Turbo paigaldus Tallinnas
Ok, eks raha paneb kõik paika. Kel raha, see ostab paari milliga masina ja sõidab kvaliteetselt(nt mingi AMG ülelaetav), mulle meeldiks ka nii, aga...
Marko, tegelt saab ka normaalselt töötava süsteemi, aga hp`sid ei tule sealt väga palju, mingi 20-30% saaks võimsust tõsta küll. Aga see suht offtopic. Elame-näeme, mida saab ja mida ei saa.
Marko, tegelt saab ka normaalselt töötava süsteemi, aga hp`sid ei tule sealt väga palju, mingi 20-30% saaks võimsust tõsta küll. Aga see suht offtopic. Elame-näeme, mida saab ja mida ei saa.
Vot täpselt õige suhtumine. Kui ikka teha tahad siis teed ka, ega mujalt need kogemused ei tule, ja kui miskit halvasti siis teed uuesti ja pareminihents99 kirjutas:Ok, eks raha paneb kõik paika. Kel raha, see ostab paari milliga masina ja sõidab kvaliteetselt(nt mingi AMG ülelaetav), mulle meeldiks ka nii, aga...
Marko, tegelt saab ka normaalselt töötava süsteemi, aga hp`sid ei tule sealt väga palju, mingi 20-30% saaks võimsust tõsta küll. Aga see suht offtopic. Elame-näeme, mida saab ja mida ei saa.

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Et,kui peale tuunimist 30-40% algsest võimsusest on säilinud,võib kogu protsessi õnnestunuks pidadaM-Tech kirjutas:300hp pole üldsegi natukene, paljudel autodel eeldab see kapitaalsemaid ümberehitusi.
Asi taandub muidugi suures osas kubatuurile ka.
Ilma aju petva seadmeta või siis progetava ajuta pole kasutamismugavusest eriti midagi rääkida.
On ka muidugi erandeid aga kui sinna 300hp tuuri rihtida, siis seee asi nii kerge ei olegi.
Väga heaks näiteks on näiteks foorumites müüdav BMW 535 Turbo, mis juttude järgi olevat ilma turbota paremini edasi käinud kui turboga.

Saab 9000 2,3T 179kW 388Nm.
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"
Nali naljaks-olles ise Saabiparandaja ja omanud 15 aastat paljusid TurboSaabe,olen seisukohal,et vähese raha eest ei saa mitte midagi.ferdinand kirjutas:Et,kui peale tuunimist 30-40% algsest võimsusest on säilinud,võib kogu protsessi õnnestunuks pidadaM-Tech kirjutas:300hp pole üldsegi natukene, paljudel autodel eeldab see kapitaalsemaid ümberehitusi.
Asi taandub muidugi suures osas kubatuurile ka.
Ilma aju petva seadmeta või siis progetava ajuta pole kasutamismugavusest eriti midagi rääkida.
On ka muidugi erandeid aga kui sinna 300hp tuuri rihtida, siis seee asi nii kerge ei olegi.
Väga heaks näiteks on näiteks foorumites müüdav BMW 535 Turbo, mis juttude järgi olevat ilma turbota paremini edasi käinud kui turboga.
Praegusele aparaadile(VT-vägaturbo) pigistasin mootori täieliku renoveerimisega ja rõhkudega mängimisega og. Garretiga 147kW`lt 179kW võimu selga.Vääne kasvas 260-lt 388`ni.Saksa bahnid lasin kone 240km/h pealt kokku ja nutsin siis siin ka kunagi,et keegi ei tea põhjust,miks 1 cyl. saaled kinni põlesid.Tookord tegin uue mootori ja peale mõningast sissesõitu otsustasime Rutja lennurajale hullama minna sõbraga,õnneks hakkas päev varem õlirõhutuli märku andma väga kuuma mootoriga.Ja siis selgus enda loll näpukas-mõõtsin alati turbost väljuva õli kapasiteeti,aga mitte kunagi reaalset õlirõhku mootoris(Saabidel on üliharva õlirõhuprobleeme).Nii õlipumba rattad,kui otsakaan olid täielikult peetis.Sai siis jälle uus mootor ehitatud,seekord ostsin tutika Mitsu TD-04
vurri,sest Garretid ei kestnud 1,25bar. rõhku üle 50tuh.km..Panin Abbott`i
man.boost controlleri ja fuel cut off defenderi(cut off 1,3bar).Dynosse pole veel jõudnud,aga suurem ja kruttimata vurr annab ikka jõhkra vahe endisega.Kahjuks on tegu ZF täishüdr.aut.kastiga,mille väände kriitiline piit on 400Nm.Kuigi Saabi raud kestab ka 800hp. on uueks kiiksuks hoopis
vana armastuse-BMW ülessoojendamine.Ostaks vast mingi 3,5-4-se pemmi ja hakkaks seda truboma,jälle uus väljakutse.Saabidega pean üksi võitlema,pemmile on vähemalt igasugust "know-how`d" trubomise puhul ka eestist leida.
