Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85
Veovõllid on hetkel pidanud.
Lugu nüüd järgmine, et rõhku juurde keerates üle ~1bari hakkas detoma ning mõne aja pärast oli surve jahutussüsteemis sees. Huvitav oli muidugi see, et ei aidanud selle vastu ka rikas segu ja tagasihoidlik süütenurk. Kaas hetkel maha võetud. Näha on, et veesüsteemi on "pauk" käinud tõesti. Nüüd ei teagi mida edasi teha. Kaas läheb muidugi lihvimisse, aga mida teha plokiga, tihendiga? Plokk täiesti paljaks kakkuda on ka tükk tegemist. Tihendiks on Cometic. ARP poldid on ka korras. Neid võiks uuesti kasutada ehk? Tihend ka eritellimus paksuse pärast ja 80 päeva seda uuesti oodata ei tahaks.
Asja võiks mugavalt ja muidugi kestvalt korda saada.
Lugu nüüd järgmine, et rõhku juurde keerates üle ~1bari hakkas detoma ning mõne aja pärast oli surve jahutussüsteemis sees. Huvitav oli muidugi see, et ei aidanud selle vastu ka rikas segu ja tagasihoidlik süütenurk. Kaas hetkel maha võetud. Näha on, et veesüsteemi on "pauk" käinud tõesti. Nüüd ei teagi mida edasi teha. Kaas läheb muidugi lihvimisse, aga mida teha plokiga, tihendiga? Plokk täiesti paljaks kakkuda on ka tükk tegemist. Tihendiks on Cometic. ARP poldid on ka korras. Neid võiks uuesti kasutada ehk? Tihend ka eritellimus paksuse pärast ja 80 päeva seda uuesti oodata ei tahaks.
Asja võiks mugavalt ja muidugi kestvalt korda saada.

VEMS-i puhul on Eestis ette tulnud, et ta mõne silindri süütenurka ei taha muuta.
Näidud arvutis muutuvad aga reaalselt näiteks 1-e väljundi süütenurk kaasa ei muutu.
Vähemalt selline viga on ühe auto puhul väidetavalt tuvastatud.
Näidud arvutis muutuvad aga reaalselt näiteks 1-e väljundi süütenurk kaasa ei muutu.
Vähemalt selline viga on ühe auto puhul väidetavalt tuvastatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
seibiga tuleb ettevaatlik olla. Külmalt käivitades on 1. sekundid rõhk niikuinii tühikäigul 7bar vms ja siis hoiab mingi 5bar mis vaikselt langeb ~2.5bar'ini kui soojaks läeb. Lisa-seibiga võib sul algul rõhk 7 asemel 10bar minna, ja arenda fantaasiat, kui siis veel algatuseks korra 5000rpm vajutada.... kuskilt hakkab lekkima (filtri vahelt vms). Pealegi pumpab ta siis kiiremini kogu õli kaande ära, aga see vist rohkem CA probleem.Motary1 kirjutas:Pane mõni seib reduktorklapi vedru alla, ehk tõstad vedru pingsust.
Teine võimalus on Nissan Pulsar GTi-R mudeli õlipump, kui uut tahad, see on SR20 õlipumpadest kõige parem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Turbo läks siis õhtale enne tartu sõitu. Laager kõrises ja lõtk muidugi nii suur, et tiivik vastu külmkoda käinud. Ei tea kas ilma filtrita sõidust või mingi ollus õlituse ette sattunud, Kuigi midagi pealevoolust ei leidnud, mis silma oleks hakanud.
Auto sai küll enam-vähem liikuma 1.2bariga, kuid kahjuks ei saanudki enda jaoks mingit aega see aasta sõitagi.
Tuleb osta uus turbo arvatavasti. Garrett gt35.. või midagi Holsetilt.
Auto sai küll enam-vähem liikuma 1.2bariga, kuid kahjuks ei saanudki enda jaoks mingit aega see aasta sõitagi.
Tuleb osta uus turbo arvatavasti. Garrett gt35.. või midagi Holsetilt.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Millist puuduvat filtrit sa antud hetkel silmas pead? Õhk või õli?
Ega sa ei ole juhuslikult lahtise turbo väljundiga pikalt või peenestades sõitnud (overspeed)?
Ega sa ei ole juhuslikult lahtise turbo väljundiga pikalt või peenestades sõitnud (overspeed)?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Õhu ikka.
Ei ole sõitnud lahtise väljundiga..
Ei ole sõitnud lahtise väljundiga..
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Imuavast midagi sisse lennanud pole, mis võlli balansi rikkunud on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Selline peenemat sorti võrk oli ikka ees, et päris pääsuke sisse ei lendaks.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Enne uue turbo paigaldamist veendu eelmise surma põhjuses.Dc85 kirjutas:Selline peenemat sorti võrk oli ikka ees, et päris pääsuke sisse ei lendaks.
Kas eelmine oli uus ja originaal?
Laagrid võisid minna nii õli puuduse kui tasakaalust väljumise pärast, kindlasti on veel võimalusi.
Mingi puru restrictoris poleks haruldane, kuna ega seda õli vist ka SRil ei filtreerita.
2. variant on jah, et midagi lendas sisse, aga siis võiks jälg näha olla. Veepiisad ja väiksem tolm peaks lihtsalt kompressori labad karedaks tegema (kokkupõrge veepiisaga helikiirusel on juba valus).
Mul ühel turbol oli nii, et vabam sumpa tappis kompressori, kuna too oli harjunud vähe teise võlliasendiga, mida vastusurve puudumine enam ei soosinud.
uuri ja mõtle välja, mis pidi asjad käisid, enne kui uut õhtale hakkad saatma.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Vaatan, et siin lõunapool ei lähe mul ainukesena halvasti
. Sellelaastal millegipärast on saanud rohkem remontida kui sõita 


Re: Nissan Primera P10, Dc85
Tänud STK´le õigele teele suunamise eest.
Uus turbo käes 1päevaga.

Re: Nissan Primera P10, Dc85
midaDc85 kirjutas:Tänud STK´le õigele teele suunamise eest.Uus turbo käes 1päevaga.


