
kord on ja kord ei ole
kord on ja kord ei ole
sai ostetud selle foorumi kaudi siit turbo, lõtk kuskil poolteistmillimeetrit, nagu vist aru saada on seda veidikese palju, okei tossab ja ajab õli läbi, aga ma ei saa sellest aru ,et kord nagu turbo töötab siis jälle mitte? sõidan näiteks 5ndak äiguga mingi 10km ja kui siis tahaks kellegist mööda kiirendada ja vajutan gaasi põhja siis nagu 2 sekundit läheb ja plõks ongi tavaline diisel jälle, ehk siis turbo ei tööta , lähen teen väikese pausi nii 2-3 mintsa ja siis jälle see turbo töötab, milles võib viga olla? tõesti ainult nendest puksidest? kui nii siis peaks selle kasutajaga rääkima, sest tema väitis,et töötab korralikult 

Re: kord on ja kord ei ole
see asi saab lahenduse kohe, peaks olema siis viga selles regulaator klapis, et hoiab pidevalt poolkinni vms.Toivoku kirjutas:sai ostetud selle foorumi kaudi siit turbo, lõtk kuskil poolteistmillimeetrit, nagu vist aru saada on seda veidikese palju, okei tossab ja ajab õli läbi, aga ma ei saa sellest aru ,et kord nagu turbo töötab siis jälle mitte? sõidan näiteks 5ndak äiguga mingi 10km ja kui siis tahaks kellegist mööda kiirendada ja vajutan gaasi põhja siis nagu 2 sekundit läheb ja plõks ongi tavaline diisel jälle, ehk siis turbo ei tööta , lähen teen väikese pausi nii 2-3 mintsa ja siis jälle see turbo töötab, milles võib viga olla? tõesti ainult nendest puksidest? kui nii siis peaks selle kasutajaga rääkima, sest tema väitis,et töötab korralikult
jätkaks siis seda teemat. nii sai vahetatud turbo, võimsama vastu, kas võimalik,et lihtsalt kytust ei tule peale? turbiin käib kenasti ringi ja uus turbo tekitab tuule vihinat kaa. aga nyyd lihtsalt kadus ära ja tõmbab ainult madalatel pööretel, vaja seda klappi reguleerida? või siis kas on tõesti kõrgsurve pump või pihustid need mis on sellise rõhu juures otsad andnud?
nii uus turbopeal, keerati kytust juurde ja värki, toimib kyll, aga nyyd oleks vaja urbo rõhku vähendada, nyyd seletage ära kuidas seda teha, sellist eraldi wastegatet mul pole, ikkagi sisemine vms, kas sellest ylerõhuklapist saab siis rõhku suurendada ja vähendada vastavalt vajadusele? saan aru et seda rõhku mis ta sees hoiab saab varem välja lasta ja kinni hoida, aga,et seda survet mis ta puhub vähendada ma kyll ei oska. ikkagi vist peaks wastegate eraldi orgunnima omale?