Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Eks siit on selline 1000. hepane "tänavasõidu" auto tulemas mis lõpuks treilal võistlusele ja tagasi sõidab.
Ei oleks mitte üldse esimene kord nagu elu on näidanud. Lihtsalt pappi ja aega kulub rohkem kui mitu korda ringi ehitada ja endale illusioone luua, et sellega saabki igapäevaselt tööl käia. Töö ja jupid on muidugi majesteetlikud 
kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :Darne13 kirjutas:Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HPs3nder kirjutas:palju wiseco kolvid HP-si kannatavad?
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
See kiri ei näita midagi, sest see pigem müüginipp.kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :D
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
Aga oma autole sai tellitud ka custom mõõdus wiseco kolvid ja keraamika lisamine sinna maksnuks nii palju, et polnud mõtet.
Mis vastupidamisse puutub, siis oleme wiseco kolbe pikalt kasutanud ja tellisin jällegi uuesti ja plaanime 200hp kolvile vähemalt pähe lasta.
PS. enamus kordadel purunevad detailid ikkagi muul põhjusel, kui nõrkusest.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vaevalt et see arvutuslikult nii on. Lihtsalt räägitakse... ja on tõestatud, et 250hj ideaal juhul ei tapa kiirelt. Endal õnnestus <100hj'ga jagu saada. Kusjuures, vanematel ongi mingi 10-20% rohkem materiali ja pole seda keraamikat küljel.s3nder kirjutas:kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :Darne13 kirjutas:Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HPs3nder kirjutas:palju wiseco kolvid HP-si kannatavad?
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
Tänavaauto ja tänavalegaalne auto on 2 suht erinevat asja. Ja ma ei näe probleemi 3L mootoriga tänaval liiklemiseks. Kui boost controllerit ei viitsi näppida, aga tahad põhja gaasi sõita, siis vahetad lihtsalt 2500RPM pealt käiku ja põhimõtteliselt Type'r'id kütavad mööda
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?Astrona kirjutas:Vaevalt et see arvutuslikult nii on. Lihtsalt räägitakse... ja on tõestatud, et 250hj ideaal juhul ei tapa kiirelt. Endal õnnestus <100hj'ga jagu saada. Kusjuures, vanematel ongi mingi 10-20% rohkem materiali ja pole seda keraamikat küljel.s3nder kirjutas:kust seda teada saaks? point selles et ise ostin ka wiseco kolvid aga vist vanemad mudelid kuna mul pole seda wiseco kirja seal kolvil :Darne13 kirjutas: Arvutuslikult siis 250HP kolvi kohta, seega kokku 1500HP
aga müüja ütles et 1200hp kestavad rida 6-es
SFT
Tänavaauto ja tänavalegaalne auto on 2 suht erinevat asja. Ja ma ei näe probleemi 3L mootoriga tänaval liiklemiseks. Kui boost controllerit ei viitsi näppida, aga tahad põhja gaasi sõita, siis vahetad lihtsalt 2500RPM pealt käiku ja põhimõtteliselt Type'r'id kütavad mööda2000hj tänavamasinatel on aga juba tühikäik nii kole, et enne käivitamist tuleks ümbruskonnaga läbirääkimisi pidada.
See on juba täielik OffTopic. Aga ega 350+hj 1.8T tahab vägha täpset juhtimist, ja 20sek täisgaasiga sõitu oli juba piisav, et näiteks väikse lõtkuga CAS anduri valesignaali tõttu süüde kord liiga hiline, kord varane. Kunagi ei tea täpselt. Ideaalse juhtimisega käivad stock kolvid isegi rohkem.s3nder kirjutas:astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ok aitab nyyd offtopicust :DAstrona kirjutas:See on juba täielik OffTopic. Aga ega 350+hj 1.8T tahab vägha täpset juhtimist, ja 20sek täisgaasiga sõitu oli juba piisav, et näiteks väikse lõtkuga CAS anduri valesignaali tõttu süüde kord liiga hiline, kord varane. Kunagi ei tea täpselt. Ideaalse juhtimisega käivad stock kolvid isegi rohkem.s3nder kirjutas:astrona: mis süü tõttu sul need kolvid niikiirelt katki läksid?
Arnele ei muud kui edu autoga
Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
nuh?arne13 kirjutas:.
Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Sorry selle punkti eest eelmises postis...
Kuna kas projekti käib hetkel üle jõu ja ule selle tagumise otsa asju teha ei taha,siis auto läheb hetkeseisuga varuosadena müüki.
Mootor koos pudinatega läks VKMi ja käigukastile koos lisavidinatega ka tahtja olemas.
Kellel millegi vastu huvi on siis täpsemat infi saate VKM Motorsist
Kuna kas projekti käib hetkel üle jõu ja ule selle tagumise otsa asju teha ei taha,siis auto läheb hetkeseisuga varuosadena müüki.
Mootor koos pudinatega läks VKMi ja käigukastile koos lisavidinatega ka tahtja olemas.
Kellel millegi vastu huvi on siis täpsemat infi saate VKM Motorsist
Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Ära jama nüüd...üks tagaveoline aparaat peaks ka ikka peres olemaarne13 kirjutas:Sorry selle punkti eest eelmises postis...
Kuna kas projekti käib hetkel üle jõu ja ule selle tagumise otsa asju teha ei taha,siis auto läheb hetkeseisuga varuosadena müüki.
Mootor koos pudinatega läks VKMi ja käigukastile koos lisavidinatega ka tahtja olemas.
Kellel millegi vastu huvi on siis täpsemat infi saate VKM Motorsist
Buick GN stage II
Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Eks siis tuleb Fiatiga tagurpidi sõitma hakata.
Kõlab karmilt, aga Arne 300zx-ist aeglasemad turboklubiliste autod liikusid tänu sellele lükkele 1-e koha võrra kõige kiiremale pillile jälle lähemale
Kõlab karmilt, aga Arne 300zx-ist aeglasemad turboklubiliste autod liikusid tänu sellele lükkele 1-e koha võrra kõige kiiremale pillile jälle lähemale
Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Ega neid aeglasemaid palju polnudJaan kirjutas:Eks siis tuleb Fiatiga tagurpidi sõitma hakata.
Kõlab karmilt, aga Arne 300zx-ist aeglasemad turboklubiliste autod liikusid tänu sellele lükkele 1-e koha võrra kõige kiiremale pillile jälle lähemale
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Auto ja jupid müüdud. Võib teema lukku panna 