Holden Commodore V6. 1998. Mart
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Mina seda 4L60E kasti maha ei mataks tegelikult. Sellest on suhteliselt lihtsalt võimalik teha ka piisavalt manuaalne variant.
Sellel ajul on olemas kaks erinevat käiguvahetustabelit ning ots nende vahel valimiseks(sporty shift mode).
Kui sinna teise tabelisse kirjutada numbrid selliselt, et olenemata kiirusest viimase käigu sisse paneks(1mph=2 2mph=3 3mph=4) siis saab käiguvalitsaga käike raiuda. Nimelt kui see OD-s on, on alati 4, D peal 3, 2 peal 2 ja 1 peal 1. Kui sinna lisada shift kit ja korralik rathet shifter, et saaks käike üles ja alla raiuda on tulemus päris hea.
Või siis vähemalt lükkaks kasti swapi edasi, enne puhuks selle mootori käima.
Ma pole küll 100% kodus S2 stuffiga, kuid vist on selline shopping list:
pihustid, LT1 maf, bensiinipump, sl kolles PCV ära killida, torutööd, lamda bung DP-sse. Kolles olev sureb turbo rakenduses väga kiiresti(omast kogemusest).
Originaal ajuga saab täiesti hakkama, gmtuners.com-ist Ryan aitab sul sinna softi sisse saada. OBD2- scanneri ja progejaga on see aju vägagi moditav, mitte mingit mõtet pole standalone peale minna.
Sellel ajul on olemas kaks erinevat käiguvahetustabelit ning ots nende vahel valimiseks(sporty shift mode).
Kui sinna teise tabelisse kirjutada numbrid selliselt, et olenemata kiirusest viimase käigu sisse paneks(1mph=2 2mph=3 3mph=4) siis saab käiguvalitsaga käike raiuda. Nimelt kui see OD-s on, on alati 4, D peal 3, 2 peal 2 ja 1 peal 1. Kui sinna lisada shift kit ja korralik rathet shifter, et saaks käike üles ja alla raiuda on tulemus päris hea.
Või siis vähemalt lükkaks kasti swapi edasi, enne puhuks selle mootori käima.
Ma pole küll 100% kodus S2 stuffiga, kuid vist on selline shopping list:
pihustid, LT1 maf, bensiinipump, sl kolles PCV ära killida, torutööd, lamda bung DP-sse. Kolles olev sureb turbo rakenduses väga kiiresti(omast kogemusest).
Originaal ajuga saab täiesti hakkama, gmtuners.com-ist Ryan aitab sul sinna softi sisse saada. OBD2- scanneri ja progejaga on see aju vägagi moditav, mitte mingit mõtet pole standalone peale minna.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
M-kastidega on siin nii et VT kerele hakati toppima Getrag260-t, mis on minu kogemuste põhjal üsna pandav variant. Leidmine on küll muidugi pita.
Rohkem leitavad on eelmise generatsiooni pealt T5 kastid koos juurdekuuluvaga...
Aga OBD-ga on väike teema, nagu ma aru olen saanud, siis mingi hetkeni 98 aastal oli see OBD bullshit. St, mul pistik on, aga töötab see stiilis OBD1. Shordin 2 klemmi seal ära, saan vilgukoode lugeda jms.
Haynesi manuaali pole ka hetkel ees, aga mälu järgi seal soniti, et pean väga tähelepanelikult vaatama, mis OBD tool osta tuleks, sest enamik neist ei tohiks tegelt töötada.
Mulle siiani tunduvad need orikad ajud üsna hirmsad, kui aus olla
Edit: kiire research aju kohapealt näitab, et kohalikud vennad teevad tuunimisel L67 ECU conversioni...
Võimalik siis, et aussied on selle ecoteci nime kleepimisega L36-le midagi selle ajuga kah?
Rohkem leitavad on eelmise generatsiooni pealt T5 kastid koos juurdekuuluvaga...
Aga OBD-ga on väike teema, nagu ma aru olen saanud, siis mingi hetkeni 98 aastal oli see OBD bullshit. St, mul pistik on, aga töötab see stiilis OBD1. Shordin 2 klemmi seal ära, saan vilgukoode lugeda jms.
Haynesi manuaali pole ka hetkel ees, aga mälu järgi seal soniti, et pean väga tähelepanelikult vaatama, mis OBD tool osta tuleks, sest enamik neist ei tohiks tegelt töötada.
Mulle siiani tunduvad need orikad ajud üsna hirmsad, kui aus olla

Edit: kiire research aju kohapealt näitab, et kohalikud vennad teevad tuunimisel L67 ECU conversioni...
Võimalik siis, et aussied on selle ecoteci nime kleepimisega L36-le midagi selle ajuga kah?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Getragi saaks Sulle siit:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GETRAG-2 ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin ka mujalt turult otsida, kui soovid.
Kui see sobiks siis oleks see vähe odavam ka:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MANUAL-T ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GETRAG-2 ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
Võin ka mujalt turult otsida, kui soovid.
Kui see sobiks siis oleks see vähe odavam ka:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MANUAL-T ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Ainuüksi käigukastist on mulle vähe kasu. Ikka tuleb otsida üks kohalik VT sest lisaks kastile on ka kogu sidurimängu vaja, käiguhoovastikku, kangi, plastikuid jne jne... 
Ja vabanda, et ma Sulle pihustite kohapealt veel vastanud pole, mulle pakuti just siinsamas kõrvaltänavas paari setti, pole jõudnud lihtsalt uurima, mis värgid on.

Ja vabanda, et ma Sulle pihustite kohapealt veel vastanud pole, mulle pakuti just siinsamas kõrvaltänavas paari setti, pole jõudnud lihtsalt uurima, mis värgid on.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
ott5 kirjutas:on siis sellel autol mingi eelised tavalise omega ees?
Pikem, laiem, kõrgem, suurem, raskem

Mikromootoreid valikus pole olnudki!

Ja isegi neljakesi tagaistmel ei ole veel kitsas olnud!

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
oki, siis küll. Niisama vaadates tundub täitsa sama.mart154 kirjutas:ott5 kirjutas:on siis sellel autol mingi eelised tavalise omega ees?
Pikem, laiem, kõrgem, suurem, raskem
Mikromootoreid valikus pole olnudki!
Ja isegi neljakesi tagaistmel ei ole veel kitsas olnud!
Mootor suur küll aga stockis jääb MV6-le numbritega alla.
Aga seda kindlasti edasi palju lõbusam aretada.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
No eks sa anna teada.. küll selle täiskomplekti ka Sulle leiamemart154 kirjutas:Ainuüksi käigukastist on mulle vähe kasu. Ikka tuleb otsida üks kohalik VT sest lisaks kastile on ka kogu sidurimängu vaja, käiguhoovastikku, kangi, plastikuid jne jne...
Ja vabanda, et ma Sulle pihustite kohapealt veel vastanud pole, mulle pakuti just siinsamas kõrvaltänavas paari setti, pole jõudnud lihtsalt uurima, mis värgid on.

Eikki
Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
3,8l ja kuidagi ümarama kujuga 

2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Üldiselt tänavapealt on silma jäänud, et nad orginaalis ainult lörisevad palju ning edasi ei liigu muhvigi. Muidugi Motorplexil oli igal teisel ülelaetud Holden või Ford mis suutis vabalt mõnisadameetrit kummi põletada ning lõpus ka ise põlema minna :D Aga loodan, et lõpp tulemus on midagi huvitavat või vähemalt huvitavam kui teistel WA-s. Palju edu !
Tom
Tom
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Motorplexi üritustest katsun mingi aeg väikse artikli teile kirjutada 
Päris hää on elu, kui elad liimirajast umbes 10km kaugusel
Aga auto kohapealt... Paaki on roninud Walbro 255 pump, olude sunnil. Ja pihustid, 720cc ootavad ka juba riiulis.

Päris hää on elu, kui elad liimirajast umbes 10km kaugusel

Aga auto kohapealt... Paaki on roninud Walbro 255 pump, olude sunnil. Ja pihustid, 720cc ootavad ka juba riiulis.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Oskate soovitada mulle paremat turbot?
Otsustasin, et suvaline rekkaturbo pole ikka hea.
Tahan midagi uut, suurt ja head. (Odavat kahh! :D )
Märksõnadeks 500 kuni 600 jõudu ja võimalikult kiire spool.
3.8 buicki L36.
Comp ratio on 9.4, mille saan vajadusel alandada 8.5 peale. Pigem väldiks seda, kui vähegi võimalik.
Otsustasin, et suvaline rekkaturbo pole ikka hea.
Tahan midagi uut, suurt ja head. (Odavat kahh! :D )
Märksõnadeks 500 kuni 600 jõudu ja võimalikult kiire spool.
3.8 buicki L36.
Comp ratio on 9.4, mille saan vajadusel alandada 8.5 peale. Pigem väldiks seda, kui vähegi võimalik.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Ära siis osta suvalist, vaid osta hea.
Selle jõu jaoks on parim valik HX40 (Super) 17-19 turbiinikojaga (arvestades 9,4:1 surveastet).
Selle jõu jaoks on parim valik HX40 (Super) 17-19 turbiinikojaga (arvestades 9,4:1 surveastet).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
Oskad sa näiteks põhjendada, miks eelistada antud Holsetit Garreti 3788R'ile?
Viimane arvatavasti oleks valikus .89 kuumakojaga.
Viimane arvatavasti oleks valikus .89 kuumakojaga.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
See L36 hingab sarnaselt natuke järgiaidatud 109-le, seega:


Kuna need on tegelikult garrettiga pea 1-1 võid suurust siit arvestada, aga reaalselt garretti osta.
Odavalt kipub neid müügis olema siin.
Edit: Näiteks 6152 500 raha eest.


Kuna need on tegelikult garrettiga pea 1-1 võid suurust siit arvestada, aga reaalselt garretti osta.
Odavalt kipub neid müügis olema siin.
Edit: Näiteks 6152 500 raha eest.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Holden Commodore V6. 1998. Mart
mart154 kirjutas:Oskad sa näiteks põhjendada, miks eelistada antud Holsetit Garreti 3788R'ile?
Viimane arvatavasti oleks valikus .89 kuumakojaga.
Näiteks vähemalt sama hea ja kohati ka parema efektiivsuse, hinna ja töökindluse poolest? Kui loed siinsamas Lugejate autode all üht Supra teemat, siis seal on ühes toodud näites isegi spoolivahe võrreldes GT3582-ga HX40 Superi kasuks, kuigi viimane on puksidel turbo.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;