Diisli jaoks kah midagi sobib?
Diisli jaoks kah midagi sobib?
Täpsemalt siis 6-silindriga mootor ja originaal ajuga ei saa enam edasi.
Vaja on siis pihustitele muutuva pikkusega impulsse tööjärjekorras ja ka impulsi algus peab väntvõlli asendi suhtes muutuma.
Lisaks peab ta reguleerima ka pumba rõhku elektrilise klapiga rõhuandurilt saadava signaali järgi.
Lisaks võiks olla võimalus turborõhu languse puhul küünlaid sisse lülitada ja teatud pööretest alates välja ja veel parem kui kahes astmes.
Õhulugeja ja juhtpihusti jätaks ära, sest ökonoomsus pole probleemiks.
Saaks sellega näiteks Vems hakkama?
Vaja on siis pihustitele muutuva pikkusega impulsse tööjärjekorras ja ka impulsi algus peab väntvõlli asendi suhtes muutuma.
Lisaks peab ta reguleerima ka pumba rõhku elektrilise klapiga rõhuandurilt saadava signaali järgi.
Lisaks võiks olla võimalus turborõhu languse puhul küünlaid sisse lülitada ja teatud pööretest alates välja ja veel parem kui kahes astmes.
Õhulugeja ja juhtpihusti jätaks ära, sest ökonoomsus pole probleemiks.
Saaks sellega näiteks Vems hakkama?
Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?
Praegune v3.x kindlasti ei saa, kui just täiesti uut firmwaret keegi selle jaoks ei kirjuta. Teemaks on see arendajate juures olnud, aga asi on seni taandunud pragmaatilisele asjale: pole piisavalt palju huvilisi.Rainer44 kirjutas: Saaks sellega näiteks Vems hakkama?
Diislite jaoks on aga väga häid ajusid küll, nt Boschi MS 7.1 jt, aga nende hind on mõnikümmend tuhat EUR.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tee juba korralik MB vanakooli super-turbo naftapress. Skandinaavias laialt levinud 500-800hp tavaliselt. Stock mootori sisuga, pumpa peab küll modima, müüakse ka valmispumpasid ja komplekte, et ise nokitseda. Suurem vurr otsa ja voilaa.
Saad 40-60k`ga hakkama, kui auto on olemas.
Aga üldiselt vabandan ette, siin foorumis pole tervitatav taksodest rääkida.
Saad 40-60k`ga hakkama, kui auto on olemas.
Aga üldiselt vabandan ette, siin foorumis pole tervitatav taksodest rääkida.
Adaptronic 1280s kasutatakse suurte (12l) diiselmootorite peal:
http://www.adaptronic.nl . Hind peaks olema ~1500 euri.
http://www.adaptronic.nl . Hind peaks olema ~1500 euri.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?
Kas mõni aju lihtsale common rail diislile sobib? Tavaliste pihustitega, knock ja crank sensor. Ainuke mis ma hetkel kahtlen on kütuse kõrgsurve pumba regulaatori juhtimine ja eelsüüte juhtimine. On mõnda odavat lahendust?
Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?
Eelsüüte juhtimine pole kindlasti probleem, samuti ilmselt ka kõrgsurvepumba regulaatori juhtimine rõhuanduri järgi, kuid pihustite juhtimine on see keeruline koht.
Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?
lihtsalt idee MS+ Diisel, Common Rail:
Kas pihusteid saaks juhtida Sequential COP väljunditega... usun et saaks.... saaks kontrollida avamisaega+ nurka. Ja kui veel saaks lisaks "järelsüüte" aka teistkordse pihustamise 10..20 kraadi hiljem. Nüüd tekib küsimus et kuidas häälestada- Vajalik on siis NOx sisend?
Parandage mind kui ma midagi täiesti valesti arvan.
Kas pihusteid saaks juhtida Sequential COP väljunditega... usun et saaks.... saaks kontrollida avamisaega+ nurka. Ja kui veel saaks lisaks "järelsüüte" aka teistkordse pihustamise 10..20 kraadi hiljem. Nüüd tekib küsimus et kuidas häälestada- Vajalik on siis NOx sisend?
Parandage mind kui ma midagi täiesti valesti arvan.
Programmeeritava juhtaju MS paigaldus ja seadistus. Parim kvaliteet Eestis.
55592369
55592369
Re: Diisli jaoks kah midagi sobib?
http://www.narwhalmotors.com/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hinda ei tea.
Guugeldades leiab neid veel.
Bosch Motorspordi odavaim diisli ECU - 2980.- EUR
http://www.bosch-motorsport.com/content ... l/3690.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Hinda ei tea.
Guugeldades leiab neid veel.
Bosch Motorspordi odavaim diisli ECU - 2980.- EUR
http://www.bosch-motorsport.com/content ... l/3690.htm" onclick="window.open(this.href);return false;