Eks siit on selline 1000. hepane "tänavasõidu" auto tulemas mis lõpuks treilal võistlusele ja tagasi sõidab. Ei oleks mitte üldse esimene kord nagu elu on näidanud. Lihtsalt pappi ja aega kulub rohkem kui mitu korda ringi ehitada ja endale illusioone luua, et sellega saabki igapäevaselt tööl käia. Töö ja jupid on muidugi majesteetlikud
Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HP
kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
See kiri ei näita midagi, sest see pigem müüginipp.
Aga oma autole sai tellitud ka custom mõõdus wiseco kolvid ja keraamika lisamine sinna maksnuks nii palju, et polnud mõtet.
Mis vastupidamisse puutub, siis oleme wiseco kolbe pikalt kasutanud ja tellisin jällegi uuesti ja plaanime 200hp kolvile vähemalt pähe lasta.
PS. enamus kordadel purunevad detailid ikkagi muul põhjusel, kui nõrkusest.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HP
kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
Vaevalt et see arvutuslikult nii on. Lihtsalt räägitakse... ja on tõestatud, et 250hj ideaal juhul ei tapa kiirelt. Endal õnnestus <100hj'ga jagu saada. Kusjuures, vanematel ongi mingi 10-20% rohkem materiali ja pole seda keraamikat küljel.
Tänavaauto ja tänavalegaalne auto on 2 suht erinevat asja. Ja ma ei näe probleemi 3L mootoriga tänaval liiklemiseks. Kui boost controllerit ei viitsi näppida, aga tahad põhja gaasi sõita, siis vahetad lihtsalt 2500RPM pealt käiku ja põhimõtteliselt Type'r'id kütavad mööda 2000hj tänavamasinatel on aga juba tühikäik nii kole, et enne käivitamist tuleks ümbruskonnaga läbirääkimisi pidada.
arne13 kirjutas:
Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HP
kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
Vaevalt et see arvutuslikult nii on. Lihtsalt räägitakse... ja on tõestatud, et 250hj ideaal juhul ei tapa kiirelt. Endal õnnestus <100hj'ga jagu saada. Kusjuures, vanematel ongi mingi 10-20% rohkem materiali ja pole seda keraamikat küljel.
Tänavaauto ja tänavalegaalne auto on 2 suht erinevat asja. Ja ma ei näe probleemi 3L mootoriga tänaval liiklemiseks. Kui boost controllerit ei viitsi näppida, aga tahad põhja gaasi sõita, siis vahetad lihtsalt 2500RPM pealt käiku ja põhimõtteliselt Type'r'id kütavad mööda 2000hj tänavamasinatel on aga juba tühikäik nii kole, et enne käivitamist tuleks ümbruskonnaga läbirääkimisi pidada.
astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?
s3nder kirjutas:astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?
See on juba täielik OffTopic. Aga ega 350+hj 1.8T tahab vägha täpset juhtimist, ja 20sek täisgaasiga sõitu oli juba piisav, et näiteks väikse lõtkuga CAS anduri valesignaali tõttu süüde kord liiga hiline, kord varane. Kunagi ei tea täpselt. Ideaalse juhtimisega käivad stock kolvid isegi rohkem.
s3nder kirjutas:astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?
See on juba täielik OffTopic. Aga ega 350+hj 1.8T tahab vägha täpset juhtimist, ja 20sek täisgaasiga sõitu oli juba piisav, et näiteks väikse lõtkuga CAS anduri valesignaali tõttu süüde kord liiga hiline, kord varane. Kunagi ei tea täpselt. Ideaalse juhtimisega käivad stock kolvid isegi rohkem.
Sorry selle punkti eest eelmises postis...
Kuna kas projekti käib hetkel üle jõu ja ule selle tagumise otsa asju teha ei taha,siis auto läheb hetkeseisuga varuosadena müüki.
Mootor koos pudinatega läks VKMi ja käigukastile koos lisavidinatega ka tahtja olemas.
Kellel millegi vastu huvi on siis täpsemat infi saate VKM Motorsist
arne13 kirjutas:Sorry selle punkti eest eelmises postis...
Kuna kas projekti käib hetkel üle jõu ja ule selle tagumise otsa asju teha ei taha,siis auto läheb hetkeseisuga varuosadena müüki.
Mootor koos pudinatega läks VKMi ja käigukastile koos lisavidinatega ka tahtja olemas.
Kellel millegi vastu huvi on siis täpsemat infi saate VKM Motorsist
Ära jama nüüd...üks tagaveoline aparaat peaks ka ikka peres olema
Eks siis tuleb Fiatiga tagurpidi sõitma hakata.
Kõlab karmilt, aga Arne 300zx-ist aeglasemad turboklubiliste autod liikusid tänu sellele lükkele 1-e koha võrra kõige kiiremale pillile jälle lähemale
Jaan kirjutas:Eks siis tuleb Fiatiga tagurpidi sõitma hakata.
Kõlab karmilt, aga Arne 300zx-ist aeglasemad turboklubiliste autod liikusid tänu sellele lükkele 1-e koha võrra kõige kiiremale pillile jälle lähemale
Ega neid aeglasemaid palju polnud Aga loodame, et Fiat saab selle võrra kiirem. Parem üks 10s kui kaks 12s masinat.