Diisli jaoks kah midagi sobib?

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Rainer44
Postitusi: 9
Liitunud: 09.02.2007 13:18

Diisli jaoks kah midagi sobib?

Postitus Postitas Rainer44 »

Täpsemalt siis 6-silindriga mootor ja originaal ajuga ei saa enam edasi.
Vaja on siis pihustitele muutuva pikkusega impulsse tööjärjekorras ja ka impulsi algus peab väntvõlli asendi suhtes muutuma.
Lisaks peab ta reguleerima ka pumba rõhku elektrilise klapiga rõhuandurilt saadava signaali järgi.
Lisaks võiks olla võimalus turborõhu languse puhul küünlaid sisse lülitada ja teatud pööretest alates välja ja veel parem kui kahes astmes.
Õhulugeja ja juhtpihusti jätaks ära, sest ökonoomsus pole probleemiks.
Saaks sellega näiteks Vems hakkama?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Postitus Postitas Raceboy »

Rainer44 kirjutas: Saaks sellega näiteks Vems hakkama?
Praegune v3.x kindlasti ei saa, kui just täiesti uut firmwaret keegi selle jaoks ei kirjuta. Teemaks on see arendajate juures olnud, aga asi on seni taandunud pragmaatilisele asjale: pole piisavalt palju huvilisi.

Diislite jaoks on aga väga häid ajusid küll, nt Boschi MS 7.1 jt, aga nende hind on mõnikümmend tuhat EUR.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Rainer44
Postitusi: 9
Liitunud: 09.02.2007 13:18

Postitus Postitas Rainer44 »

Välismaa targad rääkisid kah et Boschi toodang on hea selleks.
Sellise raha eest aga pole mõeldav osta.
Tuleb siis teha ajam mehhaanilisele pumbale ja pikemad pihustid.
Tänud igatahes.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Tee juba korralik MB vanakooli super-turbo naftapress. Skandinaavias laialt levinud 500-800hp tavaliselt. Stock mootori sisuga, pumpa peab küll modima, müüakse ka valmispumpasid ja komplekte, et ise nokitseda. Suurem vurr otsa ja voilaa.
Saad 40-60k`ga hakkama, kui auto on olemas.

Aga üldiselt vabandan ette, siin foorumis pole tervitatav taksodest rääkida.
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

Adaptronic 1280s kasutatakse suurte (12l) diiselmootorite peal:
http://www.adaptronic.nl . Hind peaks olema ~1500 euri.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
kalapea
Postitusi: 3
Liitunud: 01.09.2010 21:53

Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Postitus Postitas kalapea »

Kas mõni aju lihtsale common rail diislile sobib? Tavaliste pihustitega, knock ja crank sensor. Ainuke mis ma hetkel kahtlen on kütuse kõrgsurve pumba regulaatori juhtimine ja eelsüüte juhtimine. On mõnda odavat lahendust?
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Postitus Postitas altz »

Eelsüüte juhtimine pole kindlasti probleem, samuti ilmselt ka kõrgsurvepumba regulaatori juhtimine rõhuanduri järgi, kuid pihustite juhtimine on see keeruline koht.
Kasutaja avatar
kaak
Postitusi: 142
Liitunud: 19.05.2009 12:53
Asukoht: tartumaa

Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Postitus Postitas kaak »

lihtsalt idee MS+ Diisel, Common Rail:
Kas pihusteid saaks juhtida Sequential COP väljunditega... usun et saaks.... saaks kontrollida avamisaega+ nurka. Ja kui veel saaks lisaks "järelsüüte" aka teistkordse pihustamise 10..20 kraadi hiljem. Nüüd tekib küsimus et kuidas häälestada- Vajalik on siis NOx sisend?

Parandage mind kui ma midagi täiesti valesti arvan.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?

Postitus Postitas KaroK »

http://www.narwhalmotors.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hinda ei tea.
Guugeldades leiab neid veel.

Bosch Motorspordi odavaim diisli ECU - 2980.- EUR
http://www.bosch-motorsport.com/content ... l/3690.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta