Selles esimeses väljaandes veel ise seadistada ei saa. Beta versioonis tuleb kohe välja ka seadistamise võimalus ja kui tundub, et pommikindel siis saab Marko ka oma küüneviha zoom-zoomile taha ajada
Mazda 6 MPS -Marko-
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Markost saab esimene õnnelik kes Versatune'i täisversiooni endale saab 
Selles esimeses väljaandes veel ise seadistada ei saa. Beta versioonis tuleb kohe välja ka seadistamise võimalus ja kui tundub, et pommikindel siis saab Marko ka oma küüneviha zoom-zoomile taha ajada
Selles esimeses väljaandes veel ise seadistada ei saa. Beta versioonis tuleb kohe välja ka seadistamise võimalus ja kui tundub, et pommikindel siis saab Marko ka oma küüneviha zoom-zoomile taha ajada
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Eile sain siis selle auto ka 3" MAF'iga käima Versatune'ga. Alguses MAF küljes ei töötanud üldse, MAF küljest ära auto käima ja siis MAF külge ja gaasiga meelitades õppis uut softi kasutama ja jäi ilusti tühikäigul käima ja käib ka normaalselt pöördesse ega sure välja. Segu täna MAFi valedele väärtustele on täiesti puus - mega rikas ja siis jälle mega lahja. Logisin ka MAF calibration presetiga ja saatsin logid seadistajale kes siis nüüd kalibreerib MAF'i ära ja auto saab normaalselt sõitma.
Tegelikult on päris kepp kui iga kord flashides aju hakkab algseadet kasutama ja õpib MAF'i väärtusi kasutama. See tähendaks siis iga kord pistik tagant ära jeblades, et auto üldse tööle saada. Loodan, et Steve leiab sellele lahenduse ja tulevikus sellist jama ei ole. Sellest lähtuvalt mõtlesin Sveni autol kasutada originaal mõõdus 70mm sisselaske torustikku.
Huvitav palju MAFi asukoht signaali mõjutab ? Steve igatahes kirjutas, et ta on 3 autot 3" MAF'iga seadistanud ja igal autol kapitaalselt erinevad MAF seaded.
Tegelikult on päris kepp kui iga kord flashides aju hakkab algseadet kasutama ja õpib MAF'i väärtusi kasutama. See tähendaks siis iga kord pistik tagant ära jeblades, et auto üldse tööle saada. Loodan, et Steve leiab sellele lahenduse ja tulevikus sellist jama ei ole. Sellest lähtuvalt mõtlesin Sveni autol kasutada originaal mõõdus 70mm sisselaske torustikku.
Huvitav palju MAFi asukoht signaali mõjutab ? Steve igatahes kirjutas, et ta on 3 autot 3" MAF'iga seadistanud ja igal autol kapitaalselt erinevad MAF seaded.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Peale MAFI kalibreerimist töötab auto normaalselt ja segu samuti OK. Ainus häda mis veel on see, et külmast peast ei käivitu MAF'iga. Sain ka just uue mapi kätte ja lasen selle kohe peale. Eks õhtuks on siis teada kas külmalt MAF'iga käivitub või mitte.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Tore et teil lõbus on. 
Lihtsam tunudb mitte tuunida selliseid autosid, millega uue softi toimima saamine keeruline on.
Mis krdi hea pärast see tehas MAF-i ahela nn. iseõppivaks on teinud?
Lihtsam tunudb mitte tuunida selliseid autosid, millega uue softi toimima saamine keeruline on.
Mis krdi hea pärast see tehas MAF-i ahela nn. iseõppivaks on teinud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Hui teab. Igatahes uus soft peal ja esimene käivitus suri kärts jälle välja. Ilmselt siis sellest, et lähtus nullseadest. Kohe hetk hiljem võtit keerates jäi auto ilusti käima külmast peast.
Väidetavalt Steve'le siis selle MAF'i kalibreerimise tegi keerulisemaks see, et MAF pole keset sirget toru nagu teistel vaid kohe peale 180* põlve. Sealt ka teised õhu liikumise väärtused.
Seade on väga tagasihoidlik muidugi. Boosti kuuendaga lausa 1.3bari, aga edasi ta ei käi
Aju arvestab ise koormust ja väiksema vilega suurema boostiga on koormus palju väiksem kui pilsneri MPS'il. 2.18 vs 2.40. Spooli vahe väga suur ei ole.
Kui originaal K04 peaks olema hea kuni 280whp siis see pilsneri suurema kompressoriga vile peaks olema kuni 350whp. Spooli vahe vahe aint 300rpm. Hallil siis 0.9bar 2400rpm ja pilsneri punasel 0.9bar 2700rpm.
Väidetavalt Steve'le siis selle MAF'i kalibreerimise tegi keerulisemaks see, et MAF pole keset sirget toru nagu teistel vaid kohe peale 180* põlve. Sealt ka teised õhu liikumise väärtused.
Seade on väga tagasihoidlik muidugi. Boosti kuuendaga lausa 1.3bari, aga edasi ta ei käi
Aju arvestab ise koormust ja väiksema vilega suurema boostiga on koormus palju väiksem kui pilsneri MPS'il. 2.18 vs 2.40. Spooli vahe väga suur ei ole.
