Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Endal ka veõvõll läks uuesti ja B osa on nüüd 30mm paks, originaal on jah 24,1 mm.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Veovõllid on hetkel pidanud.

Lugu nüüd järgmine, et rõhku juurde keerates üle ~1bari hakkas detoma ning mõne aja pärast oli surve jahutussüsteemis sees. Huvitav oli muidugi see, et ei aidanud selle vastu ka rikas segu ja tagasihoidlik süütenurk. Kaas hetkel maha võetud. Näha on, et veesüsteemi on "pauk" käinud tõesti. Nüüd ei teagi mida edasi teha. Kaas läheb muidugi lihvimisse, aga mida teha plokiga, tihendiga? Plokk täiesti paljaks kakkuda on ka tükk tegemist. Tihendiks on Cometic. ARP poldid on ka korras. Neid võiks uuesti kasutada ehk? Tihend ka eritellimus paksuse pärast ja 80 päeva seda uuesti oodata ei tahaks.
Asja võiks mugavalt ja muidugi kestvalt korda saada. :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

VEMS-i puhul on Eestis ette tulnud, et ta mõne silindri süütenurka ei taha muuta.
Näidud arvutis muutuvad aga reaalselt näiteks 1-e väljundi süütenurk kaasa ei muutu.
Vähemalt selline viga on ühe auto puhul väidetavalt tuvastatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Postitus Postitas Dc85 »

Mootor maas ja laiali. Saaled ka vaadatud. Plokk läheb lihvimisse. Kaas juba lihvitud.
Kas Cometicu tihendilt see must kiht maha nokkida ja lihtsalt vahele panna või keegi soovitab midagi paremat?

Kuidas Sr20 õlipumpa updateda? :)
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Pane mõni seib reduktorklapi vedru alla, ehk tõstad vedru pingsust.
Teine võimalus on Nissan Pulsar GTi-R mudeli õlipump, kui uut tahad, see on SR20 õlipumpadest kõige parem.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Motary1 kirjutas:Pane mõni seib reduktorklapi vedru alla, ehk tõstad vedru pingsust.
Teine võimalus on Nissan Pulsar GTi-R mudeli õlipump, kui uut tahad, see on SR20 õlipumpadest kõige parem.
seibiga tuleb ettevaatlik olla. Külmalt käivitades on 1. sekundid rõhk niikuinii tühikäigul 7bar vms ja siis hoiab mingi 5bar mis vaikselt langeb ~2.5bar'ini kui soojaks läeb. Lisa-seibiga võib sul algul rõhk 7 asemel 10bar minna, ja arenda fantaasiat, kui siis veel algatuseks korra 5000rpm vajutada.... kuskilt hakkab lekkima (filtri vahelt vms). Pealegi pumpab ta siis kiiremini kogu õli kaande ära, aga see vist rohkem CA probleem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Turbo läks siis õhtale enne tartu sõitu. Laager kõrises ja lõtk muidugi nii suur, et tiivik vastu külmkoda käinud. Ei tea kas ilma filtrita sõidust või mingi ollus õlituse ette sattunud, Kuigi midagi pealevoolust ei leidnud, mis silma oleks hakanud.
Auto sai küll enam-vähem liikuma 1.2bariga, kuid kahjuks ei saanudki enda jaoks mingit aega see aasta sõitagi.
Tuleb osta uus turbo arvatavasti. Garrett gt35.. või midagi Holsetilt.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Mihkel »

Millist puuduvat filtrit sa antud hetkel silmas pead? Õhk või õli?
Ega sa ei ole juhuslikult lahtise turbo väljundiga pikalt või peenestades sõitnud (overspeed)?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Õhu ikka.
Ei ole sõitnud lahtise väljundiga..
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Mihkel »

Imuavast midagi sisse lennanud pole, mis võlli balansi rikkunud on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Selline peenemat sorti võrk oli ikka ees, et päris pääsuke sisse ei lendaks.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Dc85 kirjutas:Selline peenemat sorti võrk oli ikka ees, et päris pääsuke sisse ei lendaks.
Enne uue turbo paigaldamist veendu eelmise surma põhjuses.
Kas eelmine oli uus ja originaal?
Laagrid võisid minna nii õli puuduse kui tasakaalust väljumise pärast, kindlasti on veel võimalusi.
Mingi puru restrictoris poleks haruldane, kuna ega seda õli vist ka SRil ei filtreerita.
2. variant on jah, et midagi lendas sisse, aga siis võiks jälg näha olla. Veepiisad ja väiksem tolm peaks lihtsalt kompressori labad karedaks tegema (kokkupõrge veepiisaga helikiirusel on juba valus).
Mul ühel turbol oli nii, et vabam sumpa tappis kompressori, kuna too oli harjunud vähe teise võlliasendiga, mida vastusurve puudumine enam ei soosinud.
uuri ja mõtle välja, mis pidi asjad käisid, enne kui uut õhtale hakkad saatma.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Rain573 »

Vaatan, et siin lõunapool ei lähe mul ainukesena halvasti :( . Sellelaastal millegipärast on saanud rohkem remontida kui sõita :?
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Tänud STK´le õigele teele suunamise eest. ;) Uus turbo käes 1päevaga.
s3nder
Postitusi: 103
Liitunud: 07.11.2009 17:48
Asukoht: FINLAND

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas s3nder »

Dc85 kirjutas:Tänud STK´le õigele teele suunamise eest. ;) Uus turbo käes 1päevaga.
mida :shock: :shock: uus turbo juba käes?? mulle pole midagi rääkind. :car
Vasta