siduri pidamine
siduri pidamine
opel astra 93a. 110KW GSI, autol ~300HP
kas originaal sidurikorv ja pidurimeistris tugevtatud siduriketas peavad vastu?
kas originaal sidurikorv ja pidurimeistris tugevtatud siduriketas peavad vastu?
Re: siduri pidamine
Arvutus- ja sidurigurud, palun ütelge mis vahe tuleb?
Praegune sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 220mm, stock korv, hoiab ~480kg- libiseb ~160kw juures läbi.
Uus plaanitav sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 200mm, "sport" korv, hoidis ~840kg- mis jõudude juures võiks arvutuslikult libisema hakata?
Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.
Point selles, et ma tahaks tavalise kettaga sõita, mugavuse säilitamiseks, aga kuri Mihkel ei luba ja jonnib, et kõik on pe**es.
Praegune sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 220mm, stock korv, hoiab ~480kg- libiseb ~160kw juures läbi.
Uus plaanitav sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 200mm, "sport" korv, hoidis ~840kg- mis jõudude juures võiks arvutuslikult libisema hakata?
Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.
Point selles, et ma tahaks tavalise kettaga sõita, mugavuse säilitamiseks, aga kuri Mihkel ei luba ja jonnib, et kõik on pe**es.
Re: siduri pidamine
Sidur võiks ju 2x rohkem kinni hoida peaaegu? Kui jõu tõus ca 2x korvil..
ma suurendanud auto jõudu kuskil 40+% ja stock sidur kestab ilusti preagu.
Ma prooviks raudselt tavalise siduriga edasi sõita alustuseks...
ma suurendanud auto jõudu kuskil 40+% ja stock sidur kestab ilusti preagu.
Ma prooviks raudselt tavalise siduriga edasi sõita alustuseks...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: siduri pidamine
Täpsustuseks, et uus Sachsi 200mm sport korv on juba olemas, aga ei tahaks labadega ketast lihtsalt kohe installida, sest enamus ajast on niisama linnavahel kõvatamine ja natsa rinkat ka lisaks. Kastis ketastega lsd ka.
Re: siduri pidamine
Arvestage, et normaalse tehasevõimsusega autodel on ka normaalse diameetriga sidurid ehk 240mm+.
200mm on juba ketaslõikurite ketta läbimõõdu lähedane.
Kui on isu nussida nii nagu sa alati oled teinud ja vahetada keset hooaega juppe (tegelikuses ei vahetata ja sõidetakse poolpidusena edasi), siis lase käia.
Jube probleem on küll, kui autol millega sõidetakse suvel maks 1000km on väheke järsem sidur kui igapäeva automaatkastiga Focusel.
200mm on juba ketaslõikurite ketta läbimõõdu lähedane.

Kui on isu nussida nii nagu sa alati oled teinud ja vahetada keset hooaega juppe (tegelikuses ei vahetata ja sõidetakse poolpidusena edasi), siis lase käia.
Jube probleem on küll, kui autol millega sõidetakse suvel maks 1000km on väheke järsem sidur kui igapäeva automaatkastiga Focusel.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: siduri pidamine
Vot see sinu jutt ei olegi argumenteeritud vastus küsimusele. Ma tahaks teada, kas reaalsuses toimiks või ehku peale hakkaks kohe mingi ikaldust kaela tõmbama. 1000km pillist saab suvel igapäevaauto ja ma küll ei viitsi ummikutes selle labadega siduriga "nokkida".
Re: siduri pidamine
Minu argumendiks on mu enda kogemus. Stock kettaga piisab 1x libisema laskmisest, kui võid juba 30% selle kompoti pidamisest kaotada.
Polol on 200mm SRE korv ja ka SRE 4-ja labaga ketas. 120kw ja 300nm on isegi kestnud. Stock komplekt libises juba 80kw juures läbi.
Janek kasutab ka Polot igapäevaselt ja on sellega kenasti 10k km igapäevaselt läbida suutnud.
Polol on 200mm SRE korv ja ka SRE 4-ja labaga ketas. 120kw ja 300nm on isegi kestnud. Stock komplekt libises juba 80kw juures läbi.

Janek kasutab ka Polot igapäevaselt ja on sellega kenasti 10k km igapäevaselt läbida suutnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: siduri pidamine
200mm või alla selle diameetri võiks/peaks olema kasutusel 2 või enam ketast. See siis mitte enam stock konditsioonis mootori otsas.
Stabiilsuse ja temperatuuri jaotuse huvides.
Mul on 184mm sachs race engineeringu 3-kettaline (sinter) sidur ja sellele antakse vist ca 900Nm`i. Reaalne elu näitab selliste sidurite võimekust isegi tsipa rohkem, ise pole veel saand katsetada, aga üle 1200Nm vast kinni ei hoia ka, õnneks pole ka vajadust.
Stabiilsuse ja temperatuuri jaotuse huvides.
Mul on 184mm sachs race engineeringu 3-kettaline (sinter) sidur ja sellele antakse vist ca 900Nm`i. Reaalne elu näitab selliste sidurite võimekust isegi tsipa rohkem, ise pole veel saand katsetada, aga üle 1200Nm vast kinni ei hoia ka, õnneks pole ka vajadust.
Re: siduri pidamine
No 3 ketast on kokkuvõtes ka 200% suurem tööpind. Ning need kettad ei ole ju tavalise orgaanilise kattega vaid keraamilisega.
Jaan ei taha lihtsalt uskuda, et tal pikka pidu selle kompotiga pole.
Jaan ei taha lihtsalt uskuda, et tal pikka pidu selle kompotiga pole.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: siduri pidamine
Pakun et 10% väiksem diameeter tähendab umbes 15% väiksemat võimekust, seega vähemalt 1,4 korda võiks uus komplekt ehk paremini hoida.Jaan kirjutas:Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.