Kui originaal K04 peaks olema hea kuni 280whp siis see pilsneri suurema kompressoriga vile peaks olema kuni 350whp. Spooli vahe vahe aint 300rpm. Hallil siis 0.9bar 2400rpm ja pilsneri punasel 0.9bar 2700rpm.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Spooli testides hakkasid mõlemal autol täpselt samas pöördest vajutama?
Kindel, et need K04 numbrid on whp? On sul mingeid tiivikute mõõte anda nende turbode kohta?
Samas nagu rotodynos testitud on, siis 6 MPS-i 191kw on rattast mitte mootorist ehk siis kuidagimoodi isegi tõenäolised need numbrid.
Kindel, et need K04 numbrid on whp? On sul mingeid tiivikute mõõte anda nende turbode kohta?
Samas nagu rotodynos testitud on, siis 6 MPS-i 191kw on rattast mitte mootorist ehk siis kuidagimoodi isegi tõenäolised need numbrid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Antud hetkel olin subjektiivne ja lähtun meie seadistaja Steve kogemustest.Mihkel kirjutas:Spooli testides hakkasid mõlemal autol täpselt samas pöördest vajutama?
Kindel, et need K04 numbrid on whp? On sul mingeid tiivikute mõõte anda nende turbode kohta?
Samas nagu rotodynos testitud on, siis 6 MPS-i 191kw on rattast mitte mootorist ehk siis kuidagimoodi isegi tõenäolised need numbrid.
Üritan mingid spekid leida.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Kena värk.
Lasin uue mapi peale ehk nüüd saab ka külmast vähe paremini käima ja logisin MAF'i , et vajadusel veel kalibreerida. Käisime proovisime punane vs. hall mps ja hall on tunduvalt kiirem
Kui enne oleks kihla vedanud siis ma oleks oma pea panti pannud, et punane on kõvasti kiirem. Ei tea kas vali sumps tekitab sellise tunde
Enivei üritab nüüd mõlema auto seadet veel paremaks saada. Eelkõige punase oma 
Lasin uue mapi peale ehk nüüd saab ka külmast vähe paremini käima ja logisin MAF'i , et vajadusel veel kalibreerida. Käisime proovisime punane vs. hall mps ja hall on tunduvalt kiirem
Kui enne oleks kihla vedanud siis ma oleks oma pea panti pannud, et punane on kõvasti kiirem. Ei tea kas vali sumps tekitab sellise tunde
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Hall liigub jah täitsa korralikult. Samas ei saa aru, et mida USA-kad on minu autole kokku keeranud, midagi peab olema totaalselt puus.Ragnar kirjutas:Kena värk.
Lasin uue mapi peale ehk nüüd saab ka külmast vähe paremini käima ja logisin MAF'i , et vajadusel veel kalibreerida. Käisime proovisime punane vs. hall mps ja hall on tunduvalt kiirem
Kui enne oleks kihla vedanud siis ma oleks oma pea panti pannud, et punane on kõvasti kiirem. Ei tea kas vali sumps tekitab sellise tundeEnivei üritab nüüd mõlema auto seadet veel paremaks saada. Eelkõige punase oma
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Ütelge usakatele, et isegi Sierrad sõidavad teist Eestis mööda, et mis jama te kokku keeranud olete. 
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
good one Mihkel
Mis aega peaks see hall 400 peal sõitma?
Mis aega peaks see hall 400 peal sõitma?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Ei tea. Sveni autot mõõtsime 5.4s 0-100 ja 13.4s 1/4miili. Hall on kiirem...Mardo kirjutas:good one Mihkel![]()
![]()
Mis aega peaks see hall 400 peal sõitma?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Mingi päev võib ju halli Performance Box-iga üle mõõta, saab täpsemad tulemused kui G-Tech-iga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Ehk siis plunser mis ei suuda kütuserõhku hoida Mazda Disi Turbo mootoritel on vist tehase featuur
Kukub ka sellel rõhk ära ja rohkem kui pilsneri omal. Uue plunseriga pilsneri autol alla 120bari kordagi ei näinud. Sellel hallil kukkus 50bar'i peale ja 6000rpm jälle normaalseks.
Boosti spike puudub mis on väga hea võrreldes pilsneri autoga. Ei teagi miks, sest autod on erineva speciga. Kui nüüd ka lõpuks tuleks ka Versatunes ise seadistamise võimalus oleks lootus mõlemad autod seadesse saada. Hallil probleem külmkäivitusega jätkuvalt. Esimene käivitus ei jää käima ja kütusekulu suur.
Seni käib mailiteel seadistamine
Pildil siis roheline - fuelpress, lilla - boost ja rpm.
Boosti spike puudub mis on väga hea võrreldes pilsneri autoga. Ei teagi miks, sest autod on erineva speciga. Kui nüüd ka lõpuks tuleks ka Versatunes ise seadistamise võimalus oleks lootus mõlemad autod seadesse saada. Hallil probleem külmkäivitusega jätkuvalt. Esimene käivitus ei jää käima ja kütusekulu suur.
Seni käib mailiteel seadistamine
Pildil siis roheline - fuelpress, lilla - boost ja rpm.
- Manused
-
- jaanwot.jpg (97.84 KiB) Vaadatud 7818 korda
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS -Marko-
Vanakooli pritsega mootorid on ikka toredad asjad, vähemalt üks asi vähem mis ajusid nussib. 
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.