Sai igapäevasõiduks ka omale fiat coupe toodud aga sellel originaal regullaator küljest ära võetud ja on pandud FPR aga see hoiab vaid survet, boosti ajal 4000rpm on juba fuelcut, seega oleks vaja regullaator välja vahetada. Kui pole pakkuda siis võib soovitada ka millist otsida või osta.
Tänud
Aigo.
O: rising rate FPR
Re: O: rising rate FPR
Mul on kaks originaal regulaatorit kui sul vaja võiks minna.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: O: rising rate FPR
sellel muidu aju kiibistatud ja kiip olevat nõudnud kõrgemat kütuserõhku ja suuremaid pihusteid. Ma ei taha oma projekti FPR'ita jätta ja seal ka ei saa tavalise rõhu regullaatoriga enam. Täna tõstan projektika FPR'i sellele.
Re: O: rising rate FPR
Ma lugesin su postituse nüüd läbi ka. Kui sul fuelcut on siis jookseb map lõppu. Kui segu lahjaks läheb siis ta fuelcuti tegema ei hakka. Tõenäoliselt on jällegi viga kusagil mujal.Aigo kirjutas:sellel muidu aju kiibistatud ja kiip olevat nõudnud kõrgemat kütuserõhku ja suuremaid pihusteid. Ma ei taha oma projekti FPR'ita jätta ja seal ka ei saa tavalise rõhu regullaatoriga enam. Täna tõstan projektika FPR'i sellele.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: O: rising rate FPR
No siis kas nuka andur või map tuksis. Küsi enrico käest. Tal sama jama praegu.Aigo kirjutas:sellel on orginaal rõhk hetkel ja orginaal map küljes
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm