aju

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: aju

Postitus Postitas Mihkel »

Progetavatest ajudest ei jaga midagi aga paigaldamise ja seadistamisega saad ise hakkama, see on juba midagi uut. :-D
Tegelikult soovitan sul veidike taustauuringut teha AEM ajude kohta, neil vahest oma kiiksud olnud.
Hiljuti näppisin ühe 7M-GTE MK2 Supra peal AEM-i ja ütlen ausalt, et mulle ta ei istunud.
Tahab suht palju süvenemist, et seal kõik vajalikud kohad üles leida.
Enamus ajud on softi poolest veidi teise ülesehitusega.
Põgusa menüüdes surfamise käigus ei suutnud ma näiteks reqfuel constanti leida, mis siiani enamustel ajudel ühe või teise nimetuse all olemas on olnud.
Seal vist tuli tervet fuel map-i lihtsalt protsentuaalselt muuta ja ühtne kordaja puudus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: aju

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Põgusa menüüdes surfamise käigus ei suutnud ma näiteks reqfuel constanti leida, mis siiani enamustel ajudel ühe või teise nimetuse all olemas on olnud.
Seal vist tuli tervet fuel map-i lihtsalt protsentuaalselt muuta ja ühtne kordaja puudus.
No KMS'il kah pole sellist asja. Seal fuel-map on konkreetne pihusti avatuse tabel mille ühikuks ongi ms, mitte müstiline elukauge VE :lol: OK ise pooldan kah läbi VE ja req fuel'i lähenemist.

Võibolla kistal on keegi olemas, kes siis asjaga tegeleks, aga ta ei taha seda öelda :) !? Ma soojalt soovitan, et las too, teine inimene, kes pärast asjaga tegeleb, valib ise ka aju välja - nii saab õigema valiku ja tema ju peab sellega pärast jändama hakkama.

Hakkama saamine on siuke suhteline, ja sõltub enda ajust, nii mõnigi, kes suudab oma peaga turbokiti tellimiseks raha teenida, suudab 3 kuu jooksul (kui aju tellimise ja täpsema uurimisega tegeleb) heade manualide alusel asja omandada, et ise juhtmestik valmistada ja baas-seadistamise jaoks vajalik õppida. Enne aju ära valimist, tuleks muidugi vähemalt 3-4 alternatiivse variandi kohta lugeda, vähemalt mõned päevad, kui kiire on. Sõltub muidugi ka kui palju on baasteadmisi seadistuse jms kohta. Olen kohanud kõvasid "turbotajaid" kes ei saa aru isegi sissepritse elementaarsest tööpõhimõttest (a la: "Kas ei pihustagi otse silindrisse vä? Äää aga kuidas see kütus siis valesse silindrisse ei lähe."). Ja sellisel juhul tekib küsimus, et miks nagu juba baasteadmised olemas pole, võibolla on üldse mingi tõrge õppimise ja lugemise vastu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
kistaboy
Postitusi: 56
Liitunud: 31.08.2010 17:00

Re: aju

Postitus Postitas kistaboy »

Mihkel ei rääkinud ju et ise teen :) Peaksin ja netist uurima jne rohkem selle asjakohta aga kuna tegu on turboclubiga mõtlesin et siis oskab keegi selle teemakohapealt aidata :)
Kasutaja avatar
kaak
Postitusi: 142
Liitunud: 19.05.2009 12:53
Asukoht: tartumaa

Re: aju

Postitus Postitas kaak »

Eks vanasõna ütleb ikka, kes ise ennast ei aita, seda ei aita teised ka.
Tasuks kindlasti konsulteerida selle inimesega, kes sulle paigaldab/ hakkab paigaldama. Siis ta saab selle raha eest, mis sa talle maksad, natukene suuvärki ka kulutada.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: aju

Postitus Postitas RFL »

kistaboy kirjutas: Peaksin ja netist uurima jne rohkem selle asjakohta aga kuna tegu on turboclubiga mõtlesin et siis oskab keegi selle teemakohapealt aidata :)
Turboclub töötab veidi teistpidi. Enamus teemasid on tegelikult ette võetud ja kui sa nüüd viitsiks foorumit lugeda, siis paljud küsimused jääksid sul üldse ära.

Kuid mul on sulle mõned küsimused:
Sa võtad MKIII Suprast turbomootori välja ja paned asemele MKIV N/A mootori, mille tahad üle laadida?
Uus mootor on koos kastiga, või istub vana kasti otsa?
0,5 MW
kistaboy
Postitusi: 56
Liitunud: 31.08.2010 17:00

Re: aju

Postitus Postitas kistaboy »

Vana mootor 7m-gte jooksis kokku ja Viljar müüs samalajal 2jz na mootorit ning ma ostsin selle ära ;)
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: aju

Postitus Postitas RFL »

Istub vana kasti otsa?
0,5 MW
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: aju

Postitus Postitas RFL »

Wikipedia väidab nii:

Mark III Transmission(s)

5-speed W58 manual
5-speed R154 manual
4-Speed A340E automatic


Mark IV Transmission(s)

5-speed W58 manual
6-speed V16x manual
4-Speed A340E automatic

Äkki siis flants neil sama ja sobibki?
0,5 MW
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: aju

Postitus Postitas ValgeKotkas »

1jz-r154 bellhousing vahele ja töötab :) (http://store.driftmotion.com/static/i-1 ... ousing.php" onclick="window.open(this.href);return false;)
kistaboy
Postitusi: 56
Liitunud: 31.08.2010 17:00

Re: aju

Postitus Postitas kistaboy »

Niipalju kuimina kuulnud olen pidavat kõik suht1:1le olema
kistaboy
Postitusi: 56
Liitunud: 31.08.2010 17:00

Re: aju

Postitus Postitas kistaboy »

Kas bellhousingut on kindlasti sinna vahele vaja? Muidu ei istu?
Kasutaja avatar
topgear
Postitusi: 390
Liitunud: 05.03.2005 18:01
Asukoht: .EU
Kontakt:

Re: aju

Postitus Postitas topgear »

Ilma ei saa.
juurde vaja 1JZ-GTE siduri kompl ja hoorattas, + miljon 1jz 2jz asju.
kistaboy
Postitusi: 56
Liitunud: 31.08.2010 17:00

Re: aju

Postitus Postitas kistaboy »

Siduri ja hooratta vaatan ikka mingi kangema mitte 1jz oma;) Ja egas nüüd nii hull ka asi pole ,et niipalju neid juppe vaja läheb.
Vasta