
Nissan 200SX S13 'Astrona
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Vaadates seda pilti tekiks minul tahtmine hoopis mõnest silikoon ühendusest loobuda ja keevise kasuks otsustada 

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Krt vaadates seda pilti tekib tahtmine sinna suurem mootor tõsta ja peale turbo võiks kompressor ka veel olla



Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Väga kena, eriti võrreldes sellega, mis sul varem kapoti all toimus
Neetidega oled augud kinni katnud kus enne tüüblid olid?

Neetidega oled augud kinni katnud kus enne tüüblid olid?

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Vat, mul võtab aegajeff01 kirjutas:Vaadates seda pilti tekiks minul tahtmine hoopis mõnest silikoon ühendusest loobuda ja keevise kasuks otsustada


1. Automehaanik
2. Kalur
3. Keevitaja
4. Toruluksepp.
Ütleks, et üksi nurgas programmeerimine ei erinegi palju sellest, peaasi et keegi pinda ei käia, aga käivad rsk.
No olen sealt mingi kuupmeeter kola ära visand, juba mahub enam vähem poltidele ligi - aga eile alles pidin ühe võtme kõveraks väänama et mahuks kuhugi. Ruumi tegemise point pole alati selle ruumi jälle täis ladumine, Tänan, ei! Mis mõte on masin raskemaks teha, kaalujaotus halvemaks, jne. Järgmine projekt tuleb mul pigem väiksem kui suurem. Ja kui sellest enam vähem ressursi jagu välja lõpuks välja jõuab võtta (a la 600-700hj) koos kompressoriga madalalt ka vale käiguga tõmbama saab, siis suurel mootoril jäävad suht ainult miinused. Kui sama summa 3.0T osta, mis töötab, kah ei pruugi üldse veel spm kepse jms olla, ja vastupidavus on küsitav. Arvesta sellega, et mul on praegu suht miinimumkaal, seega 3.0T puhul tuleks küll vaid 50kg juurde, aga peaksin paarsada kilo veel raskemaks tegema, et lubatud piiridesse saada. See veerandivõrra suurem mass tuleks omakorda kompenseerida siis ju ka ~20% suurema võimsusega, aga noh mul pole vaja 750-850hj masinat. Pealegi mul teisel autol on 4x suurem mootor, mis teatavasti läks eelmisel omanikul 2x väiksema jõu juures laiali.635Driver kirjutas:Krt vaadates seda pilti tekib tahtmine sinna suurem mootor tõsta ja peale turbo võiks kompressor ka veel olla![]()
No tänksMotary1 kirjutas:Väga kena, eriti võrreldes sellega, mis sul varem kapoti all toimus![]()
Neetidega oled augud kinni katnud kus enne tüüblid olid?



Turbol oligi pool T3 tihendit vahelt ära lennanud. See oli ka viimane kord kui fooliumit kasutan, edaspidi panen kõik pigem ilma tihendita. Päris liikuma loodan jälle homme õhtul saada. Väike positiivne üllatus kah: SX'i siduritöösilinder Japanparts logoga ladu24.ee's maksab 208eek.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Mõned pildid eelmisest võistlusest. Tänud fotograafidele!
Võin "auga" öelda, et pole selle autoga kordagi pesus käinud




175mm istub päris kenasti 8" peal

Ei teagi, kas 1. start või 2. burnouti lõpp, kui Ako mind pärast vähe kõrvale juhatas. Pigem 2. variant, kuna 50cm stardist peaks nina vähe kõrgemal olema

Võin "auga" öelda, et pole selle autoga kordagi pesus käinud





175mm istub päris kenasti 8" peal


Ei teagi, kas 1. start või 2. burnouti lõpp, kui Ako mind pärast vähe kõrvale juhatas. Pigem 2. variant, kuna 50cm stardist peaks nina vähe kõrgemal olema


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Noup, start on see.Astrona kirjutas: Ei teagi, kas 1. start või 2. burnouti lõpp, kui Ako mind pärast vähe kõrvale juhatas. Pigem 2. variant, kuna 50cm stardist peaks nina vähe kõrgemal olema![]()

Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
No tänx. Seega 1. start, kuna 2. pidi olema ikka musta pealt. See siis veel praktiliselt ilma burnoutita ja betoonilt - 60ft tuli ~1.98s.tonny kirjutas:Noup, start on see.Astrona kirjutas:Ei teagi, kas 1. start või 2. burnouti lõpp, kui Ako mind pärast vähe kõrvale juhatas. Pigem 2. variant, kuna 50cm stardist peaks nina vähe kõrgemal olema![]()
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Sa oled siia pildid pannud vastupidises järjekorras 
Ehk siis 1. start ja 2. burnout.

