kustutada

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

freeser
Postitusi: 57
Liitunud: 03.07.2010 18:39
Asukoht: Pärnu

kustutada

Postitus Postitas freeser »

lukku
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:40, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas kilplane »

autodega alustasin ise ka golfidega, ja ühte neist ehitame siiamaani. (nagu Tallinn, mis kunagi valmis ei saa.)
neid mootoeid tunnen ka läbi lõhki.
mingeid x varuosi vaja on, siis võid küsida.. garaaz on täis igasugu golfi vidinaid ja plastikuid..

Väike idee sulle ka:
koopalaiendid, laiad ~15" veljed ja 2cm kitsamad rehvid kui peaks, ja lasta rattad korralikult koopasse. las pritsib alt sädemeid.

Jõudu ehitamisega.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
freeser
Postitusi: 57
Liitunud: 03.07.2010 18:39
Asukoht: Pärnu

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas freeser »

.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:41, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas kilplane »

nende tiivakaare plastikutega tasub ettevaatlik olla, kipub uhkelt roostetama plasti alt..
aga mõte oli, et rullida tiivakaari, ehk metalli.. et saaks ikka täiesti vastu maad lasta.
aga noo see oli kõigest mõte.. sest siukse autoga tallinnas näiteks sõita ei saaks.. pooled teed on läbimatud.
varemgi on golfid jäänud lamavate politseinikute peale kõikuma.. ei esimesed ega tagumised rattad ei puutu maad.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas RKsilver »

Tõnis tahtis esimese postiga öelda kokkuvõtteks, et *If sparks don't fly, it rides to high*
freeser
Postitusi: 57
Liitunud: 03.07.2010 18:39
Asukoht: Pärnu

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas freeser »

.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:41, muudetud 1 kord kokku.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas Aigo »

tallinnas veel saaks sõita madala autoga aga pärnus ma ei saanud oma bussigagi igalepoole, sest teeolud on ikka väga jubedad, plus veel port arturi kõrval parkla kuhu ma ilusti oma bussi velje tükid maha jätsin.
Pilt
freeser
Postitusi: 57
Liitunud: 03.07.2010 18:39
Asukoht: Pärnu

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas freeser »

.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
freeser
Postitusi: 57
Liitunud: 03.07.2010 18:39
Asukoht: Pärnu

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas freeser »

.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas Mihkel »

Selliseid asju arvutatakse ikka enne ploki töötlemist. ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
vibla
Postitusi: 34
Liitunud: 24.06.2007 11:05
Asukoht: tallinn-saaremaa

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas vibla »

Küsimus pigem selles mida sa surveastmeks saada tahad. Surveastet saab madalamaks küll aga kõrgemaks enam mitte. Viska üks kolb sisse koos kepsu ja vändaga ja mõõda ära kui palju jääb mahtu silindrisse. Siis saad hakata arvutama ka tegelikku surveastet.
EDU
freeser
Postitusi: 57
Liitunud: 03.07.2010 18:39
Asukoht: Pärnu

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas freeser »

.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
freeser
Postitusi: 57
Liitunud: 03.07.2010 18:39
Asukoht: Pärnu

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas freeser »

.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas rosco »

Nr 2 on ECU-l lambda.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser

Postitus Postitas Maik »

Kas kasutad widebandi lambda juhtmest tulevat narrowbandi signaali otsa?

kas kell on õigesti konfitud ikka ja annab öigetest väärtustes välja infot? ehk siis vist defaultida tuleks..? Kui signaal vale siis ecu samuti eirab seda... või milles see "tunne" väljendub? rikkas segus ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Vasta