siduri pidamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

siduri pidamine

Postitus Postitas Marko »

opel astra 93a. 110KW GSI, autol ~300HP
kas originaal sidurikorv ja pidurimeistris tugevtatud siduriketas peavad vastu?
Imre
Postitusi: 85
Liitunud: 04.07.2005 13:49
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas Imre »

Siiamaani sellise variandiga turbo-Opelitel on asi kestnud!
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kui ta sul libisema ei hakka siis ehk pea mõne aja..
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

minu autol sai pandud mais uus komplekt ja siiani kestab.
ei lasknud isegi tugevamaid katteid panna.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

selline näeb välja 4wd Calibra ~300hp Pidurimeistri katetega siduriketas pärast u. poolt hooaega sprindi/rinka üritustel
Pilt
Pilt

Muidu mingit aega kestab ilusti, eeldusel et korvi/hooratta pinnad ilusad
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

noh, mul sai hooratas lihvitud ja uus korv seega natuke peaks veel läbi ajama:)
ega palju loodagi:)
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Jaan »

Arvutus- ja sidurigurud, palun ütelge mis vahe tuleb?
Praegune sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 220mm, stock korv, hoiab ~480kg- libiseb ~160kw juures läbi.
Uus plaanitav sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 200mm, "sport" korv, hoidis ~840kg- mis jõudude juures võiks arvutuslikult libisema hakata?
Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.
Point selles, et ma tahaks tavalise kettaga sõita, mugavuse säilitamiseks, aga kuri Mihkel ei luba ja jonnib, et kõik on pe**es.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Maik »

Sidur võiks ju 2x rohkem kinni hoida peaaegu? Kui jõu tõus ca 2x korvil..
ma suurendanud auto jõudu kuskil 40+% ja stock sidur kestab ilusti preagu.
Ma prooviks raudselt tavalise siduriga edasi sõita alustuseks...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Jaan »

Täpsustuseks, et uus Sachsi 200mm sport korv on juba olemas, aga ei tahaks labadega ketast lihtsalt kohe installida, sest enamus ajast on niisama linnavahel kõvatamine ja natsa rinkat ka lisaks. Kastis ketastega lsd ka.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Mihkel »

Arvestage, et normaalse tehasevõimsusega autodel on ka normaalse diameetriga sidurid ehk 240mm+.
200mm on juba ketaslõikurite ketta läbimõõdu lähedane. :-D

Kui on isu nussida nii nagu sa alati oled teinud ja vahetada keset hooaega juppe (tegelikuses ei vahetata ja sõidetakse poolpidusena edasi), siis lase käia.
Jube probleem on küll, kui autol millega sõidetakse suvel maks 1000km on väheke järsem sidur kui igapäeva automaatkastiga Focusel. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Jaan »

Vot see sinu jutt ei olegi argumenteeritud vastus küsimusele. Ma tahaks teada, kas reaalsuses toimiks või ehku peale hakkaks kohe mingi ikaldust kaela tõmbama. 1000km pillist saab suvel igapäevaauto ja ma küll ei viitsi ummikutes selle labadega siduriga "nokkida".
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Mihkel »

Minu argumendiks on mu enda kogemus. Stock kettaga piisab 1x libisema laskmisest, kui võid juba 30% selle kompoti pidamisest kaotada.
Polol on 200mm SRE korv ja ka SRE 4-ja labaga ketas. 120kw ja 300nm on isegi kestnud. Stock komplekt libises juba 80kw juures läbi. :)

Janek kasutab ka Polot igapäevaselt ja on sellega kenasti 10k km igapäevaselt läbida suutnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas hents99 »

200mm või alla selle diameetri võiks/peaks olema kasutusel 2 või enam ketast. See siis mitte enam stock konditsioonis mootori otsas.
Stabiilsuse ja temperatuuri jaotuse huvides.

Mul on 184mm sachs race engineeringu 3-kettaline (sinter) sidur ja sellele antakse vist ca 900Nm`i. Reaalne elu näitab selliste sidurite võimekust isegi tsipa rohkem, ise pole veel saand katsetada, aga üle 1200Nm vast kinni ei hoia ka, õnneks pole ka vajadust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas Mihkel »

No 3 ketast on kokkuvõtes ka 200% suurem tööpind. Ning need kettad ei ole ju tavalise orgaanilise kattega vaid keraamilisega.
Jaan ei taha lihtsalt uskuda, et tal pikka pidu selle kompotiga pole. :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: siduri pidamine

Postitus Postitas ivar »

Jaan kirjutas:Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.
Pakun et 10% väiksem diameeter tähendab umbes 15% väiksemat võimekust, seega vähemalt 1,4 korda võiks uus komplekt ehk paremini hoida.
Vasta