turbo 4taktilisele rollerile
Re: turbo 4taktilisele rollerile
kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: turbo 4taktilisele rollerile
Noh see on ju elementaarne algkooli korrutamine jagamine... Ilma selleta võib juhtuda, et arvad et 10kmh pealt on boost, aga praktikas läheb 1000kmh vaja. Või siis, et arvad, et tuleb 1bar, aga tuleb hoopis 20bar, ja saad 1. käivitusel kepsuga vasta näppe.kilplane kirjutas:kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
Teema jätkuks, võiks tollele veel järelkäruga suurema ballooni kah panna, saaks vajadusel ilma kütuseta ka pikema otsa teha

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: turbo 4taktilisele rollerile
Mis jandid, 80cc 2-taktiline jurakas 10000rpm peal vajab vaid 800L/min õhku, milles on suurusjärgus 20% hapniku. Seega, et hapniku kahekordistada(sama mis 1bar rõhku) on vaja vaid 160L/min hapnikut. 100bar rõhuga balloon peaks ainult 1,6L suurune olema, et minut aega rõõmu oleks...Astrona kirjutas:Noh see on ju elementaarne algkooli korrutamine jagamine... Ilma selleta võib juhtuda, et arvad et 10kmh pealt on boost, aga praktikas läheb 1000kmh vaja. Või siis, et arvad, et tuleb 1bar, aga tuleb hoopis 20bar, ja saad 1. käivitusel kepsuga vasta näppe.kilplane kirjutas:kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
Teema jätkuks, võiks tollele veel järelkäruga suurema ballooni kah panna, saaks vajadusel ilma kütuseta ka pikema otsa teha
<statoili_stardika_smaili_siia>

Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: turbo 4taktilisele rollerile
Pidasin silmas lihtsalt suruõhuballooni. Minut aega pole siin ühegi variandiga rõõmuFog kirjutas:Mis jandid, 80cc 2-taktiline jurakas 10000rpm peal vajab vaid 800L/min õhku, milles on suurusjärgus 20% hapniku. Seega, et hapniku kahekordistada(sama mis 1bar rõhku) on vaja vaid 160L/min hapnikut. 100bar rõhuga balloon peaks ainult 1,6L suurune olema, et minut aega rõõmu oleks...
<statoili_stardika_smaili_siia>

50cc 4 taktilisega 5000rpm minutike nautida piisaks 0.25L balloonist


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: turbo 4taktilisele rollerile
Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida? Draw trough puhul poleks käivitus probleemiks kuna fööni saab enne käima panna ja mõeldav oleks lausa potekast keeratava kontrolleri tegemine kust ise boost'i dial'ida. Aku peaks süvatühjendatav olema suure tõenäosusega.
Re: turbo 4taktilisele rollerile
Minu arvates väga hea mõte, tasuks proovida tõesti. Näha, kas ja kuidas asi toimib, saab eriti väikese vaevaga. Ning hiljem, kui on selge, et toimib ning tahtmine korralikult teha, võiks ühe väikese kontrolleri vahele panna, millega juba vastavalt RPM-ile, temperatuurile, lülitile ja/või millele iganes saaks superchargeri mootorit (boosti) täpsemalt juhtida.Griffin kirjutas:Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida?
Mis selle rollerimootori surveaste üldse on? Osadel rolleritel on surveaste väga kõrgele viidud (a la 1:12). Ideaalis võiks surveaste ülelaadimise jaoks olla ikkagi alla 10.
Lauda nitro
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Re: turbo 4taktilisele rollerile
Endal ka seisab garaazis üks 72cc 4 taktiline roller, tuli selline loll mõte, et ehitaks selle pritse peale ümber, kuna auto sai maha müüdud jäi Megasquirt ja WB lambda üle.
Pihusti ja segusiibri jne. kola leiaks ka sinna, aga ainuke probleem on kust võiks leida piisavalt väikse bensiinipumba, mis ei võtaks palju voolu, kuna rolleri genekas pole just eriti võimas?
Pihusti ja segusiibri jne. kola leiaks ka sinna, aga ainuke probleem on kust võiks leida piisavalt väikse bensiinipumba, mis ei võtaks palju voolu, kuna rolleri genekas pole just eriti võimas?
Re: turbo 4taktilisele rollerile
Tänapäeval on väiksed elektrimootorid arenenud sinnamaani, et juba mõnikümmend grammi kaaluv mikromootor suudab arendada sadu vatte võimust. (näiteks http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=9764). Sellistega annaks proovida küll, kui kasutada ka vastavat akut.Griffin kirjutas:Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida? Draw trough puhul poleks käivitus probleemiks kuna fööni saab enne käima panna ja mõeldav oleks lausa potekast keeratava kontrolleri tegemine kust ise boost'i dial'ida. Aku peaks süvatühjendatav olema suure tõenäosusega.
Pealegi, ega siis elektriline föön iseenesest pole ka autol tegelt naljateema. Mitte ammu testis, ja vist tegeleb sellega ka jätkuvalt, Toyota nn. kikstardiga turbot, millel algkiirus antakse just elektriga. Lihtsalt sellise asja energiatarve on ikkagi kilovattides, seega energiavarustuse küsimused tõstatuvad.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: turbo 4taktilisele rollerile
ei puhu käima?
[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=OYKC2d5IHpA" onclick="window.open(this.href);return false;[/youtube]
[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=OYKC2d5IHpA" onclick="window.open(this.href);return false;[/youtube]