka, miks väiksed originaalturbod tavaliselt koolevad suure rõhu juures...
Innovative turbotel 360 deg. thrust bearing loomulikult...
Hind Innovative turbol: 13 350.-, sisaldab 18% KM, garantiid jne. Vahe on sees hinnas, aga ka tootes!
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
sellise lehe leitsin ja seal kirjas et turbonetics kasutab oma B ja E turbotel 360* bearingut!
http://www.turbomagazine.com/tech/0405tur_turbotech/
http://www.turbomagazine.com/tech/0405tur_turbotech/
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
ATP turbo customer service on paras pask, olge ettevaatlikud. GT28RS on OK turbo. aga minuteada mkasab ta rohkem...
Markus
Taavi, kui ma õigesti jagasin sinu postitust, tahad teha selgeks teha, et praktiliselt sama summa tuleb kui ES-ist tellida GARRETT GT28RS (BALL BEARING TURBO) teatavasti see siis väga hea föön
Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi