
Turbo paigaldus Tallinnas
Turbo paigaldus Tallinnas
Soovitage palun kes paigaldaks turbot 2.0 fordi karpa mootirile, mis piirides need paigaldus hinnad üldse kõiguvad 

40 tonni eest sa küll mingit turbo zetecit ei saa..
40 tonni eest võid sa osta 'ära tehtud' zeteci short-block'i inglismaalt,
40 tonni eest võid sa osta sellele zetec'ile vastava perfomants pritsungi koos 4 throttle-body'iga,
40 tonni eest võid sa lasta olemasolev mootor pantril ära 'tuunida' ja pantril jääb natuke õlle rahagi järgi..

40 tonni eest võid sa osta 'ära tehtud' zeteci short-block'i inglismaalt,
40 tonni eest võid sa osta sellele zetec'ile vastava perfomants pritsungi koos 4 throttle-body'iga,
40 tonni eest võid sa lasta olemasolev mootor pantril ära 'tuunida' ja pantril jääb natuke õlle rahagi järgi..


40 tonni eest saab ka uue normaalse auto ja jääb bensuraha ka veidi
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Ma ei kirjutanud, et turbo zetec, vaid tavaline. Lase jah parem olemasolev mootor ära "tuunida" - anna minna.Miq kirjutas:40 tonni eest sa küll mingit turbo zetecit ei saa..
40 tonni eest võid sa osta 'ära tehtud' zeteci short-block'i inglismaalt,
40 tonni eest võid sa osta sellele zetec'ile vastava perfomants pritsungi koos 4 throttle-body'iga,
40 tonni eest võid sa lasta olemasolev mootor pantril ära 'tuunida' ja pantril jääb natuke õlle rahagi järgi..![]()
et midagi korraliku saada olen sam'iga nõus se 40k on ilmselt rohkem see raha mille eest herr panter :P midagi teeks :D kui viitsiks aga nali naljaks555vrx kirjutas:40 tonni eest ei saa normaalset autot ega korralikku turbosüsteemi
kui võtad jupid..turbo 10+k
aju 20+k
kolle 6+k
igast muid vidinad 10+k ikka

tööraha kah kellelelgi...
tykkaega olen siinfoorumis vait olnud ja jälginud, aga nyyd ytlen väljapanter kirjutas:et midagi korraliku saada olen sam'iga nõus se 40k on ilmselt rohkem see raha mille eest herr panter :P midagi teeks :D kui viitsiks aga nali naljaks555vrx kirjutas:40 tonni eest ei saa normaalset autot ega korralikku turbosüsteemi
kui võtad jupid..turbo 10+k
aju 20+k
kolle 6+k
igast muid vidinad 10+k ikka
tööraha kah kellelelgi...

jupid ...turbo 1+k
ajuhmm...(megasquirt) 2,5k
kolle teed ise, torujuppe leidub igalpool
muid vidinaid pole eriti vaja naq kellad jne.
tööraha ei maksa, teed ise..
ja kes tuleb väitma et turbo tööle ei akka?
keskmisel eesti inimesel pole 100k moto peale välja käia
alternatiiviks on 3,5 kilosed turboprojektid(lugesin yhest postidt et keegi sai sellega akkama tehes kõik ise)
peace

Doch Calibra
selle kohta on vist selline hea sõna nagu erioptimist:D aga noh.. no see 3,5k turboprojekt ei ole vast eriti suurem asi ma usun.. :D rohkem naljategemine, või et saad elada teadmisega et sul on kuskil mingi turbo autol ja ta mingil moel ka töötab:) no offence... lihtsalt minu arvamus sellest asjast..
aga jah.. see ei ole praegu teema vist:D
endal eriti kogemusi antud asjadega ei ole, aga 40k läheb vist vähemalt ära kui natukegi asjaga vaeva näha ja midagigi asjast tahta..
edu!

endal eriti kogemusi antud asjadega ei ole, aga 40k läheb vist vähemalt ära kui natukegi asjaga vaeva näha ja midagigi asjast tahta..

mina vähemalt arvan et teema algataja tahab just turbosysteemi, mis annab mõne hobuse juurde, et oleks linnas natsa kergem fooritagant ära minna. ma ei mõelnudki et kusagil rallit sõitma akkab. kui nii siis jah palun andke mulle andeks. m saan aru kyll et oma hindadega olin kergemeelne, aga no see 40 kilo on ka ylepaisutatud, kui vaja just ''mingil moel'' töötavat turbot.Miki kirjutas:selle kohta on vist selline hea sõna nagu erioptimist:D aga noh.. no see 3,5k turboprojekt ei ole vast eriti suurem asi ma usun.. :D rohkem naljategemine, või et saad elada teadmisega et sul on kuskil mingi turbo autol ja ta mingil moel ka töötab:) no offence... lihtsalt minu arvamus sellest asjast..aga jah.. see ei ole praegu teema vist:D
endal eriti kogemusi antud asjadega ei ole, aga 40k läheb vist vähemalt ära kui natukegi asjaga vaeva näha ja midagigi asjast tahta..edu!
Doch Calibra
jah õigus...pms mina olen selle tee läbi käinud ja siin mõni veelga aga lõppkokkuvõttes see asi ei ole ikka nii vastupidav...Benner kirjutas:mina vähemalt arvan et teema algataja tahab just turbosysteemi, mis annab mõne hobuse juurde, et oleks linnas natsa kergem fooritagant ära minna. ma ei mõelnudki et kusagil rallit sõitma akkab. kui nii siis jah palun andke mulle andeks. m saan aru kyll et oma hindadega olin kergemeelne, aga no see 40 kilo on ka ylepaisutatud, kui vaja just ''mingil moel'' töötavat turbot.Miki kirjutas:selle kohta on vist selline hea sõna nagu erioptimist:D aga noh.. no see 3,5k turboprojekt ei ole vast eriti suurem asi ma usun.. :D rohkem naljategemine, või et saad elada teadmisega et sul on kuskil mingi turbo autol ja ta mingil moel ka töötab:) no offence... lihtsalt minu arvamus sellest asjast..aga jah.. see ei ole praegu teema vist:D
endal eriti kogemusi antud asjadega ei ole, aga 40k läheb vist vähemalt ära kui natukegi asjaga vaeva näha ja midagigi asjast tahta..edu!
ja sel hetkel kui on se turbo kasvõi niisama peal (loe:pöörlev summuti :P )
siis on juba mõte peas kuidas rõhku keerata...
mina ytlen et kui teha ise siis on ikka se 30-40k summa mis võiks olla...
enmasti 1000eekised turbod ei ole kaua
ise tehtud kolle hakkab mõranema
vesi ja õli lähevad millegipärast kokku jne
aju kohapealt ei ylte midagi sest minu emanage töötab hästi :D (tasa sam :P )
kui oled ise mootori ehitamisest 100% kindel ja ei viska mingisuguste tagasilöökide pärast tööriistu nurka siis arvesta selliste väljaminekutega...
turbo+wg 1,5K
kolde tegemiseks torud 0,5K
turbo->cooler torud+lõdvikud ja klambrid 0,4K
cooler 2K
cooler->sisselaske kolle+lõdvikud ja klambrid 0,4K
2 lisapihustit 0,2K
õhufilter 0,4K
kütusesurve regulaator+näidik 0,3K
rõhuregulaator+lõdvikud 0,6K
lisapihustisele lõdvikud+klambrid 0,2K
kogu see kompott on ainult selleks, et turbo külge saada.
lisaks peab arvestama surveastmega mis vabalt hingaval masinal on reeglina üle 10-ne, soovitav oleks aga alla 9
kuna selle seadistusega palju võimsust juurde ei saa siis kepsud võiksid vastu pidada... 0,5bari olekt OK
boosti kella võiksid ikka panna.
mis sumbutiga plaanis?
ja veel 1001 asja
turbo+wg 1,5K
kolde tegemiseks torud 0,5K
turbo->cooler torud+lõdvikud ja klambrid 0,4K
cooler 2K
cooler->sisselaske kolle+lõdvikud ja klambrid 0,4K
2 lisapihustit 0,2K
õhufilter 0,4K
kütusesurve regulaator+näidik 0,3K
rõhuregulaator+lõdvikud 0,6K
lisapihustisele lõdvikud+klambrid 0,2K
kogu see kompott on ainult selleks, et turbo külge saada.
lisaks peab arvestama surveastmega mis vabalt hingaval masinal on reeglina üle 10-ne, soovitav oleks aga alla 9

boosti kella võiksid ikka panna.
mis sumbutiga plaanis?
ja veel 1001 asja

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mina ehitasin kah säästu projekti, saab küll ja isegi on kasu. aga sellega kasvab isu ja ka kulutused... ja kui teha nn säästukat siis rõhu üles keeramise võib ära unustada sõidad vaikselt oma 0,4 0,5 bariga ja pead ise kah mõtlema, et mootorile liiga ei tee. mul mingid vennad käisid bemmi vaatamas kah kui müügis oli tegi tiiru ümber maja ütles et normaalne aga miks sa rõhku peale ei keera
vastuse sellele küsimusele on lihtne: Kui tahad sõita odava projektiga siis madala rõhk muidu lendab vastu taevast see üritus
karpa mootorile ple küll mõtet, võta siis efi pritse karpaga läheb liiga palju nu''i

karpa mootorile ple küll mõtet, võta siis efi pritse karpaga läheb liiga palju nu''i
Miks inimesed nagu kasutamismugavusele ei mõtle?
Kas te tõesti tahate oma 10k projekti otsas niimoodi istuda, et 1 sõit ja siis pool tundi keset tänavat üleni õlisena ja bensu järgi haisevana autot remontida.
Crisp võiks seda ilmselt omast käest rääkida.
Siin on küll mõnus mõelda, et oh palju need tükid ikka maksavad aga tegemise käigus tuleb veel 1001 muud jama mida eales ei osanud ette näha.
Kui oled ühe turboprojekt ära teinud, sisi hakkad sellest ise ka aru saama, et ülekäe odavalt ja suvalistest tükkidest ei ole mõtet asja ehitada.
Just nimelt kasutamismugavus kannatab selle all, kuna 99% on seal pidevalt mignid jamad.
Kas te tõesti tahate oma 10k projekti otsas niimoodi istuda, et 1 sõit ja siis pool tundi keset tänavat üleni õlisena ja bensu järgi haisevana autot remontida.
Crisp võiks seda ilmselt omast käest rääkida.
Siin on küll mõnus mõelda, et oh palju need tükid ikka maksavad aga tegemise käigus tuleb veel 1001 muud jama mida eales ei osanud ette näha.
Kui oled ühe turboprojekt ära teinud, sisi hakkad sellest ise ka aru saama, et ülekäe odavalt ja suvalistest tükkidest ei ole mõtet asja ehitada.
Just nimelt kasutamismugavus kannatab selle all, kuna 99% on seal pidevalt mignid jamad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.