K: Turbo map ???

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

K: Turbo map ???

Postitus Postitas hents99 »

Ma ei oska ise eriti palju mapi pealt lugeda, äkki saaksite aidata tõlkega, mida see map endast väljendab.
http://www.zone.ee/hents99/map1.jpg?2
Tänud ette!
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Tegemist suht väikse turboga. 1,8 või 2,0 mootoriga vast 1,0 bar ülerõhku oleks ok...

Mille külge sa seda turbot panna tahad ja mida sa sellest ootad?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Plaan 2.0 pintole panna, kuid kahtlen väga selle turbo suutlikuses, tegelikult on tegemist suht suure turboga, kuid vist siis väga ebaefektiivne. Mul on veel mingisugune garrett T3 vesijahutusega. A/R 0.42, mingi 280hp suutlikusega, arvasin, et see turbo mille map`i näitasin on suurema tootlikusega.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

2,0 Pintole võiks vast panna Audi 200/S2/S4/S6 peal kasutatud KKK K24 turbo - odav, läheb hästi pöördesse ja kannatab ilusasti 1,2 bar rõhku ja seda vast 2,0 mootori küljes kuni 6000-7000rpm (võin õhtul kodus veel täpsemalt järgi uurida kui vaja).

EDITED: kuni 6500 on 1,2 bar ok.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

väike uuring ka minu poolt

kõigepealt minu arvutused:
pressure ratio 1 bar ülerõhu jurues peaks olema 2bar
air flow rate ilma boostita võiks olla (L(litraaž)*RPM*0,5*Ve)/1728
milles tuleb (2000*5000*0,5*0,85)/1728=~150cfm
boosti all AFR = afr(no boost) * PR = 150*2=300cfm

osade mapide peal on yhikuks lbs, mis on õhu raskus ja 300cfm tuleb korrutada umbes 0,0807 ja tulemus on 24.2lbs

siit ka kysimus...kes oskab numbrid sisse panna sinna, siis mis arvate sellest turbost ja tema sobivusest minu motole

Pilt
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

tegin 2 mapi võrdluseks...samad turbod aga üks V trim ja teine S trim

Pilt
Pilt

vtrim lubaks nagu suuremat rõhku mis on samas ükskõik kui soovitud jõu saavutan võiksema rõhuga teise turboga kah...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Minu arvates tundub liiga suur kompressor - 3000rpm saad vaid 0,5-0,6bar rõhku - üle selle on juba "surge". Ülemine ots on küll ilus ja efektiivne kuid algus on vast liiga vaevaline.

Vaata tiba väiksemat...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Silwer kirjutas:Minu arvates tundub liiga suur kompressor - 3000rpm saad vaid 0,5-0,6bar rõhku - üle selle on juba "surge". Ülemine ots on küll ilus ja efektiivne kuid algus on vast liiga vaevaline.

Vaata tiba väiksemat...
teine asi on kas 3k pealt tuleb juba selle AR juures yle 0.6bari...
minu suurim mure on kas AR 0.85 on liiga suur v ei...kui garreti enda kodukalt vaatasin siis pms linnasõidus väheke raksem aga ei tohiks hulluolla...
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

peale pikki mapide uurimist tuli välja veel üks selline...tundub et palju parem.
lõpu pööretel langeb efektiivsus just sinna 70% piirimaile vbl äärmisel juhul 65%-mis ei tohiks paha olla kui saab kogu värki hästi jahutada.

trim on sellel kah parem niiet kannatab sõita ka tänaval igati hästi...

Pilt
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Üks küsimus veel, kuna pole ise leidnud eriti infot Garrett T3 .42 A/R turbo kohta. Ei tea täpselt mis tüüp ta ongi. pildid milline välja näeb on http://images.google.com/images?hs=QtE& ... a=N&tab=wi
Äkki keegi oskab öelda, et millega tegu või mis vahemikes ta puhub või mille sarnane ta on? Usun et päris emexi kaup ka pole. Vesi+õli jahutus.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

hents99 kirjutas:Üks küsimus veel, kuna pole ise leidnud eriti infot Garrett T3 .42 A/R turbo kohta. Ei tea täpselt mis tüüp ta ongi. pildid milline välja näeb on http://images.google.com/images?hs=QtE& ... a=N&tab=wi
Äkki keegi oskab öelda, et millega tegu või mis vahemikes ta puhub või mille sarnane ta on? Usun et päris emexi kaup ka pole. Vesi+õli jahutus.
0.48AR iga on olemas ja hind uue kohta igati norm

http://www.turbocalculator.com/view-pro ... 02-002-001
ei tea kas on ka vesijahutusega :(
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ma ei taha osta taolist, mul on juba see eelpool küsitu T3 olemas, ammusest ajast, kuid ei tea milleks ta võimeline on, aga tänud ikkagi.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Nii, sain vahepeal teada, millega mul tegemist. map on selline:
Pilt
Mis sellest arvata, tegemist väikse turboga, lag on väike, läheb ilmselt 2.8l fordi V6`le(4 väljalaske porti), mis pöörete vahemikus selline turbo töötab?
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mis rõhku ja mis pööretel sa sealt saada tahad?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta