kustutada
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
autodega alustasin ise ka golfidega, ja ühte neist ehitame siiamaani. (nagu Tallinn, mis kunagi valmis ei saa.)
neid mootoeid tunnen ka läbi lõhki.
mingeid x varuosi vaja on, siis võid küsida.. garaaz on täis igasugu golfi vidinaid ja plastikuid..
Väike idee sulle ka:
koopalaiendid, laiad ~15" veljed ja 2cm kitsamad rehvid kui peaks, ja lasta rattad korralikult koopasse. las pritsib alt sädemeid.
Jõudu ehitamisega.
neid mootoeid tunnen ka läbi lõhki.
mingeid x varuosi vaja on, siis võid küsida.. garaaz on täis igasugu golfi vidinaid ja plastikuid..
Väike idee sulle ka:
koopalaiendid, laiad ~15" veljed ja 2cm kitsamad rehvid kui peaks, ja lasta rattad korralikult koopasse. las pritsib alt sädemeid.
Jõudu ehitamisega.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
nende tiivakaare plastikutega tasub ettevaatlik olla, kipub uhkelt roostetama plasti alt..
aga mõte oli, et rullida tiivakaari, ehk metalli.. et saaks ikka täiesti vastu maad lasta.
aga noo see oli kõigest mõte.. sest siukse autoga tallinnas näiteks sõita ei saaks.. pooled teed on läbimatud.
varemgi on golfid jäänud lamavate politseinikute peale kõikuma.. ei esimesed ega tagumised rattad ei puutu maad.
aga mõte oli, et rullida tiivakaari, ehk metalli.. et saaks ikka täiesti vastu maad lasta.
aga noo see oli kõigest mõte.. sest siukse autoga tallinnas näiteks sõita ei saaks.. pooled teed on läbimatud.
varemgi on golfid jäänud lamavate politseinikute peale kõikuma.. ei esimesed ega tagumised rattad ei puutu maad.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
Tõnis tahtis esimese postiga öelda kokkuvõtteks, et *If sparks don't fly, it rides to high*
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
tallinnas veel saaks sõita madala autoga aga pärnus ma ei saanud oma bussigagi igalepoole, sest teeolud on ikka väga jubedad, plus veel port arturi kõrval parkla kuhu ma ilusti oma bussi velje tükid maha jätsin.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
Selliseid asju arvutatakse ikka enne ploki töötlemist. 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
Küsimus pigem selles mida sa surveastmeks saada tahad. Surveastet saab madalamaks küll aga kõrgemaks enam mitte. Viska üks kolb sisse koos kepsu ja vändaga ja mõõda ära kui palju jääb mahtu silindrisse. Siis saad hakata arvutama ka tegelikku surveastet.
EDU
EDU
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
.
Viimati muutis freeser, 14.03.2015 12:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
Nr 2 on ECU-l lambda.
Re: VW Golf I Cabrio Turbo 188kw Freeser
Kas kasutad widebandi lambda juhtmest tulevat narrowbandi signaali otsa?
kas kell on õigesti konfitud ikka ja annab öigetest väärtustes välja infot? ehk siis vist defaultida tuleks..? Kui signaal vale siis ecu samuti eirab seda... või milles see "tunne" väljendub? rikkas segus ?
kas kell on õigesti konfitud ikka ja annab öigetest väärtustes välja infot? ehk siis vist defaultida tuleks..? Kui signaal vale siis ecu samuti eirab seda... või milles see "tunne" väljendub? rikkas segus ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA