Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
Tahtsin teada kas keegi oskab öelda, kas see t5 mootor on õhu lugejaga või Maf anduriga? et kui on õhu lugejaga kas siis blow off võib mõjutada õhu lugeja tegevust ja saada liiga rikast küttesegu?
Re: Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
Pigem kas MAF või MAP. Kiire otsing andis vastuseks MAF ehk õhukulumõõtja.
Asjatundjad teavad ilmselt täpsemat vastust.
Asjatundjad teavad ilmselt täpsemat vastust.
Re: Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
Õhulugejaga.
Kohe peale õhufiltrit
Kohe peale õhufiltrit
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
BOViga käiguvahetusel on segu rikkam. Aga seda ainult hetkeks.
Klapp pane pärast vahejahutit, enne segusiibrit.
Kahekambriline (twin piston) klapp töötab paremini (nt HKS SSQ, Forge, Synapse).
Klapp pane pärast vahejahutit, enne segusiibrit.
Kahekambriline (twin piston) klapp töötab paremini (nt HKS SSQ, Forge, Synapse).
Volvopower @400+
Re: Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
Täiesti offtopic aga kas neid autosid on veel millel on nii map kui maf? Mul näiteks on mõlemad olemas ja toimivad korraga. Ehk siis mingi probleem pole mul ntx maf täiesti elimineerida. Maf-iga muidugi lihtsam seadistada. Et ei ole maf VÕI map. Suurema boostiga vaja tehase map andur vahetada ainult,kui selle järgi tuneda.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
VAG 1.8T uuemad mootorid on ka nii map'i kui ka maf-ga. Sama kehtib VAG'i diislite kohta
Re: Volvo S70 TURBO T5 2.3 20 Valve 176kW
Ka 99+ Saabidel on enamusel 2xMAP ja MAF.
EDIT: Kahekambriline tuleb kasuks, kui sisselase on kinniseringiga. Vastasel juhul loetakse igasugu vusss õhulekkeks.
EDIT: Kahekambriline tuleb kasuks, kui sisselase on kinniseringiga. Vastasel juhul loetakse igasugu vusss õhulekkeks.