
bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
214 km/h, müstika 

Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
usun et oleks ka kiirema lõpp kiiruse saand aga kuna ilm ei luband ja kaks sõitu sai ainult teha peaaegu ilma sidurita siis tuleb oodata järgmist aastat.nüüd sai ka sidur üle vaadatud nimelt kettas oli lamellist puhas ühelt poolt:D ajutiselt sai alla pandud originaal 228mm ketas mis kll ei pea yltse aga saab vähemalt söita .woush kirjutas:214 km/h, müstika
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
järgmine aasta näeb siis 225 lõppkiirust ja 10,9 aega
Hakkame fast and furiousi "tasemele" jõudma 10s tänavaautodega

Hakkame fast and furiousi "tasemele" jõudma 10s tänavaautodega

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Õnnitlused väga ilusa tulemuse puhul.
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Kenasti edenes rajal tõesti
Kiiruse andurid panid pidevalt mööda muidu eile, nt Hinto sõidul honda jassiga, oli honda aeg 15,7midagi ja kiirus 171, 60f müstilised 0,0s

Kiiruse andurid panid pidevalt mööda muidu eile, nt Hinto sõidul honda jassiga, oli honda aeg 15,7midagi ja kiirus 171, 60f müstilised 0,0s
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
214km/h on kindlasti reaalne sest 200+ lõppkiirused on sellele autole väga tavaliseks saanud juba, seekord mindi ju vingema nuka, suuremate pihustite ja uue seadega kümmet sekundit ja 220+ püüdma. Kahju et üritus nii lühikeseks jäi sest sõideti vaid 1,45 bariga mitte 1,7mega nagu seadistatud oli.zoom1 kirjutas:Kenasti edenes rajal tõesti![]()
Kiiruse andurid panid pidevalt mööda muidu eile, nt Hinto sõidul honda jassiga, oli honda aeg 15,7midagi ja kiirus 171, 60f müstilised 0,0s
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Väga viis video
.



Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Mis peaülekannet sellel autol kasutatakse? Kas kast on 260?
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Peaülekanne ja kõik muu on nii hea,et Sanderil jäi Holseti hx40 piirama ja vajab suuremat kõrvitsat
.Küll ta siis ütleb,et mis kasti ja ülekande ta ära lõhkus

Tegelikult hea küsimus ja see huvitab mind ennastki nii ,et Sander lao lagedale
.
Sul olid asjad müügis ning said neist lahti aga mis on plaanid edasi?? Kui sul plaanid ikka suurenevad siis nende kepsudega ole ettevaatlik ja ära hoogu satu.




Tegelikult hea küsimus ja see huvitab mind ennastki nii ,et Sander lao lagedale

Sul olid asjad müügis ning said neist lahti aga mis on plaanid edasi?? Kui sul plaanid ikka suurenevad siis nende kepsudega ole ettevaatlik ja ära hoogu satu.
Viimati muutis 635Driver, 26.10.2010 14:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Kusmaal piiraja on praegu ja mis üleüldine tippkiirus võiks olla hetke ülekannete ja rehvidega?
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
raadil peale seadistamist sai kella pimedaks....250 vms tipkiirus
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
kastiks on jah g260 ja typ188 lsd all mis mölemad on siiamaani väga hästi vastu pidand,panin töesti asjad müüki aga turbot ära ei müünud kuna plaan sellega söita veel järgminegi hooaeg.lähinädalatel vötan mootori maha ja suurendab kubatuuri ja lähevad sisse ka +1mm klapid, varasemalt pandud ppf-i z58 nukka ja uued tugevamad nookurid ja stageII klapivedrus mis kestavad kuni 9000 rpm-i.635Driver kirjutas:Peaülekanne ja kõik muu on nii hea,et Sanderil jäi Holseti hx40 piirama ja vajab suuremat kõrvitsat![]()
.Küll ta siis ütleb,et mis kasti ja ülekande ta ära lõhkus
![]()
Tegelikult hea küsimus ja see huvitab mind ennastki nii ,et Sander lao lagedale.
Sul olid asjad müügis ning said neist lahti aga mis on plaanid edasi?? Kui sul plaanid ikka suurenevad siis nende kepsudega ole ettevaatlik ja ära hoogu satu.
täpselt ei mäleta aga kas mitte kepsudel 200hp/silinder mitte pole ? kusjuures nägin just ükspäev eagle kepsust pilti mis olid täesti sölmes.
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
hetkel 7300 peal piiraja ja kuskil nöks alla 250km/h saime töesti raadil kätte, differ 3,73 ülekandega.Corrado kirjutas:Kusmaal piiraja on praegu ja mis üleüldine tippkiirus võiks olla hetke ülekannete ja rehvidega?
kuna eelmine viimasel tartu dragil sai siduriga töö leping läbi siis vahepeal muretsetud Tilton 3 kettaga siduri komplekt mis rootslaste andmetel peab 1265nm , sellest juba puudu ei tule :D
Re: bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Samal mootoril on 500-600 hp vahemikus Eagle kepsud mitu korda järgi andnud ja sellega kaasnes palju pahandust.Mina ei soovita nendega väga märatseda vaid pigem pane müüki ja asenda mingi muuga. PPF foorumis oli ka pilte kuidas 700hp rullnoka konel katkiseid Eagle kepse välja võeti.
Ning oled sa kursis või mõelnud mida teeb rullnoka mootori alumine ots 8000 või enam pöördega??? Pole just 300 hp ne masin millel pöördeid tõstad
Mõtle mida saaled teevad ja mis hakkab juhtuma raami pakkudega.
Palju sa sealt üldse jõudu tahad??
Ning oled sa kursis või mõelnud mida teeb rullnoka mootori alumine ots 8000 või enam pöördega??? Pole just 300 hp ne masin millel pöördeid tõstad
Mõtle mida saaled teevad ja mis hakkab juhtuma raami pakkudega.
Palju sa sealt üldse jõudu tahad??