Saab 9000 2,3T 179kW 388Nm.
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"
Kahju,et BMW juba aastaid turbobensukaid ei tee.ferdinand kirjutas:Nali naljaks-olles ise Saabiparandaja ja omanud 15 aastat paljusid TurboSaabe,olen seisukohal,et vähese raha eest ei saa mitte midagi.ferdinand kirjutas:Et,kui peale tuunimist 30-40% algsest võimsusest on säilinud,võib kogu protsessi õnnestunuks pidadaM-Tech kirjutas:300hp pole üldsegi natukene, paljudel autodel eeldab see kapitaalsemaid ümberehitusi.
Asi taandub muidugi suures osas kubatuurile ka.
Ilma aju petva seadmeta või siis progetava ajuta pole kasutamismugavusest eriti midagi rääkida.
On ka muidugi erandeid aga kui sinna 300hp tuuri rihtida, siis seee asi nii kerge ei olegi.
Väga heaks näiteks on näiteks foorumites müüdav BMW 535 Turbo, mis juttude järgi olevat ilma turbota paremini edasi käinud kui turboga.
Praegusele aparaadile(VT-vägaturbo) pigistasin mootori täieliku renoveerimisega ja rõhkudega mängimisega og. Garretiga 147kW`lt 179kW võimu selga.Vääne kasvas 260-lt 388`ni.Saksa bahnid lasin kone 240km/h pealt kokku ja nutsin siis siin ka kunagi,et keegi ei tea põhjust,miks 1 cyl. saaled kinni põlesid.Tookord tegin uue mootori ja peale mõningast sissesõitu otsustasime Rutja lennurajale hullama minna sõbraga,õnneks hakkas päev varem õlirõhutuli märku andma väga kuuma mootoriga.Ja siis selgus enda loll näpukas-mõõtsin alati turbost väljuva õli kapasiteeti,aga mitte kunagi reaalset õlirõhku mootoris(Saabidel on üliharva õlirõhuprobleeme).Nii õlipumba rattad,kui otsakaan olid täielikult peetis.Sai siis jälle uus mootor ehitatud,seekord ostsin tutika Mitsu TD-04
vurri,sest Garretid ei kestnud 1,25bar. rõhku üle 50tuh.km..Panin Abbott`i
man.boost controlleri ja fuel cut off defenderi(cut off 1,3bar).Dynosse pole veel jõudnud,aga suurem ja kruttimata vurr annab ikka jõhkra vahe endisega.Kahjuks on tegu ZF täishüdr.aut.kastiga,mille väände kriitiline piit on 400Nm.Kuigi Saabi raud kestab ka 800hp. on uueks kiiksuks hoopis
vana armastuse-BMW ülessoojendamine.Ostaks vast mingi 3,5-4liitrise pemmi ja hakkaks seda truboma,jälle uus väljakutse.Saabidega pean üksi võitlema,pemmile on vähemalt igasugust "know-how`d" trubomise puhul ka eestist leida.
Saab 9000 2,3T 179kW 388Nm.
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"
Mitsubishi TD-04 + Abbott`s" Manual Boost Controller"
Lihtsam võibolla küll aga huvitavam siiski mõnda 24v mootorit teha.Ints kirjutas:Alpina veel teeb!
Lihtsam vist oleks e34 3.5 alpina b 10 Turbo! kellele muidugi üldse e 34 meeldib!
Kui enda autot talvel ära ei müü, siis kevadeks on ehk mingi maani ka turbo installi oodata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul üks asi veel arusaamatu, nimelt miks enamus (siinsetest vähemalt) pooldavad/omavad/teevad turbomootoriteks rohkem kui 2 klappi/silindri kohta??? Minu mõtteis peaks olema, et mida vähem liikuvaid osi, seda paremini kestab, kulub vähem ja pöörete arv võiks olla suurem. Turbo suudab ju 2-st suurest klapist ka läbi puhuda sama hulga, kui 4-st klapist. Minu meelest rohkem suurushullustus, rohkem klappe, rohkem võlle jne, aga see ju rohkem NA teema?
Miks nt Porsche 968 oli 3.0 16V, aga 968 Turbo 8V? Ilmselt peitub põhjus asjaolus kui autole on paigaldatud suhteliselt suur turbo, mis peaks tagama võimsuse ka kõrgetel pööretel, ning samas offboost situatsioonis või lihtsalt madalatel pööretel mingi pöördemoment ka veel olemas oleks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;