Ehk siis 1. start ja 2. burnout.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Sain oma KMS logimise softiga nii kaugele, et nüüd logib ilusti ka tabelisse, arvutab AFR Targeti ja vana kütuse tabeli järgi uue kütuse tabeli, mille võib copypaste'ida juba aju.
Siit pildilt on näha ka hetke spool, spike, boost ja segu.

Siit pildilt on näha ka hetke spool, spike, boost ja segu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Äge värk, milleks osta MS, kui saab KMS-ist ise lõpuks MS-i võimalused välja ehitada. 
Kahju muidugi, kui su hädade viga on KMS-is endas ja sa ei saa sellest arendustööst ise rõõmu tunda.
Vähemalt oled inimkonnale teene teinud.

Kahju muidugi, kui su hädade viga on KMS-is endas ja sa ei saa sellest arendustööst ise rõõmu tunda.
Vähemalt oled inimkonnale teene teinud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Nii kipub minema. Kui ostan mingi juppi mille siis ilusti puhtaks teen, siis ei lähegi teda vaja.Mihkel kirjutas:Äge värk, milleks osta MS, kui saab KMS-ist ise lõpuks MS-i võimalused välja ehitada.
Kahju muidugi, kui su hädade viga on KMS-is endas ja sa ei saa sellest arendustööst ise rõõmu tunda.
Vähemalt oled inimkonnale teene teinud.
Suht täpselt selline lugu oli Nissani stock aju ja Romulaatoriga. Tegin asja praktiliselt valmis, et saab binarit otse minu programmis modida. Progesin ka Realtime-Trace & logging ja näidiku feature'd, aga selgus, et Nissani aju ongi ainus, mille puhul romulaator address-trace'iga jääb hätta (kuna mingi ROMi timing oli mitte standartselt lahendatud).
ROMulator loopis mulle lihtsalt suva aadresse, millest heal juhul 10% võis täppi minna jne. Kasutan baasiks oma sama proget, millele näidikud ja mingi graafiku näitamise tegin aastaid tagasi, kui süütesignaali sisendi pealt RPM'i ning pihusti signaalis PW ja sellest juba kõik muud näidikud, lõpetades KW ja L/100km näitudega. Siis huvitas see progemine rohkem, nagu õppeeesmärgil, nüüd üritan vaid praktilise vajaduse järgi teha.
KMS ise müüb WB näidikut, millest saab kõiki parameetreid jälgida jne... Peale selle saab kallimale mudelile osta juurde dataloggeri. Sama proge peaks töötama ka teiste KMS ajudega, väikse modimisega peaks toetama ta ka kõiki enamlevinud ajusid, millel AIM support (AIM on enim levinud aju protokolli standard).
Mul see logib ka fix käigu järgi kiirenduse tabelisse, et siis peale süüte modimist oleks teoorias hea võrrelda, kas näiteks 1,5bar @ 6100RPM punktis kiirendus kasvas. Teoorias saaks ka ühe süütenurga muutmise ja enne-pärast tõmmete jõu muutumise võrdlusena arvutada välja, kuhu lõplik süütenurk peaks jääma, kui deto-piiri vahel pole.
Kuna plaanin reedel juba Tartusse minna, ja 1 õhtu on kinni, siis on jäänud 3 õhtut ja tuleb õigesti otsustada, millega tegeleda... üritan mingid prioriteedid paika panna. Näiteks kuna tegemist tuleb Raadi rajaga, siis kala taha jääb vähem sekundeid kui pidamise taha...
EDIT:
Seekord 11s hõikama ei hakka

Üle oma varju ei saa, isegi kõrgema boostiga mitte. See 12.0s oli kas ajavõtu viga (kuigi ideaalselt ka kõik klappis jne), või lihtsalt joppamine. Aga kõik ajad on vaja ikka enne ära sõita.. Enne seda hooaega oli rekord 13.3, eelmine hooaeg aga 13.4, see suvi siis 13.2 12.7 12.6 12.0 12.9 12.6 12.4 12.5... seega 12.1 12.2 12.3 12.8 13.0 13.1 on kah veel sõitmata

