turbo 4taktilisele rollerile

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas kilplane »

kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas Astrona »

kilplane kirjutas:kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
Noh see on ju elementaarne algkooli korrutamine jagamine... Ilma selleta võib juhtuda, et arvad et 10kmh pealt on boost, aga praktikas läheb 1000kmh vaja. Või siis, et arvad, et tuleb 1bar, aga tuleb hoopis 20bar, ja saad 1. käivitusel kepsuga vasta näppe.


Teema jätkuks, võiks tollele veel järelkäruga suurema ballooni kah panna, saaks vajadusel ilma kütuseta ka pikema otsa teha :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas Fog »

Astrona kirjutas:
kilplane kirjutas:kus sa ikka viitsid arvutada..
mul läks poole posti peal silmeesine kirjuks juba.
Noh see on ju elementaarne algkooli korrutamine jagamine... Ilma selleta võib juhtuda, et arvad et 10kmh pealt on boost, aga praktikas läheb 1000kmh vaja. Või siis, et arvad, et tuleb 1bar, aga tuleb hoopis 20bar, ja saad 1. käivitusel kepsuga vasta näppe.


Teema jätkuks, võiks tollele veel järelkäruga suurema ballooni kah panna, saaks vajadusel ilma kütuseta ka pikema otsa teha :lol:
Mis jandid, 80cc 2-taktiline jurakas 10000rpm peal vajab vaid 800L/min õhku, milles on suurusjärgus 20% hapniku. Seega, et hapniku kahekordistada(sama mis 1bar rõhku) on vaja vaid 160L/min hapnikut. 100bar rõhuga balloon peaks ainult 1,6L suurune olema, et minut aega rõõmu oleks...

<statoili_stardika_smaili_siia> :bb
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas Astrona »

Fog kirjutas:Mis jandid, 80cc 2-taktiline jurakas 10000rpm peal vajab vaid 800L/min õhku, milles on suurusjärgus 20% hapniku. Seega, et hapniku kahekordistada(sama mis 1bar rõhku) on vaja vaid 160L/min hapnikut. 100bar rõhuga balloon peaks ainult 1,6L suurune olema, et minut aega rõõmu oleks...

<statoili_stardika_smaili_siia> :bb
Pidasin silmas lihtsalt suruõhuballooni. Minut aega pole siin ühegi variandiga rõõmu :)
50cc 4 taktilisega 5000rpm minutike nautida piisaks 0.25L balloonist :) Kuna 6 sekiga on kiirus juba nii meeletu, siis tegelikult piisaks 25cc balloonist :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Griffin
Postitusi: 4
Liitunud: 06.04.2008 22:57
Asukoht: Tallinn

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas Griffin »

Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida? Draw trough puhul poleks käivitus probleemiks kuna fööni saab enne käima panna ja mõeldav oleks lausa potekast keeratava kontrolleri tegemine kust ise boost'i dial'ida. Aku peaks süvatühjendatav olema suure tõenäosusega.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas murjam »

Griffin kirjutas:Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida?
Minu arvates väga hea mõte, tasuks proovida tõesti. Näha, kas ja kuidas asi toimib, saab eriti väikese vaevaga. Ning hiljem, kui on selge, et toimib ning tahtmine korralikult teha, võiks ühe väikese kontrolleri vahele panna, millega juba vastavalt RPM-ile, temperatuurile, lülitile ja/või millele iganes saaks superchargeri mootorit (boosti) täpsemalt juhtida.

Mis selle rollerimootori surveaste üldse on? Osadel rolleritel on surveaste väga kõrgele viidud (a la 1:12). Ideaalis võiks surveaste ülelaadimise jaoks olla ikkagi alla 10.
Lauda nitro
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas KillFrenzy »

Endal ka seisab garaazis üks 72cc 4 taktiline roller, tuli selline loll mõte, et ehitaks selle pritse peale ümber, kuna auto sai maha müüdud jäi Megasquirt ja WB lambda üle.
Pihusti ja segusiibri jne. kola leiaks ka sinna, aga ainuke probleem on kust võiks leida piisavalt väikse bensiinipumba, mis ei võtaks palju voolu, kuna rolleri genekas pole just eriti võimas?
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas taxu »

Griffin kirjutas:Siiamaani on electric superchargerite kohta vaid nalja tehtud, aga nii väikese õhuvajadusega asjale võiks elektrilist fööni isegi proovida? Draw trough puhul poleks käivitus probleemiks kuna fööni saab enne käima panna ja mõeldav oleks lausa potekast keeratava kontrolleri tegemine kust ise boost'i dial'ida. Aku peaks süvatühjendatav olema suure tõenäosusega.
Tänapäeval on väiksed elektrimootorid arenenud sinnamaani, et juba mõnikümmend grammi kaaluv mikromootor suudab arendada sadu vatte võimust. (näiteks http://www.hobbycity.com/hobbyking/stor ... oduct=9764). Sellistega annaks proovida küll, kui kasutada ka vastavat akut.
Pealegi, ega siis elektriline föön iseenesest pole ka autol tegelt naljateema. Mitte ammu testis, ja vist tegeleb sellega ka jätkuvalt, Toyota nn. kikstardiga turbot, millel algkiirus antakse just elektriga. Lihtsalt sellise asja energiatarve on ikkagi kilovattides, seega energiavarustuse küsimused tõstatuvad.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
udiam
Postitusi: 4
Liitunud: 24.04.2010 21:47
Asukoht: Võrumaa

Re: turbo 4taktilisele rollerile

Postitus Postitas udiam »

ei puhu käima?
[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=OYKC2d5IHpA" onclick="window.open(this.href);return false;[/youtube]
Vasta