K: Turbo map ???
K: Turbo map ???
Ma ei oska ise eriti palju mapi pealt lugeda, äkki saaksite aidata tõlkega, mida see map endast väljendab.
http://www.zone.ee/hents99/map1.jpg?2
Tänud ette!
http://www.zone.ee/hents99/map1.jpg?2
Tänud ette!
Plaan 2.0 pintole panna, kuid kahtlen väga selle turbo suutlikuses, tegelikult on tegemist suht suure turboga, kuid vist siis väga ebaefektiivne. Mul on veel mingisugune garrett T3 vesijahutusega. A/R 0.42, mingi 280hp suutlikusega, arvasin, et see turbo mille map`i näitasin on suurema tootlikusega.
2,0 Pintole võiks vast panna Audi 200/S2/S4/S6 peal kasutatud KKK K24 turbo - odav, läheb hästi pöördesse ja kannatab ilusasti 1,2 bar rõhku ja seda vast 2,0 mootori küljes kuni 6000-7000rpm (võin õhtul kodus veel täpsemalt järgi uurida kui vaja).
EDITED: kuni 6500 on 1,2 bar ok.
EDITED: kuni 6500 on 1,2 bar ok.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
väike uuring ka minu poolt
kõigepealt minu arvutused:
pressure ratio 1 bar ülerõhu jurues peaks olema 2bar
air flow rate ilma boostita võiks olla (L(litraaž)*RPM*0,5*Ve)/1728
milles tuleb (2000*5000*0,5*0,85)/1728=~150cfm
boosti all AFR = afr(no boost) * PR = 150*2=300cfm
osade mapide peal on yhikuks lbs, mis on õhu raskus ja 300cfm tuleb korrutada umbes 0,0807 ja tulemus on 24.2lbs
siit ka kysimus...kes oskab numbrid sisse panna sinna, siis mis arvate sellest turbost ja tema sobivusest minu motole

kõigepealt minu arvutused:
pressure ratio 1 bar ülerõhu jurues peaks olema 2bar
air flow rate ilma boostita võiks olla (L(litraaž)*RPM*0,5*Ve)/1728
milles tuleb (2000*5000*0,5*0,85)/1728=~150cfm
boosti all AFR = afr(no boost) * PR = 150*2=300cfm
osade mapide peal on yhikuks lbs, mis on õhu raskus ja 300cfm tuleb korrutada umbes 0,0807 ja tulemus on 24.2lbs
siit ka kysimus...kes oskab numbrid sisse panna sinna, siis mis arvate sellest turbost ja tema sobivusest minu motole

teine asi on kas 3k pealt tuleb juba selle AR juures yle 0.6bari...Silwer kirjutas:Minu arvates tundub liiga suur kompressor - 3000rpm saad vaid 0,5-0,6bar rõhku - üle selle on juba "surge". Ülemine ots on küll ilus ja efektiivne kuid algus on vast liiga vaevaline.
Vaata tiba väiksemat...
minu suurim mure on kas AR 0.85 on liiga suur v ei...kui garreti enda kodukalt vaatasin siis pms linnasõidus väheke raksem aga ei tohiks hulluolla...
Üks küsimus veel, kuna pole ise leidnud eriti infot Garrett T3 .42 A/R turbo kohta. Ei tea täpselt mis tüüp ta ongi. pildid milline välja näeb on http://images.google.com/images?hs=QtE& ... a=N&tab=wi
Äkki keegi oskab öelda, et millega tegu või mis vahemikes ta puhub või mille sarnane ta on? Usun et päris emexi kaup ka pole. Vesi+õli jahutus.
Äkki keegi oskab öelda, et millega tegu või mis vahemikes ta puhub või mille sarnane ta on? Usun et päris emexi kaup ka pole. Vesi+õli jahutus.
0.48AR iga on olemas ja hind uue kohta igati normhents99 kirjutas:Üks küsimus veel, kuna pole ise leidnud eriti infot Garrett T3 .42 A/R turbo kohta. Ei tea täpselt mis tüüp ta ongi. pildid milline välja näeb on http://images.google.com/images?hs=QtE& ... a=N&tab=wi
Äkki keegi oskab öelda, et millega tegu või mis vahemikes ta puhub või mille sarnane ta on? Usun et päris emexi kaup ka pole. Vesi+õli jahutus.
http://www.turbocalculator.com/view-pro ... 02-002-001
ei tea kas on ka vesijahutusega