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Võib öelda, et pidu oli päris pikalt...
Igastahes, kui kodu juba paistis siis viimases kurvis fooritagant 1. käik ~5-6K teist kah natuke peale, alla keskmise boostiga, ja peale maha pidurdamist oli kuulda, et käib 2-3 pütaga, nuh kas pihusti takid lahti või coilidel 1 signaali juhe lahti, oli 1. mõte. Proovisin ka kergelt gaasi, mingi jõud nagu oli alles, et päris käiguga ei veere, lihtsalt pütte vähe... Peeglist kah nagu mingit pilve ei paistnud. Mõtlesin, et keeran veel 3 pütaga kangi alt sisse, aga maja juurde jõudes käis suht tühikäigu pööretel vaba-hoo pealt mingi kolin läbi, nagu midagi oleks ploki sees vabalt liikvel vms... Kindlasti mitte saale kolin. Ja mootor suri suht peale seda välja 2m maja alla pöördeni. Kapoti all ikka suht endine pilt. Rihm peal pingul, dosool sees, breatheri-filtri küljes 1 tilk õli, mis on seal ennegi olnud ja natuke rohkem "karterikaitse" peal, mis võis vabalt ka eilsest roolivõimu eemaldamisest olla... Rohkem käima kah ei läinud - käivitus-probleem oli tal ennegi, aga täna sai selle paremaks, ja oleks võind ikka käima minna, 2x 3sek proovisin, rohkem ei julgenud, teeb veel midagi katki, kui midagi vabalt liikvel. Aga nüüd tõmbas starter nii nagu ühte pütti poleks - et vahe peal kergemalt. Taskus kah vaid 10-võti.
Eks homme uurib, keerab küünlad maha, mõõdab kompressioone ja võtab klapikambri maha.
Praegu ei oska muud öelda, kui et äkki nukkvõll viimase püti pealt pooleks. 1 sisselaskeklapi verdu juppideks vms. Muud tänase "testsõiduga" vahet polnd, kui see, et miskipärast täna 2. käik pidas (120kg rohkem massi peal) ja sai 1 tõmme ka sellega tehtud, logi järgi käisid pöörded 8490RPM, võibolla see tegi millelegi liiga. Ja 125-155kmh oli 1.78sek mis vaid 0,1sek kehvem kui eile, arvestades lisamassi, oleks ilma lisamassita isegi 1.60s tulnud. Peale selle lendas täiskoormusel 3. käiguga napilt enne piirajat kompressori lõdvik pauguga ära - kiirendus langes pauguga võrreldes tavalist soft-limit jms - adreka päeva kogus. Peale seda sai veel ilma turbota Ako (osa lisamassist
)koju viidud, ja samal ajal vabalhingava "rõõmu" tuntud - 2. käik võis venida tiba pikemalt kui tavaliselt 4. käik, seega võis mootor näha vähe pikemalt pöördeid (kala ilma boostita polnud, enne sai ka 1bariga sõidetud ja 1 kala kahest oli sees seal 6500 peal), aga noh meh-tõukur jäigad vedrud sportnukid, spm kepsud, kõvad kolvid, mis ikka juhtub selle 100+ hj'ga. Meenub, et mõni kilt enne kodu sai Stati poes käidud, juhtumisi oli lahtine lõdvik näha ja 10 võti taskus, millega T-bolt klamber kiirelt tagasi panna, ja peale seda sai korra 2. käik kah tühjaks lastud - 100 pealt perse vasak-parem, et hea uni tuleks...
EDIT: Ja segukella viimane näit jäi 15,x, kahju et logimist hetkel taga polnud.
Kirjutasin lihtsalt selleks, et pärast võibolla ei mäleta nii hästi, mis toimus ja rahvas võib juba panuseid tegema hakata... Hommikul enne tööleminekut slepitab garaazi juurde ja enne küünlavõtme võtmist vaatan üle, mis siin pakutakse. Et ühe eestlase õnnetusest ikka teistel kah rõõmu oleks
Tundub, et hooaeg lõppes 5 päeva planeeritust varem.
Kui jeff midagi ütleb, siis tuleb masin garaazi ära panna, jutul lõpp.
Igastahes, kui kodu juba paistis siis viimases kurvis fooritagant 1. käik ~5-6K teist kah natuke peale, alla keskmise boostiga, ja peale maha pidurdamist oli kuulda, et käib 2-3 pütaga, nuh kas pihusti takid lahti või coilidel 1 signaali juhe lahti, oli 1. mõte. Proovisin ka kergelt gaasi, mingi jõud nagu oli alles, et päris käiguga ei veere, lihtsalt pütte vähe... Peeglist kah nagu mingit pilve ei paistnud. Mõtlesin, et keeran veel 3 pütaga kangi alt sisse, aga maja juurde jõudes käis suht tühikäigu pööretel vaba-hoo pealt mingi kolin läbi, nagu midagi oleks ploki sees vabalt liikvel vms... Kindlasti mitte saale kolin. Ja mootor suri suht peale seda välja 2m maja alla pöördeni. Kapoti all ikka suht endine pilt. Rihm peal pingul, dosool sees, breatheri-filtri küljes 1 tilk õli, mis on seal ennegi olnud ja natuke rohkem "karterikaitse" peal, mis võis vabalt ka eilsest roolivõimu eemaldamisest olla... Rohkem käima kah ei läinud - käivitus-probleem oli tal ennegi, aga täna sai selle paremaks, ja oleks võind ikka käima minna, 2x 3sek proovisin, rohkem ei julgenud, teeb veel midagi katki, kui midagi vabalt liikvel. Aga nüüd tõmbas starter nii nagu ühte pütti poleks - et vahe peal kergemalt. Taskus kah vaid 10-võti.
Eks homme uurib, keerab küünlad maha, mõõdab kompressioone ja võtab klapikambri maha.
Praegu ei oska muud öelda, kui et äkki nukkvõll viimase püti pealt pooleks. 1 sisselaskeklapi verdu juppideks vms. Muud tänase "testsõiduga" vahet polnd, kui see, et miskipärast täna 2. käik pidas (120kg rohkem massi peal) ja sai 1 tõmme ka sellega tehtud, logi järgi käisid pöörded 8490RPM, võibolla see tegi millelegi liiga. Ja 125-155kmh oli 1.78sek mis vaid 0,1sek kehvem kui eile, arvestades lisamassi, oleks ilma lisamassita isegi 1.60s tulnud. Peale selle lendas täiskoormusel 3. käiguga napilt enne piirajat kompressori lõdvik pauguga ära - kiirendus langes pauguga võrreldes tavalist soft-limit jms - adreka päeva kogus. Peale seda sai veel ilma turbota Ako (osa lisamassist

