Garretti turbode tellimine

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma usun et raxx saab oma pumba ja zoomon siis turbotellijana sees.

helistasinja korraga tarnivad nad neid turbosid kyll! Nädalake läheb valmistamine!
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Ma ei näe teie arvutustes tollimaksu ja käibemaksu, mille peate ju samuti tasuma.

Naiivselt lootes, et lastes märkida pakile väiksema summa, teil tolli petta õnnestub nii suure/raske paki korral..... saate endale kaasa ka võimaliku trahvi, mis pole kuigi väike.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Marko kirjutas: näide: Garrett T3/T04B V Trim (0.63/0.60 A/R "V" trim) - 175-400 HP (Watercooled)
Head ja odavat asja ei saa koos eksiteerida, teate ju küll seda "vanasõna" :) !

Toon võrdluseks Innovative sama karakteriga turbo, ilmseimad vahed paremas shaft-i materjalis ja kompressori kojas!!! 04B on 15 aastat vana disain, 04E mida Innovative pakub aga kaasaegne disain...

46mm 04E voolab rohkem kui 54mm 04B koda.... tsekka flowmap-e.

Lisaks ei loe ma nende blaastperformance turbote puhul kuskilt välja, kas kasutatakse ka vanatüübi 270 deg. thrust bearingut või 360 deg (lihtsaim ette kujutada pizzat, millel veerand puudu ja tervet pizzat, kes geomeetrias ei orienteeru).

Vahe on väga oluline, ATP näiteks minumeelest kasutab samamoodi seda vana 270 deg. juppi... lihtsam komplekteerida ja oluliselt odavam, samas 90 deg. rohkem pinda hoiab ikka tunduvalt rohkem shaft play-d ära. 270 deg. on ok mingi 150 hj saabi turbo puhul 0.4 bar-i juures, aga 1.2 bar-ga surevad need nagu naksti. Siit tuleb ka, miks väiksed originaalturbod tavaliselt koolevad suure rõhu juures...

Innovative turbotel 360 deg. thrust bearing loomulikult...

Hind Innovative turbol: 13 350.-, sisaldab 18% KM, garantiid jne. Vahe on sees hinnas, aga ka tootes!
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

samas kui me võtaks selle t04b mis läheks nihu? sama jõu saavutaks ikka kui map on meile sobiv ja sama lehe pealt võiks juba võtta siis ka T04E
http://www.blaastperformance.com/index.php?p=t3t04e-54

asi on proovimises ja enne täpselt ei tea kui pole ISE läbi käinud seda!

imesid on tehtud ka igasuguste muude ja pisikeste turbotega...
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

xjan: kas oleme maininud, et meil vaja nn maksuametile esitamiseks arvet? ja mis pakile väiksema summa märkimine :o meil tuleks sealt pakk nagu garantiis käinud tooted, mina küll ei tea et nende eest toll käibemaksu veel eraldi nõuaks?! :)
kuna me ilmselt mõlemad nii maksuameti kui tolli paberimajandusega kursis siis teame ka kindlasti vajalikke nüansse mida tuleb järgida, et lisa summasid poleks vaja kulutada...
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Millise Garretti GT seeria turboga seda Innovative 13 350.- maksvat turbot võrrelda saaks?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Taavi, kui ma õigesti jagasin sinu postitust, tahad selgeks teha, et praktiliselt sama summa tuleb kui ES-ist tellida GARRETT GT28RS (BALL BEARING TURBO) teatavasti see siis väga hea föön

sain ma õigesti sinu poindist aru? :lol:
Viimati muutis Marko, 19.12.2005 3:43, muudetud 2 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kuna mul endal vurr olemas siis enam ei otsi mida kuskil keegi pakub :) Mind lihtsalt huvitab mis näitajatega turbosid umbes samas hinnaklassis liigub.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

xjan kirjutas:
Marko kirjutas: näide: Garrett T3/T04B V Trim (0.63/0.60 A/R "V" trim) - 175-400 HP (Watercooled)
Head ja odavat asja ei saa koos eksiteerida, teate ju küll seda "vanasõna" :) !

Toon võrdluseks Innovative sama karakteriga turbo, ilmseimad vahed paremas shaft-i materjalis ja kompressori kojas!!! 04B on 15 aastat vana disain, 04E mida Innovative pakub aga kaasaegne disain...

46mm 04E voolab rohkem kui 54mm 04B koda.... tsekka flowmap-e.

Lisaks ei loe ma nende blaastperformance turbote puhul kuskilt välja, kas kasutatakse ka vanatüübi 270 deg. thrust bearingut või 360 deg (lihtsaim ette kujutada pizzat, millel veerand puudu ja tervet pizzat, kes geomeetrias ei orienteeru).

Vahe on väga oluline, ATP näiteks minumeelest kasutab samamoodi seda vana 270 deg. juppi... lihtsam komplekteerida ja oluliselt odavam, samas 90 deg. rohkem pinda hoiab ikka tunduvalt rohkem shaft play-d ära. 270 deg. on ok mingi 150 hj saabi turbo puhul 0.4 bar-i juures, aga 1.2 bar-ga surevad need nagu naksti. Siit tuleb ka, miks väiksed originaalturbod tavaliselt koolevad suure rõhu juures...

Innovative turbotel 360 deg. thrust bearing loomulikult...

Hind Innovative turbol: 13 350.-, sisaldab 18% KM, garantiid jne. Vahe on sees hinnas, aga ka tootes!
saab 360* thrust bearinguga tellida ja see on minu turbo tellimuse puhul plaanis. samas ma ei tea kas on mõtet tellida vesijahutust ? gt seeria turbotel ju pole vesijahutust või on see põhjusel, et nad on kuullaagrite peal ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

sellise lehe leitsin ja seal kirjas et turbonetics kasutab oma B ja E turbotel 360* bearingut!

http://www.turbomagazine.com/tech/0405tur_turbotech/
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

ATP turbo customer service on paras pask, olge ettevaatlikud. GT28RS on OK turbo. aga minuteada mkasab ta rohkem...
Taavi, kui ma õigesti jagasin sinu postitust, tahad teha selgeks teha, et praktiliselt sama summa tuleb kui ES-ist tellida GARRETT GT28RS (BALL BEARING TURBO) teatavasti see siis väga hea föön



Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

mul juba õnnestus suure suuga välja hõisata, et veebruari kuus on 100% käpp, aga praegu ma loobun kuna tuleb teine turbo teisest kohast. :oops:
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
piazza_mees
Postitusi: 48
Liitunud: 15.05.2005 14:39
Asukoht: türi

Postitus Postitas piazza_mees »

kuna ragz paistab ära ytlevat siis äkki saab veel yhe mulle ka oleksin praktiliselt 100% tellija.

lisaks on se ka yks väga väheseid lehti kus yltse mu piazza nimegi on mainitud kyll mitte konkreetse turbo kohta aga see peaks ka sobima.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kled aga kas sulle jaanuar sobib?
piazza_mees
Postitusi: 48
Liitunud: 15.05.2005 14:39
Asukoht: türi

Postitus Postitas piazza_mees »

Jaanuar sobib ka, aga seda peaks nagu täpsustama et kuhu tellimus anda ja kuhu raha saata. Ma selle internetist tellimise kohapealt ikka päris loll ei tia kuda se käib yltse, aga oleks tore teada.
Vasta