EDIT: Ja segukella viimane näit jäi 15,x, kahju et logimist hetkel taga polnud.
Kirjutasin lihtsalt selleks, et pärast võibolla ei mäleta nii hästi, mis toimus ja rahvas võib juba panuseid tegema hakata... Hommikul enne tööleminekut slepitab garaazi juurde ja enne küünlavõtme võtmist vaatan üle, mis siin pakutakse. Et ühe eestlase õnnetusest ikka teistel kah rõõmu oleks

Tundub, et hooaeg lõppes 5 päeva planeeritust varem.
Kui jeff midagi ütleb, siis tuleb masin garaazi ära panna, jutul lõpp.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Pooleks nukkvõll oleks päris mõistlik selgitus, aga loodan, et mingi mõttetult pisike elektrikala ja reageerisid üle lihtsalt (tegid ju just juhtmestiku ümber, vaata üle igaks juhuks).
Võin lohutada vaid sellega, et sõitsin ise täna tsikliga ning järsku oleks nagu pooled silindrid alles (sellest ainsast, mis tal on). Mõtlesin, et karpa ei saa kütet kätte lihtsalt, üritasin teda ikka vedama meelitada, aga siis märkasin, et õli tilgub ladinal. 1. mõte, et lihtsalt on mootor õlist tühjaks jooksnud, kuid seisma jäädes sai selgeks, et õli tuli karterituulutusest.. Ilmselt kolb puru või väga õnneliku juhuse korral kaanetihend ning süüdi liiga lahja seguga paugutamine.
Mitte, et seda Sinu puhul väga kardaksin, aga mainin ikka: ära püssi põõsasse küll viska!
Võin lohutada vaid sellega, et sõitsin ise täna tsikliga ning järsku oleks nagu pooled silindrid alles (sellest ainsast, mis tal on). Mõtlesin, et karpa ei saa kütet kätte lihtsalt, üritasin teda ikka vedama meelitada, aga siis märkasin, et õli tilgub ladinal. 1. mõte, et lihtsalt on mootor õlist tühjaks jooksnud, kuid seisma jäädes sai selgeks, et õli tuli karterituulutusest.. Ilmselt kolb puru või väga õnneliku juhuse korral kaanetihend ning süüdi liiga lahja seguga paugutamine.
Mitte, et seda Sinu puhul väga kardaksin, aga mainin ikka: ära püssi põõsasse küll viska!

Lauda nitro
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
tuulutusest oli on raudselt kolb, sellele eelnenud segu probleem, viitab sulamisele. Ilma turbota, muidugi kahtlane, aga deto lõi sul rõngad ära.murjam kirjutas:...
Juhtmestikku näpitud jah, aga see ei selgita seda kolinat... Ja starterit andes nagu 1 püti vabalt käimist.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Kas sul mitte juba mõnda aega tagasi kompressioonid ebaühtlased polnud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.